爆谷一周|最新一集網民成集都圍住Anson Lo轉 其他藝人似佈景板!?

流行娛樂

廣告

由谷德昭做主持的清淡節目《爆谷一周》最新一集請到電影《釀魂》 的台前幕後做嘉賓,包括導演岑嘉彥、主演的演員盧瀚霆(Anson Lo)、陳紫萱、林耀聲、朱栢康。不過《爆谷一周》播出後有網民們表示成個訪問都好似圍繞住Anson Lo一人咁,其他嘉賓像佈景板?!
爆谷一周 ansonlo 谷德昭主持的《爆谷一周》最新一集請到電影《釀魂》 的台前幕後做嘉賓。左起:朱柏康、陳紫萱、盧瀚霆、谷德昭、岑嘉彥、林耀聲。
谷德昭主持的《爆谷一周》最新一集請到電影《釀魂》 的台前幕後做嘉賓。左起:朱柏康、陳紫萱、盧瀚霆、谷德昭、岑嘉彥、林耀聲。(圖片來源:谷德昭 Facebook截圖)

爆谷一周|最新一集惹爭議 指除了Anson Lo其他人顯得像佈景板

由谷德昭主持的《爆谷一周》最新一集請到電影《釀魂》 的台前幕後做嘉賓,而主演的盧瀚霆(Anson Lo)成為焦點之一,不過這一集在昨晚(2日)播出後,有網民表示谷德昭只圍繞Anson Lo一人,其他人只略略說在戲中的角色,顯得像佈景板,非常尷尬!

網民們留言寫道:「今晚女主角只講左佢嘅角色,林耀聲講左佢係做反派外,就乜都無講過喇,個節目似專訪多啲」、「原來不止我一個這樣覺得」,不過也有網民在谷德昭的社交網站留言,知道時間不夠的問題,也能謝谷德昭訪問他們!

爆谷一周 ansonlo 網民指今集其他嘉賓似佈景版。
網民指今集其他嘉賓似佈景版。(圖片來源:《爆谷一周》畫面截圖)
爆谷一周 ansonlo 有勁多Anson Lo單頭畫面。
有勁多Anson Lo單頭畫面。(圖片來源:《爆谷一周》畫面截圖)
爆谷一周 ansonlo 谷德昭事後有同Anson Lo合照!
谷德昭事後有同Anson Lo合照!(圖片來源:谷德昭 Facebook截圖)

爆谷一周|谷德昭承認冷待了其他人:篇幅有限

谷德昭今天(3日)也在Facebook長文回應,節目播出看完後確實是冷待了其他人,他寫道:

今集剪出嚟,明顯待慢了幾位嘉賓,尤其冷落了陳紫萱及林耀聲,非常抱歉。其實兩位在當天都分享了一些有趣事兒,例如紫萱為了拍攝靈異電影要自保而找玄學師父「封身」的經過,大家傾得好高興。又係嗰句,篇幅有限,希望日後有機會向兩位補番數。

爆谷一周 ansonlo 谷德昭與岑嘉彥同陳紫萱合照!
谷德昭與岑嘉彥同陳紫萱合照!(圖片來源:谷德昭 Facebook截圖)

爆谷一周|谷德昭珍惜與Anson Lo交流機會 狂讚係係一個愉快訪談

同時谷德昭也解釋每次見Anson Lo也是也好多人圍住,或者有其他MIRROR成員在場,也很少與他有交流:

之前見親Anson Lo ,都有一堆人圍住佢,一係兄弟、一係工作人員、一係粉絲,加上來去匆匆,所以大家嘢都冇機會講多句。都有擔心唔知AL會唔會唔多嘢講,或者比較慢熱,呢頭正話叫做熟啲,嗰頭節目已經錄完。原來一切假設都係多餘,AL嚟得《爆谷》就預咗交出最好嘅狀態,唔單止傾得,仲肯講,老實,唔兜圈,真心,反應快,確實仲幾好笑添,一切超過我預期,多謝你同花姐的信任,係一個令人愉快嘅訪談。

爆谷一周 ansonlo
(圖片來源:谷德昭 Facebook截圖)

撰文:東方新地圖片來源:谷德昭 Facebook截圖 《爆谷一周》畫面截圖資料或影片來源:原文刊於東方新地