新疆四美丨熱依扎再向網民挑機 晒薄紗裙相疑似激突


流行娛樂

廣告

憑宮廷劇《甄嬛傳》飾演「寧嬪」而廣為人熟悉嘅大陸女演員熱依扎,因爲私下著衫風格大騷性感,火辣身材一覽無遺,不過就被網友狠批有「露胸癖」。日前佢係微博就po出身穿薄紗裙靚相,更疑似激突,當然又即刻成為網民討論話題。
熱依扎 有「新疆四美」、「小張柏芝」稱號嘅熱依扎雖然演出過人氣宮廷劇《甄嬛傳》,不過演技從來都唔係網民討論嘅重點。
有「新疆四美」、「小張柏芝」稱號嘅熱依扎雖然演出過人氣宮廷劇《甄嬛傳》,不過演技從來都唔係網民討論嘅重點。(圖片來源:微博@熱依扎)

薄紗裙挑機疑似激凸

貴為「新疆四美」之一、有「小張柏芝」之稱嘅熱依扎,2020年秘密誕女後身材完全無走樣,更係越keep越fit!最近佢po出仙氣十足薄紗裙嘅一系列靚相,有眼尖嘅網民就睇到其中一張相,熱依扎疑似激凸,令到一班網民「偵探」上身,誓要查出「真相」,不過睇真啲似係件衫的摺位!

熱依扎 就係呢張相,有眼尖嘅網民睇到熱依扎疑似激凸!
就係呢張相,有眼尖嘅網民睇到熱依扎疑似激凸!(圖片來源:微博@熱依扎 )
熱依扎 身穿薄紗裙嘅熱依扎大晒仙氣!
身穿薄紗裙嘅熱依扎大晒仙氣!(圖片來源:微博@熱依扎)

曾被網民狠批有「露胸癖」

其實今次已經唔係熱依扎第一次被網友討論身材,早年佢係機場出國就被拍下一系列照片登上微博熱搜,身穿一件黃色超低胸背心配牛仔褲,擁34D上圍嘅佢呼之欲出嘅身材可以話係相當邪惡,完全直逼走光邊緣。不過當時有網民就狠批熱依扎根本係有「露胸癖」,熱依扎得知後嬲到告上法庭,十分嚴重!

熱依扎 當年機場出國相,擁34D上圍嘅熱依扎,超火辣身材一覽無遺!
當年機場出國相,擁34D上圍嘅熱依扎,超火辣身材一覽無遺!(圖片來源:微博@鮮娛君)

曾自爆重度抑鬱症!記者暗示遭男友利用

睇番近年積極拍劇嘅熱依扎,過往嘅新聞幾乎同演技無關,早年佢曾自爆患有重度抑鬱症同焦慮症更表示「死過好多次」,她直言因爲咁所以先知道生存嘅意義,「所以我願意傳達給你們有趣的,人生太苦,在不傷害他人的前提下,在不犯法的前提下,活自己吧。生命,是一次奇遇。 」事後佢她透露自己走過了最難嘅地方,目前仍需吃藥控制,想透過自己的能力幫助同佢一樣需要幫助嘅人。消息傳出後,當時有記者爆料指圈中有自曝有抑鬱症嘅女演員,因爲被男友利用賣俾高層因而患病,雖然並未指名道姓,但有不少網民就認為被利用嘅女演員就係熱依扎。

熱依扎 熱依扎曾自爆重度抑鬱症,其後記者爆料有女演員遭男友利用賣俾高層,不少網民猜測就係熱依扎。
熱依扎曾自爆重度抑鬱症,其後記者爆料有女演員遭男友利用賣俾高層,不少網民猜測就係熱依扎。(圖片來源:微博@熱依扎)

2020年未婚生女!生父身分成謎

到2020年,熱依扎突然宣佈誕下女兒,但生父身分成謎,對感情事依舊三緘其口實行有女萬事足。

熱依扎 熱依扎2020年突然宣佈誕下女兒,但生父身分成謎。
熱依扎2020年突然宣佈誕下女兒,但生父身分成謎。(圖片來源:微博@熱依扎2)

圖片來源:微博@熱依扎、微博@鮮娛君