無間道20週年 | 盤點11位演員當年今日 梁朝偉仲係勁型

流行娛樂

廣告

由兩大影帝劉德華和梁朝偉主演的經典電影《無間道》上映20週年,年底以4K修復版重登大熒幕。近日因42歲陳冠希同60歲梁朝偉日本同框一事被熱討,唔少網民開始回顧《無間道》眾演員,一文睇返11位有份出演《無間道》的演員當年今日!

1)梁朝偉 飾陳永仁

主演《無間道》的梁朝偉在20年前,還是20年後依然英俊瀟灑,雖然早前在韓國釜山參加電影節嘅時候被調侃造型似成龍,但以60歲來講,算係Keep得唔錯!

無間道 20年後的梁朝偉電眼依然,但髮型就差咗啲!
20年後的梁朝偉電眼依然,但髮型就差咗啲!(圖片來源:《無間道》截圖 / IG@tonyleung_official)

2)劉德華 飾劉健明

《無間道》的另一核心主角劉德華,當年型都爆燈就唔洗講,今年61歲的他依然帥氣十足,風采不減!

無間道 劉德華完全無變!
劉德華完全無變!(圖片來源:《無間道》截圖 / 微博@劉德華)

3)余文樂 飾陳永仁(青年)

於《無間道》中飾演梁朝偉青年時期的余文樂,當年以型格潮人的形象示人,被奉為「潮人」的穿搭典範。可是在2017年結婚之後,余文樂就開始發胖走樣,當年嘅靚仔樣完全失蹤!

無間道 余文樂不再帥氣,變成大叔look!
余文樂不再帥氣,變成大叔look!(圖片來源:《無間道》截圖 / IG@lok666)

4)陳冠希 飾劉健明(青年)

在《無間道》中飾演劉德華青年時期的陳冠希,當年被堪稱為「亞洲最帥的面孔」,可惜在20年後顏值大跌watt變大叔!

無間道 陳冠希結婚後都外表大崩壞
陳冠希結婚後都外表大崩壞(圖片來源:《無間道》截圖 / IG@edisonchen )
無間道 早前陳冠希同梁朝偉聚首一堂,睇嚟梁朝偉keep得仲好啲!
早前陳冠希同梁朝偉聚首一堂,睇嚟梁朝偉keep得仲好啲!(圖片來源:IG@edisonchen)

5)鄭秀文 飾劉健明妻子Mary

於戲中飾演劉德華妻子的鄭秀文,雖然20年來經歷過無數風波,包括老公許志安偷食醜聞等,但鄭秀文依然冇自暴自棄,反而狀態大勇,繼續爆肌大曬美好身形!

無間道 鄭秀文就繼續爆肌,50歲都依然keep得好fit!
鄭秀文就繼續爆肌,50歲都依然keep得好fit!(圖片來源:《無間道》截圖 / IG@@sammi_chengsauman)

6)陳慧琳 飾李心兒

《無間道》中飾演心理醫生的陳慧琳,雖然在20年後已經育有大仔劉昇(蝦餃仔)同細仔劉琛(小籠包),無論身材和樣貌都依然與20年前無異!

無間道 陳慧琳雖然已經育有兩子,但依然少女味爆棚!
陳慧琳雖然已經育有兩子,但依然少女味爆棚!(圖片來源:《無間道》截圖 / IG@kellychenwailam)

7)蕭亞軒 飾陳永仁前女友

在《無間道》飾演梁朝偉前度女友的蕭亞軒,雖然當年只有一場戲份,但清純的美貌依然吸引到大批觀眾。20年來,蕭亞軒一直變臉,早前出席台灣金曲獎時後的她亦與20年前判若兩人。

無間道 早前出席台灣金曲獎時後的蕭亞軒與20年前的她判若兩人。
早前出席台灣金曲獎時後的蕭亞軒與20年前的她判若兩人。(圖片來源:《無間道》截圖 / 《第33屆金曲獎頒獎典禮》截圖 )

8)梁超怡 飾陳永仁女兒

2022年香港小姐季軍梁超怡,原來在20年前已經以童星身份飾演梁朝偉蕭亞軒和的親生女兒。當年包包面嘅梁超怡已經眼大大又可愛!

無間道 今年季軍的梁超怡係20年前已經超可愛。
今年季軍的梁超怡係20年前已經超可愛。(圖片來源:《無間道》截圖 / 《2022年度香港小姐競選》截圖)

9)袁偉豪 飾刑事情報科成員

唔講唔知,原來近年新聞多多的袁偉豪曾經出演過《無間道》全系列,雖然只係演冇乜對白嘅刑事情報科成員,但依然有大頭鏡頭,當年嘅袁偉豪非常青澀!

無間道 是非多多的袁偉豪,在20年前非常青澀!
是非多多的袁偉豪,在20年前非常青澀!(圖片來源:《無間道》截圖 / IG@benontheroad)

10)趙頌茹 飾鄭秀文少女版(劉健明妻)

當時出道不久的趙頌茹,在《無間道》中飾演鄭秀文的年輕版本。20年後的趙頌茹,雖然與前夫周永恆經歷過不少風波,但走出陰霾的趙頌茹重新振作,早前在《金宵大廈2》的表現獲大眾好評!

無間道 趙頌茹在《金宵大廈2》的表現獲大眾好評!
趙頌茹在《金宵大廈2》的表現獲大眾好評!(圖片來源:《無間道》截圖 / 《金宵大廈2》截圖)

11)傅嘉莉 飾蕭亞軒少女版(陳永仁前度)

大家又知唔知道原來傅嘉莉都有份拍過《無間道》呢?傅嘉莉當年在《無間道》飾演余文樂的女朋友,亦是蕭亞軒的少女版。雖然今年傅嘉莉已經37歲,但依然keep住童顏靚女!

無間道 傅嘉莉20年後依然童顏!
傅嘉莉20年後依然童顏!(圖片來源:《無間道》截圖 / [email protected]

圖片來源:《無間道》截圖、IG@tonyleung_official、微博@劉德華、IG@lok666、IG@edisonchen、IG@sammi_chengsauman、IG@kellychenwailam、《第33屆金曲獎頒獎典禮》截圖、《2022年度香港小姐競選》截圖、IG@benontheroad、《金宵大廈2》截圖、[email protected]資料或影片來源:原文刊於東方新地