游學修上肥仔節目剖白NFT掠水傳聞 洗白味濃?

流行娛樂

廣告

游學修創辦的網台《試當真》在今年4月15日宣布推出自家NFT,名為 NTR,總發行量6,000 張,定價為0.2eth(推出時折算約 4,800HKD),當時被大量網民負評,其中唔少負評聲音是來自其頻道的會員,鬧爆他們「掠水」、「搵老襯」等等,相隔五個月,游學修應邀上「混血肥仔」的節目,剖白「有冇後悔搞NFT ? 」此片一出評語好壞參半,有人力撐他「行得前」有人繼續負評指他有心「洗白」。

一開波肥仔串游學修「飲醉」

片題為「有冇後悔搞NFT ? 」上架一日views數39K,一開波肥仔講番和游學修的相識經過,原來是經老師黃修平介紹拍《哪一天我們會飛》,肥仔讚修仔好有潛力,尤其近年在「四台聯播」前開始有交流,肥仔指在telegram群組有唔少人問他與游學修是否關係差,肥仔澄清:「喺我世界入面好似一直都冇好憎佢。當然佢咁出位,有啲嘢我係有諗法嘅。咁我係咪真係嬲佢呢?今日表面上係我訪問佢,實際上係測試我自己,點睇呢個人,(或者唔係你憎佢係佢憎你呢)咁都有可能,咁睇吓佢係咪真我囉,睇吓我有冇機會俾佢打囉,一大早佢應該唔會咁快醉嘅!」暗寸早前曾在「試當真謝票場」直播期間,飲大咗的游學修情緒失控爆喊兼爆粗。

游學修 訪問前,肥仔在探討與游學修的關係一向予人不和的感覺,他笑謂「咁早佢應該冇咁快醉」。
訪問前,肥仔在探討與游學修的關係一向予人不和的感覺,他笑謂「咁早佢應該冇咁快醉」。(圖片來源:混血肥仔截圖)
游學修 片中參觀游學修試當真的office,大廳有個大酒櫃,肥仔謂:「本來想買酒俾你,不過見你都咁多唔使買啦。」
片中參觀游學修試當真的office,大廳有個大酒櫃,肥仔謂:「本來想買酒俾你,不過見你都咁多唔使買啦。」(圖片來源:混血肥仔截圖)
游學修 試當真早前推出NFT,被網民質疑游學修等人為了搵錢而變質,當晚游學修在只限會員觀看的謝票場直播中飲醉酒激動爆粗:「香港依家呢個地方就係,你有計算呢你就係X街X家剷,有計算都可以係好人㗎嘛,不過佢哋唔L理。」
試當真早前推出NFT,被網民質疑游學修等人為了搵錢而變質,當晚游學修在只限會員觀看的謝票場直播中飲醉酒激動爆粗:「香港依家呢個地方就係,你有計算呢你就係X街X家剷,有計算都可以係好人㗎嘛,不過佢哋唔L理。」(圖片來源:試當真截圖)

肥仔首遇游學修合作唔成

肥仔早上到游學修的工作室,肥仔直指覺得他氣場削咗,回憶當日首次見面的感覺,肥仔:「覺得你好有氣場,但散發住一種懷才不遇呀。」游學修不停在旁補充「串嘛」、「咪串囉」,肥仔當時想搵游學修合作拍片,但怕同同事夾唔嚟會吵大鑊作罷,結果游學修亦萌起自己拍片搞節目的諗法。

游學修 談到二人第一次見面感覺性格唔啱合作唔成,第二次見面是傾「四台聯播」,當時游學修提出的建議冇人敢出聲,除咗肥仔!
談到二人第一次見面感覺性格唔啱合作唔成,第二次見面是傾「四台聯播」,當時游學修提出的建議冇人敢出聲,除咗肥仔!(圖片來源:混血肥仔截圖)

被連登仔屈嬲到揼梳化

兩人憶述當時開關於「四台聯播」的會議,游學修提議「每個channel拍四條(片),一個月打爆佢,成個月四台。」肥仔笑謂看著對面有兩人唔敢出聲,他心諗「嘩你哋唔係唔出聲呀嘛」,環顧四周冇人敢講,結果肥仔衝出嚟話「喂我哋做唔到」,熊仔頭接住話「我唔敢出聲呀」,結論游學修表示跟大隊諗法,肥仔就估唔到他會聽人意見。游學修坦言認為別人對他的想法「一係驚,一係憎」,而他承認自己經常睇連登討論區,因為該站是「脈搏」所在和留意討論風氣,兩人談到網民的惡評,游學修笑謂「人身攻擊好小事」,唯一介意係被屈,有次被批評串熊仔頭與公司的artiste拍拖,然後自己又嗒了同公司的Jessica,他解釋:「佢哋攞咗我之前拍落Mocku的圖去笑熊仔頭,Channel需要女係兩年前嘅11月、12月拍,梗係唔係笑緊佢啦!但喺討論區佢哋討論時,係冇人會講個事實出嚟,屈嘅時候真係…」然後揼晒梳化表示好怒氣!

游學修 游學修承認自己經常睇連登討論區,網民對他的人身攻擊已完全免疫,但不忿被屈。
游學修承認自己經常睇連登討論區,網民對他的人身攻擊已完全免疫,但不忿被屈。(圖片來源:混血肥仔截圖)
游學修 他將被指笑「熊仔頭」食自己公司女一事重提,澄清冇咁嘅事但連登巴打冇人幫佢澄清,期間嬲到一邊揼梳化。
他將被指笑「熊仔頭」食自己公司女一事重提,澄清冇咁嘅事但連登巴打冇人幫佢澄清,期間嬲到一邊揼梳化。(圖片來源:混血肥仔截圖)

避忌上司下屬關係

工作室內,游學修有自己的房間,老闆格出晒嚟,肥仔問他會否呼喚下屬入房,他坦言「好避忌呢啲嘢」,而且已適應上司與下屬間的距離感,尤其是擴充、要做老闆角度的時候實在冇得揀,他謂:「你唔坐入嗰個房(老闆房),你唔食嗰個屎,就有啲嘢發生唔到。」

游學修 游學修出門口位迎接肥仔,肥仔問他係咪唔鍾意人嗌「修哥」。
游學修出門口位迎接肥仔,肥仔問他係咪唔鍾意人嗌「修哥」。(圖片來源:混血肥仔截圖)
游學修 辦公室內有乾坤,除了有好大好大的客廳,仲特設乒乓波枱和健身室。
辦公室內有乾坤,除了有好大好大的客廳,仲特設乒乓波枱和健身室。(圖片來源:混血肥仔)

後悔搞NFT?

肥仔問到「NFT之亂」,直問有冇後悔搞NFT,游先指「依家未落到結論」,然後認真mode剖白:「呢兩個月個風向的確係,『試當真』cap水、『試當真』搵老襯,大掠一筆NFT,呢兩個月係造成咗呢個聲音,呢兩個月係有唔開心,呢兩個月嚟講係有後悔嘅成份,最唔開心係覺得係咪行錯棋累到我公司,原來NFT等於騙案,呢個想法嘅人咁多,而呢樣嘢係可以唔搵老襯㗎嘛!」肥仔亦附和指大部分人會用一個代明詞去諗一樣嘢,例如股票就炒嘅、BMW等於貴車,指他們唔識分好片面,而NFT在社會上的代名詞就是「呃X人」。游學修解釋當日有個直播做得唔到,他指當時技術層面上的東西未有時間接觸,係交俾技術人員處理,他當時的想法是「究竟要送舞台劇飛」點送去實行他謂是交俾技術人員去諗,但他發現原來係唔可以、觀眾亦唔接受,所以之後相關的他都親自處理,他處理時很疑惑,認為自己「我做創作嘅,又唔係做財經究竟做緊乜X嘢」,被插到最甘時亦反問自己「做乜無啦啦搞到自己咁樣,我揸住嗰啲錢,當然可以俾以後發展或者計劃資本大啲,但我承受嘅我會覺得唔值得,如果問後唔後悔就係呢樣嘢,希望過兩年時間可以證明到,但我都同自己講定,我呢兩年做得非常好嘅話,有好多人係唔會睇到㗎!」

游學修 游學修似乎未有後悔搞NFT,但他卻後悔令自己陷入一個唔熟識、由創作變財經人嘅混亂思緒局面。
游學修似乎未有後悔搞NFT,但他卻後悔令自己陷入一個唔熟識、由創作變財經人嘅混亂思緒局面。(圖片來源:混血肥仔截圖)
游學修 肥仔問他依家覺得自己係高牆定雞蛋,遊學修指認為自己係「一籮雞蛋」。
肥仔問他依家覺得自己係高牆定雞蛋,遊學修指認為自己係「一籮雞蛋」。(圖片來源:混血肥仔截圖)
游學修 連登巴打睇完片,有唔少人繼續大力插,指他意圖洗白。
連登巴打睇完片,有唔少人繼續大力插,指他意圖洗白。(圖片來源:混血肥仔截圖)
游學修 有連登網民開po討論游學修、肥仔的片段,直指他扮演受害者角色,有意洗白。
有連登網民開po討論游學修、肥仔的片段,直指他扮演受害者角色,有意洗白。(圖片來源:連登討論區)
游學修 youtube網民留言話唔明游學修除了搞NFT仲做過乜。
youtube網民留言話唔明游學修除了搞NFT仲做過乜。(圖片來源:youtube截圖)
游學修 又指NFT係冇規管的集資。
又指NFT係冇規管的集資。(圖片來源:youtube截圖)

試當真view數得番2萬?

YouTube頻道《試當真》2020年開始運作,有逾四十萬追蹤。不過過去半年成為惹火channel,有網民發現近月《試當真》新片view數大跌,更指跌至…詳情請看

試當真NFT事件?

網民狠批《試當真》忘卻初心,大不如前,首先早前《試當真》忽然宣布推出NFT產品,引起大量網民負評,之後游學修就上「混血肥仔」的節目回應時件

圖片來源:混血肥仔截圖