【治癒系續集】潮玩減壓神器 有填色免費App唔再愁!

流行娛樂

廣告

上次講過畫完阿愁都唔再愁嘅繟繞畫,今次到洗版填色活動,畫都唔洗畫齋填就得,由英國著名插畫家Johanna Basford設計,被稱為「減壓神器」嘅填色書《Secret Garden》(秘密花園)。韓星你填我又填,個個都post,成為潮流熱話,韓星效應確瘋狂,全城斷市,韓版更是難求。重有新玩法刮刮夜景咭,既然咁難買,訂咗未到的話,不如用住app填住止癮,免費又方便,隨時隨地解一解壓先。

text-Winki Kiki(ig:winki_kiki) photo-網上圖片

 

教你玩減壓 填色 App

填app免費又方便

返工搭車咪掛住覆e-mail住啦,聽下歌填下色叉充電應付全日需要。拎書拎顏色出街咁麻煩?已經有填色App登場,有「Colorfy」及「ColorMe」以供選擇,前者圖案選擇多較精美,有花、動物、曼陀羅等多種選擇,後者顔色選擇較多。基本玩唔駛錢,免費治癒,試下會唔會無咁愁!

 

與繟繞畫一樣,專注填色有助減壓,從心理學的角度繪畫冥想一種,將混雜的思緒暫時放下。靜靜地填色讓人心情平和,看着畫本由黑白變成彩色,心情也隨着變得繽紛。

韓劇《製作人》中IU、《Blood》的安宰賢也有填,少女時代也將作品post上《Instagram》再推更熱。其實Johanna Basford作品先有《Secret Garden》再到《Enchanted Forest》線條更精密,而十月更會推出第3本《Lost Ocean》。

除了Johanna Basford作品,買唔到坊間仲有其他選擇,韓國插畫師出版的《HERS》啱潮女口味,以手袋、靚衫為題少女時代都冧、《Dream Girl》走型格女生路線,還有向喵星迷推介《Colourful Jetoy》,為可愛貓咪填色心情更加開朗。咪話無預男人,Marvel都出本《Color Your Own Deadpool》成人填色冊,不過下年1月先有。

 

內容延讀:

填完又再畫,禪繞畫 令阿愁唔再愁!

填色變阿樂,5題測你邊位 腦朋友 當家

黑金刮刮樂

抽奬刮刮咭,你玩過咪?未試過就要試下刮到寶嘅感覺。繼《Secret Garden》後韓國吹起夜景刮咭風,將填色變刮刮,利用《Scratch Night View》隨書附送的括棒括掉銀灰色的鋁粉,就能刮岀一張張黑金色美麗的夜景postcard,刮完送朋友,一舉兩得!

There are 5 comments

Add yours

Comments are closed.