海洋公園 x 原島大地 微電影5大回憶位


流行娛樂

廣告

學生時代你係咪都有一個暗戀既對象,而好可惜個刻你無勇氣去表白? 仲記得以前學校旅行去 海洋公園 ,最希望就係可以同到心儀既同學仔一齊坐下摩天輪。如果有機會俾你時光倒流,你會勇敢一次嗎?
海洋公園 係好多香港人嘅集體回憶,40年陪著我地成長。今次佢地以「集體做回憶」為主題出左條微電影,搵嚟已經長大成人嘅 原島大地 ,時空交錯過去與現在,一幕幕窩心片段,勾起你既那些年回憶。小編而家為你推介片中5大回憶感動位,大家攞定紙巾喇!

text: bi 圖片:由海洋公園提供

海洋公園 x 原島大地5大回憶感動位

1.安安 X 佳佳

微電影時間線設喺1999年,當年亦係大熊貓安安、佳佳由四川移居香港 海洋公園 ,咁啱男女主角分別叫周成「安」、李婉「佳」,即刻俾同學仔笑佢哋,迫佢哋係熊貓館前合照。睇到張相,中學回憶返哂嚟,我都忍唔住想搵下自己以前同班同學仔去海洋公園學校旅行既合照!
2. 海洋公園幸福摩天輪

鏡頭一轉,女主角聽緊歌,原來聽緊係1999年派台嘅「幸福摩天輪」,好多人都幻想同心愛嘅人,一邊聽住歌坐摩天輪,諗起回憶即刻湧哂上嚟!

3.溫暖牌

中學時期,成日見到啲女仔上堂織頸巾。作為一個男仔,有女仔為你織頸巾係一種身份象徵,隨時就係戀情嘅開始。有好多男仔,畢咗業仲有收埋條「溫暖牌」得閒攞出嚟懷愐吓。
4.鎖匙扣

90年代最流行一種中學生定情信物,非鎖匙扣莫屬。嗰陣示愛都好含蓄,送個鎖匙扣就係暗示扣住對方,如果對方接受,就會見到佢書包掛住,成件事得你知佢知,真係幾鬼浪漫。
4.那些年的男、女主角

男主角係大家好熟識嘅原島大地,當年《忘不了》拉住張栢芝唔去孤兒院一幕,真係喊死人,期待佢有更多演出!不過女主角都好值得留意,Cecilia Choi(蔡思韵)係新一代氣質美女,做開freelance model嘅佢,成個微電影散發仙氣,好有90年代氣息!講多少少,佢快係台灣國立臺北藝術大學畢業,今次係佢第一次擔正。順手留意,除咗男女主角,背景首歌都好吸引,留意下歌詞,其實幾有意思… “想愛怎麼不說,別再錯過,過去已過去,現在來把握。至少為愛勇敢過,創造回憶的你我”。
睇完個微電影,小編最有共嗚既一幕係男主角多次想開口表白,但始終開不了口而錯過了眼前的機會。過去左就係過去左,呢部分既回憶只可以收係心入面。但係再諗下,而家呢刻你最珍惜既人係邊個?不如抓緊現在同佢去下 海洋公園 ,為未來造回憶!

另外,提提你 海洋公園 由即日起到5月14日舉行「親親動物月」,可以同金剛鸚鵡、犀鳥、樹懶等珍貴雀鳥同陸生動物近距離見面,仲可以同你摯愛影埋大拍合照留念﹗

詳情: https://goo.gl/DQkCQQ