直擊洪永城孖女友梁諾妍拖狗散步 租油塘豪宅同居試婚

流行娛樂

廣告

洪永城向來有「媾女王」之稱,為了給32歲長腿女友梁諾妍(Inez)一個安樂窩而計劃買獨立屋,原來洪永城早已向Inez求婚,並獲女友答應,不過婚事要等疫情過後才能著手籌備。日前洪永城與Inez拖住去年共同領養的十歲牧羊狗Coco外出,一家三口溫馨無比,預演新手父母湊仔記。

撰文、圖片:東方新地/IG|編輯:Evita(原文刊於:東方新地

洪永城放棄唐詩詠因梁諾妍決定封盤

洪永城與梁諾妍(Inez)拍拖兩年,這次的戀愛旅程令洪永城愛到跌入漩渦,甚至願意做老襯從此被困,對洪永城來說絕對是一個前所未有的經歷。36歲的洪永城,以往對感情事吊兒郎當,入行已被封媾女王,12年與任職金融界的圈外女友Emily拍拖四年,卻有傳因為背女友在外媾女而分手。到13年與唐詩詠撻著,外界一直都不看好,二人性格南轅北轍,洪永城更被指花弗性格難改,最後亦未能長揸「最不能錯過的女友」。相比起與唐詩詠拍拖的偷偷摸摸,洪永城與Inez愛得光明正大,Inez更有本事驅使洪永城永遠封盤,全因她是個百分百「最不可多得的女友」。

洪永城變御用狗奴 兩人一狗甜蜜拍拖

洪永城去年底終於氹到Inez同居試婚過二人世界,為增添小情趣他們領養了一隻已十歲的牧羊狗,雖然是男仔卻名叫Coco,估不到愛犬卻成為他們之間的第三者,因為Coco好黐洪永城,令Inez不時呷醋。Inez愛狗如命,領養初期仆心仆命照顧有腳患的Coco,現時Coco行得走得,Inez與洪永城不分晝夜,一有空就拍拖放狗。日前洪永城與Inez拖住Coco先到寓所附近的茶檔醫肚,難得搵到個願意踎街邊食麵的貼地女友,當家小生洪永城變成御用狗奴,每次Coco大小二便後都出手善後,充分反映出他將來會是個稱職的好爸爸。無腳雀仔肯改變自己落地,需要莫大的勇氣,睇嚟洪永城已經諗清諗楚,要同佢個森林講拜拜喇!

同居試婚愈試愈熱 隨時奉子成婚

Inez條件優厚,畢業於加拿大多倫多大學的她樣子討好身材健美,擁修長美腿是全職模特兒,近年為ViuTV及開電視主持節目,難得入行以來都零緋聞,默默做好自己的工作,而且為人非常上進,除了考取了跑步教練牌及健身教練牌之外,還在中環開設自己的健身中心。與Inez拍拖初期,洪永城住在西貢匡湖居,日夜趕劇要見女友一面實在不易,去年底月租油塘豪宅同居試婚,愈試愈熱,愈熱愈試,早前被問及結婚計劃,洪永城直言:「我好ready,都差唔多年紀,都要做爸爸。(隨時奉子成婚?)女友好喜歡小朋友同小動物,如果發生了,我會處理,係會朝著呢個方向嘅。」另一方面,Inez亦開晒口恨披嫁衣,「我隨時ready,唔要佬都得㗎,但要先努力工作為小朋友儲教育基金,哈哈!」

拍拖N次對結婚從來隻字不提的洪永城都話ready,可見他與女友早已在結婚方面有共識。據知情者透露:「Tony(洪永城)以前確係衰花心未定性,Inez令佢明白兩個人一齊點先係最舒服,以前佢同唐詩詠女好宅男好動,根本就唔work。Inez份人好單純,經常發放正能量,佢嘅開朗樂天令Tony日日都活得開心,而且Inez係個獨立自主嘅女仔,Tony忙拍劇忙工作,佢會自己打發時間,唔會黐身同問長問短,之前Tony畀人話鹹豬嘴朱晨麗,Inez好信任Tony完全冇過問,男人就係咁犯賤,咁樣Tony反而更加緊張女友;另外,Inez有一種好強嘅感染力,可能佢由細都好運動,健康生活亦放第一位,Tony同咗佢一齊亦開始注重生活同飲食上嘅健康。Tony講得啱,Inez嘅優點真係數唔晒,人美心善有愛心形容佢一啲都唔過分,對於Tony嚟講真係執到寶,所以佢好珍惜呢段關係,佢試過開口求婚,Inez亦初步應承咗,打風都打唔甩㗎喇!Tony諗住等機會補做形式上嘅嘢,令Inez有個美好嘅回憶。」早前洪永城表示袁偉豪趁跑步向張寶兒求婚有參考價值,他說:「若我在馬拉松的終點求婚也不錯!」漏晒口風。