泥鯭自嘲遭受「鏡安法」處決!「姜糖」小肥、作家力撐姜濤幫口大反擊

流行娛樂

廣告

泥鯭@RubberBand連環地球po,嘲諷姜濤在《CHILL CLUB 頒獎禮2023》的感言,「係咪short X咗」、「唱好啲歌先做啲小動作啦」、「需要言語治療」、「搵個看護同寫手畀佢啦」又斥ViuTV變成另一個大台!惹火言論令網絡癱瘓,MIRROR粉絲同RB粉絲互罵,泥鯭社交網空前咁熱鬧,被寸借姜濤借MIRROR人氣谷RB新歌,不過泥鯭依然唔收口,繼續寸嘴,戲言遭受「鏡安法」與榮有焉!
泥鯭 姜濤在台上向兄弟的一番感言,感動全場!
姜濤在台上向兄弟的一番感言,感動全場!(圖片來源:大會提供)

泥鯭@RubberBand寸嘴:瘋狂對群體來說是常態

泥鯭(黎萬宏)暗寸姜濤,疑似寸埋男歌手金獎得主盧瀚霆「諗返當年亞太區最受歡迎男歌手真係’實至名歸’」,社交網瞬間變成戰場。被鏡粉狠批「廢老」、「原來為宣傳RubberBand新歌《宇宙大王》」、「妒忌MIRROR」、連女友黃心穎都遭殃「揀女就知你腦殘啦」。但泥鯭堅持做自己,不停出po寸鏡粉玻璃心,又憑歌寄意,又出圖指遭受「鏡安公署」公審是「與有榮焉」等。

泥鯭 泥鯭以「鏡安公署banner圖指遭受「鏡安法」處決!
泥鯭以「鏡安公署banner圖指遭受「鏡安法」處決!(圖片來源:FB@MW Lai)
泥鯭 泥鯭繼續不停出po!
泥鯭繼續不停出po!(圖片來源:FB@MW lai)
泥鯭 泥鯭惹火言論,女友黃心穎也遭殃!
泥鯭惹火言論,女友黃心穎也遭殃!(圖片來源:FB@MW Lai)

小肥反擊泥鯭:睇下姜B生日同教主去馬場個誇張畫面,就知名唔使造馬

歌手小肥(徐智勇)就公開撐MIRROR、撐姜濤、撐Anson Lo、撐鏡粉、撐ViuTV,大平反直指頒獎禮頒給MIRROR,絕對無造馬,因為「睇下姜B生日同教主去馬場個誇張畫面,就知名唔使造馬」,又指其實其他歌手及粉絲們要反省下「大有好似鏡粉咁積極投票?」、自己唔去投票「 但結果唔好又唔鍾意。」似是回應泥鯭,兼同泥鯭唱反調。

泥鯭 小肥是CHILL CLUB常客。
小肥是CHILL CLUB常客。(圖片來源:FB@Terence Siufay)
泥鯭 小肥本月25日開騷!
小肥本月25日開騷!(圖片來源:FB@Terence Siufay)

原文如下:

「 其實話頒獎禮頒哂比自己台嘅歌手,如果係全民投票的話,係Mirror的話,講真又真係唔駛造馬。其實睇吓姜B生日同教主去馬場個誇張畫面,又真係唔係好駛造馬。其實我地反而諗吓,大家有冇好似鏡粉咁好積極去投票比自己心頭好?投票投票投票從來由10年前講到口水乾好重要都好多人冇去投,但結果唔好又唔鍾意。我以前仲係澳門演藝人協會會長時都搞過一個頒獎禮,為咗要公平我地度個機制都度咗半年,最後好多棋人歌手攞獎咪又話我哋造馬。咁嗰期棋人歌手人多又作品多曝光又多,自然相對地人地投票嘅機率都比較多都冇計架,唉~」

泥鯭 小肥獻唱姜濤首本名作後,在IG向姜濤「示愛」:LOVE YOU姜B」,並獲得姜濤轉發!
小肥獻唱姜濤首本名作後,在IG向姜濤「示愛」:LOVE YOU姜B」,並獲得姜濤轉發!(圖片來源:IG@keung_show截圖)
泥鯭 小肥曾選唱姜濤的《蒙著嘴說愛你》更把歌詞「So I say I love you 花半秒唇齒功夫」唱成「花半秒持久功夫」,笑爆全場!
小肥曾選唱姜濤的《蒙著嘴說愛你》更把歌詞「So I say I love you 花半秒唇齒功夫」唱成「花半秒持久功夫」,笑爆全場!(圖片來源:Musis Panda截圖)

「姜濤台上感言毫無機心」

唔單止小肥撐姜濤,時事評論員兼專欄作家王陽翎,亦撐姜濤台上感言夠坦率兼零機心,他指自己見盡偽善者到自欺入骨的人,但見到姜濤在台上的一度話,認為姜濤是「 新一代最無輩份和階級觀念,毫無顧忌表達內心看法,正因為坦率,不懂修飾偽裝,更易惹人非議,完全跟『機心』二字相反。姜濤在台上的言詞和表達,頗合符他的年紀和閱歷。」王陽翎又指姜濤身在娛樂圈,反應該盡快學懂幾分機心,以應付日後永無止境的中傷。

泥鯭 專欄作家王陽翎與梁芷珊!
專欄作家王陽翎與梁芷珊!(圖片來源:FB@王陽翎)

泥鯭嘲諷姜濤頒獎禮感言詳情是?

泥鯭@RubberBand連環地球po,嘲諷姜濤在《CHILL CLUB 頒獎禮2023》的感言,「係咪short X咗」、「唱好啲歌先做啲小動作啦」、「需要言語治療」、「搵個看護同寫手畀佢啦」又斥ViuTV變成另一個大台,惹火言論令網絡癱瘓…詳情請看

泥鯭自嘲遭受「鏡安法」處決?

泥鯭@RubberBand連環地球po,嘲諷姜濤在《CHILL CLUB 頒獎禮2023》的感言,「係咪short X咗」、「唱好啲歌先做啲小動作啦」又斥ViuTV變成另一個大台!惹火言論令網絡癱瘓…詳情請看

圖片來源:FB@MW Lai、FB@Terence Siufay