波波黃婧靈「性女」轉行文青路線(多圖) 薄紗透視更引人遐想!

流行娛樂

廣告

「TVB第一性女」黃婧靈波波憑著節目《冇人性教育》上的大膽以及出位表現令到唔少觀眾都熟悉她,並因為其傲人的身材,獲得唔少網民的眼球。當初波波的出現其實是沿於YouTube頻道「FHProduction」的演出,之後加入TVB並成為其中一位藝人。

「性女」波波黃婧靈轉行文青路線 薄紗透視更引人遐想!

早前在節目《冇人性教育》講到「創意性愛體位」,包括背後式女上男下、萬字夾等。波波即刻同女主持故敏芝 (Karen) 示範,引嚟全埸尖叫聲不斷,波波示範時仲講解女性如有後腰線「腰有個凹陷位仲正!」波波上咗Karen身上示範後仲有少少「坐唔定」不斷想郁嚟郁去,真係活潑!扮做男性體位瞓於地上的Karen就大讚真係好舒服「做男人好幸福!」之後波波仲同Karen示範另一個體位「萬字夾」,波波將對腳放於Karen的膊頭上,差啲走光!之後又講到唔同的性癖好時,要做戀足癖的動作,波波又落埸親自示範。波波一做就表現佢出熟練的技巧,大教應該如何正確使用腳部令件事做得更好,一直面不改容,仲令對手大讚「好舒服!」

黃婧靈 冇人性教育
(圖片來源:youtube@TVB USA Official)
黃婧靈 冇人性教育 波波同女主持故敏芝 Karen) 示範背後式女上男下
波波同女主持故敏芝 (Karen) 示範背後式女上男下(圖片來源:youtube@TVB USA Official)
黃婧靈 冇人性教育 Karen大叫好正
Karen大叫好正(圖片來源:youtube@TVB USA Official)
黃婧靈 冇人性教育 萬字夾式體位
萬字夾式體位(圖片來源:youtube@TVB USA Official)
黃婧靈 冇人性教育 萬字夾式體位
萬字夾式體位(圖片來源:youtube@TVB USA Official)
黃婧靈 冇人性教育 波波教你玩腳
波波教你玩腳(圖片來源:youtube@TVB USA Official)
黃婧靈 冇人性教育 大讚好舒服
大讚好舒服(圖片來源:youtube@TVB USA Official)

「封胸」失敗 依然性感

一向有「性女」之稱的波波,近日突然收起性感,「封胸」轉行文青路線,在IG上po出一系列「文青照」,見到她身著黃色背心以及白色短裙,不過穿上一件薄紗外套去遮掩身材。不過正正因為薄紗的透視感,令到波波的身材同樣展現出來,反而增加了遐想空間,若隱若現更加出色,有網民直言:「第二張好波」。而有同樣衣著的正面相中可以見到,其背心有「小V型」,波波的「事業線」都輕易見得到!

著瑜伽褲同樣掂!

除了有傲人上圍之外,波波黃婧靈早前PO出一張穿著瑜伽褲踩單車的照片同樣引起網民熱議,Show開前面的波波,穿上緊身瑜伽褲後發現原來後面都幾有睇頭,整個臀部外形睇上去都係有操開!而且可能因為太貼身的關係,其內褲都有少少的「現形」跡象!

黃婧靈
(圖片來源:IG@krysellawong)
黃婧靈
(圖片來源:IG@krysellawong)
黃婧靈
(圖片來源:IG@krysellawong)

波波黃婧靈如何入行?

黃婧靈波波憑著節目《冇人性教育》上的大膽以及出位表現令到唔少觀眾都熟悉她,並因為其傲人的身材,獲得唔少網民的眼球。當初波波的出現其實是沿於YouTube頻道…詳情請看

波波黃婧靈收起性感?

波波黃婧靈近日突然收起性感,「封胸」轉行文青路線,在IG上po出一系列「文青照」,不過就算是「文青照」系列,都一樣令波波的身材同樣…詳情請看

圖片來源:youtube@TVB USA Official,IG@krysellawong