波波黃婧靈突發報喜 宣布自己「懷孕」的消息 經手人係佢?!

流行娛樂

廣告

現年25歲TVB新一代咪神「波波」黃靖靈一向身材出眾,而且仲要語出驚人。近期不斷被外界指失寵的波波突發於IG報喜,宣布自己「懷孕」,嚇窒一眾網民,仲講埋「經手人」係台灣歌手!
0
日前,波波在IG突發報喜,宣布自己「懷孕」,嚇窒一眾網民,仲講埋「經手人」係台灣歌手!(圖片來源:IG@krysellawong)

波波勁幸福大爆:我懷孕啦

波波日宣布自己「懷孕」,第一句寫道:「今晚終於可以正式宣布!我懷孕啦!」唔少粉絲都得知消息都好震驚!事實只是波波做嚇一下大家,她實際上是在說自己的耳朵「懷孕」,並非真的懷孕要當媽媽。

0
波波突然宣布自己「懷孕」(圖片來源:IG@krysellawong)

講埋「經手人」係台灣歌手

波波續寫道:「🤰🏼耳朵!😍😍😍 Omg!!!!! 經耳人係周興哲!好好聽呀❤️ Show肌彈琴吉他溫柔全部都直中我要害😳 仲要聽到我最想聽嘅你好不好 真係好開心!謝謝你傾力演出🥰」,原來波波是台灣歌手周興哲粉絲,因此有去澳門睇演唱會,支持偶像!

網友睇完呢個震撼消息,馬上回應:「嚇我一跳」「黃小姐有喜,除咗講恭喜都唔知講乜好。恭喜恭喜。」「嚇得我!幾乎想搵出邊個係經手人!」

0
原來係耳朵「懷孕」⋯⋯(圖片來源:IG@krysellawong)
0
(圖片來源:IG@krysellawong)

波波語出驚人:我真係同個大字好有緣

TVB新一代咪神「波波」黃靖靈今年似乎錫身了不少,波波早前發新相反擊,仲高EQ自嘲:「睇嚟我真係同個大字好有緣」!

波波
波波黃婧靈被封為無綫新一代咪神,大受網民喜愛!(圖片來源:IG@krysellawong)

波波黃婧靈慘被網民嘲「變左大媽」

早前波波(黃靖靈)在IG晒出兩張穿著低胸衫遊船河的性感相,並謂為夏天畫上完美句號,可惜惹來網民無情嘲笑留言:「加了幾個碼」、「變左大媽」、「全身腫脹」,而向來敢言的波波亦大方回應道:「我呢啲叫健康,唔係個個要瘦到成枝竹咁先叫好」!

波波
早前波波(黃靖靈)在IG晒出兩張穿著低胸衫遊船河的性感相(圖片來源:IG@krysellawong)

波波晒出一件頭泳衣翹臀美照大反擊:今次叫大乜好?

事隔幾日,波波再晒出兩張穿著藍白間條的一件頭泳衣照,相中的波波晒出美背及渾圓美臀,都已經好突顯其fit爆身型的曲線美,並疑似反擊寫道:「睇嚟我真係同個大字好有緣!今次叫大乜好?」並Hashtag道:「操得咁辛苦影張相唔過分、呢次真係夏天的尾巴。」至於波波所提及的「大」到底是指什麼,就未有再講。不過波波翹臀上的「微笑線」,亦引起不少網民留言道:「大籮波波。」、「大良牛乳」等。

波波
事隔幾日,波波再晒出兩張穿著藍白間條的一件頭泳衣照(圖片來源:IG@krysellawong)
波波
相中的波波晒出美背及渾圓美臀,展示自己身型的曲線美(圖片來源:IG@krysellawong)

「波波」黃靖靈 獲讚依然好「凶猛」

有不網民都留意到波波已好耐冇現身幕前,近日她久違地開始密密派福利,日前更曬出了一張搭遊艇出海影的靚相,相中她穿著一件掛頸式的Tube Top小背心,突顯出她玲瓏浮凸的曲線,網民都大讚她:「細咗喎…條腰,靚咗」、「清減咗」、「依然咁凶猛」等。

波波
波波著Tube Top小背心出海。(圖片來源:IG@krysellawong)

公開相片高EQ回應「上圍尺寸」提問!

當有網民直接問她:「上圍有幾大?」,波波就搞笑地分享了自己的後腦照片,並以10字回應:「俾最上個圍你度住先啦!」用頭圍換上圍,估唔到波波咁大方。

波波
網民問波波:「上圍有幾大?」波波大方回應,話畀最上個頭圍佢度!(圖片來源:IG@krysellawong)
波波
其實波波以前都有公開度過上圍,係85cm,即係約34吋,但數年過去可能已有變化。(圖片來源:《#後生仔傾吓偈》截圖)

波波黃婧靈如何入行?

黃婧靈波波憑著節目《冇人性教育》上的大膽以及出位表現令到唔少觀眾都熟悉她,並因為其傲人的身材,獲得唔少網民的眼球。當初波波的出現其實是沿於YouTube頻道…詳情請看

波波黃婧靈收起性感?

波波黃婧靈近日突然收起性感,「封胸」轉行文青路線,在IG上po出一系列「文青照」,不過就算是「文青照」系列,都一樣令波波的身材同樣…詳情請看

圖片來源:IG@krysellawong, 《#後生仔傾吓偈》截圖