汪小菲不滿貼200萬大床 大S終於頂唔順反擊!

流行娛樂

廣告

大S徐熙媛與前夫汪小菲去年11月宣布離婚後火速與其前度韓星再續前緣,可惜被一直被汪小菲追擊不放,先被汪小菲微博發文鬧其妹小S後,又爆「大S長期以他人處方服用違禁藥物」,震撼全網後隨即刪文。後來攻擊不遂後而惹起台灣資深記者葛斯齊不滿,遭瘋狂追擊,直播揭秘爆出婚內出軌,逼得汪小菲2度求饒!沉寂咗一段時間後,再爆出消息指汪小菲未有安約定支付大S生活費,汪小菲今次嬲爆,即透過律師發聲明,喺微博po埋贍養費清單,指自己貼大床俾大S同老公,仲暗寸具俊曄係窩囊廢!大S終於忍唔住要回應!
汪小菲 200萬大床 大S與汪小菲於2010年結婚,在2021年離婚。
大S與汪小菲於2010年結婚,在2021年離婚。(圖片來源:大S微博圖片)

大S得體回應:希望停止糾紛

汪小菲連環爆大細s連其媽媽,仲鬧埋大S老公具俊曄後,大S先委託律師發聲明,指自己認識前夫汪小菲後並無傷害過佢身、心,對佢父親、母親都係發自內心的尊敬,而離婚的原因都係為咗其父母著想,主動提出認為緣份已盡,想好嚟好去,保證唔會再出惡言。而對於前夫汪小菲一陣大投訴孩子撫養權,大S指一直都係共同監護,亦係雙方同意,並希望汪小菲唔好封鎖佢,以免佢無辦法第一時間睇到佢鬧情緒同埋希望停止糾紛。不過汪小菲似乎唔多受,反駁大S如果真係愛佢老豆老母點解唔返嚟北京,過時過節都唔見咗人,不滿大S唔願意喺返嚟北京。大S回應網民普遍都認為既大方又得體,反而汪小菲的反駁就明顯醋意濃烈!「不行追回來吧复婚,讓穎穎和光頭在一起」「你要是敢發微博表白大s求復合,我就敬你是條漢子!」「別太愛了」「醋意濃濃」「大S回應得體多了」

汪小菲 200萬大床
(圖片來源:weibo@汪小菲)

大S即刻還返200萬大床

而暗寸具俊曄係窩囊廢「別人住就算了,你個窩囊廢換個床墊行嗎?」,原來係指汪小菲貼價值200萬台幣的頂級瑞典品牌的床墊。據台媒報導,當年為咗大S瞓得舒服啲而買下,大S同具俊曄結婚後住在汪小菲買的豪宅,所以瞓嘅都係嗰張床墊,令佢相當不滿。對於汪小菲呢個說法,台媒指,大S即刻將床墊送返去汪小菲現時台北住的酒店門外。

汪小菲 200萬大床
(圖片來源:weibo@汪小菲)

關鍵詞
汪小菲大S
圖片來源:weibo@汪小菲、大S微博圖片