江欣燕第5次被人入屋爆格!加加埋埋損失成百萬 獲封「爆格界KOL」

流行娛樂

廣告

昨日(14日)荃灣發生一宗爆竊案,位於青山公路汀九段386號觀海別墅,屋主發現露台趟門似被撬開,警方接報到場後,列作爆竊案處理。原來呢間屋主係TVB女藝人江欣燕,仲要原來今次已經係第5次被爆竊!

江欣燕寓所損失近16萬暫未有人被捕

江欣燕的汀九寓所於14日發現屋企露台趟門懷疑被撬開,被賊人入屋爆竊!江欣燕表示當時晚上佢同媽媽去咗附近睇戲食飯,大約九點多就收到防盜公司打俾佢收到大窗防盜警示響咗,江欣燕就以為剛好放完假的工人返到嚟,以及早前日都曾有誤報就無理會,廢事小小事就報警。半小時後再收到警示花園門開咗,就知不妙立即回家,發現有人入過屋,就報警。初步點算後損失$4,500的現金、約值2萬港元的外幣,同埋約值13.3萬元的首飾,報警後,警方將案件列作爆竊案處理,暫未有人被捕。

江欣燕 江欣燕當日同媽媽出街食飯睇飯就中招!
江欣燕當日同媽媽出街食飯睇飯就中招!(圖片來源:ig@yanyan_kongyanyin)
江欣燕 江欣燕曾於家中接受黎芷珊擔任主持的清談節目《單對單》訪問,可見有個超大的花園
江欣燕曾於家中接受黎芷珊擔任主持的清談節目《單對單》訪問,可見有個超大的花園(圖片來源:youtube@TVB USA Official)

第5度被爆竊 總共損失成70幾萬

江欣燕後來接受TVB《東張+》訪問時,都尷尬表示原來今次已經係第5次爆發爆竊!該獨立屋係江欣燕母親1987年以85萬元購入,第1次喺2011年,係損失最慘重的一次,被偷去70萬元財物。第2次係2014年,因為及時發現,賊人即時逃去,就無任何損失,去到第3次只係去年的事,江欣燕鄰居住所窗門被撬毀,報告後發現原來係連環爆竊,江欣燕屋企都損失總值約25,000元財物。

江欣燕 江欣燕家中
江欣燕家中(圖片來源:youtube@TVB USA Official)

一齊睇片:

真係好誇張!

圖片來源:youtube@TVB USA Official、ig@yanyan_kongyanyin資料或影片來源:youtube@東張