「時裝車禍」江嘉敏小香風配hermès再出事 東莞味變鄉下味

流行娛樂

廣告

堪稱「是非磁石」同「時裝車禍」的TVB小花江嘉敏,走出情傷後成日喺IG大派福利,騷戰鬥格性感相,不過就俾網民係咁踩。日前佢再喺IG po新相,曬手袋,不過又俾人踩,今次仲要係同公司小花?!

小香風配hermès都一陣cheap味

有「時裝車禍」之稱的TVB小花江嘉敏近日po上一張著上一身小香風造型配上hermès手袋係餐廳打卡的照片,不過似乎又炒車,又再次俾人話唔識打扮「真心建議你搵另一位造型師,不要浪費你的天賦」「你係咪著錯咗衫呀 唔襯你」「咁70年代feel?」「咁札仲樣衰」「點解貴婦look都可以著到咁cheap」,今次仲連同為TVB的小花高海寧都忍唔住留言寸爆「個頭想點?」原來又衰咗喺個頭度,江嘉敏都大方回應「唔長唔短嘛」,睇嚟只有變返長頭髮先可以打救江嘉敏。

江嘉敏
(圖片來源:ig@kaman_kong)
江嘉敏
(圖片來源:ig@kaman_kong)
江嘉敏
(圖片來源:IG@kaman_kong)
江嘉敏 同樣經歷過一頭長髮變短髮的高海寧
同樣經歷過一頭長髮變短髮的高海寧(圖片來源:IG@sammkoling)

重溫戰鬥格慘被嘲「東莞味」「係咪致敬仙杜拉?」

發福不少的江嘉敏日前則於IG貼谷胸照,自稱獲友人大讚「身瘦咗但塊面圓咗」,並謂:「我把自己吃得這麼圓,就是為了不被別人看扁。」自信滿滿的她早前還以戰鬥格,穿黑色Deep V Bra Top披藍色西裝外套入馬場,惟有網民嫌「鄉姑」味濃,紛紛留言「件衫隻色想點,以為返咗大陸」、「東莞夜場小姐」、「啲Taste咁差」、「花家姐咁款」、「以為夾個髮夾喺頭就會似番女人?」等。然而去年底換上新造型時,江嘉敏已被指「完全Carry唔到短髮」,甚至問:「係咪致敬仙杜拉?」

江嘉敏 江嘉敏近日於IG貼出谷胸照,自稱獲友人大讚「身瘦咗但塊面圓咗」。
江嘉敏近日於IG貼出谷胸照,自稱獲友人大讚「身瘦咗但塊面圓咗」。(圖片來源:IG@kaman_kong)
江嘉敏 江嘉敏早前戴上髮夾,怎料被網民嘲「花家姐咁款」,「鄉姑」味濃。
江嘉敏早前戴上髮夾,怎料被網民嘲「花家姐咁款」,「鄉姑」味濃。(圖片來源:IG@kaman_kong)
江嘉敏 江嘉敏去年底換上短髮新造型,有網民問她是否向前輩仙杜拉致敬。
江嘉敏去年底換上短髮新造型,有網民問她是否向前輩仙杜拉致敬。(圖片來源:IG@kaman_kong)

圖片來源:IG@sammkoling、IG@kaman_kong