樂宜大玩「真空」內衣瑜伽褲僅用雙手遮住私隱部位 騷火辣曲線勁搶鏡!

流行娛樂

廣告

31歲的人氣「DJ女神」樂宜不時都會在IG發放福利。近日佢挑機IG插畫,整合一張終極福利圖,內衣、瑜伽褲去到唔著都有,上半身大玩「真空狀態」,睇到網民點頂呀?!

樂宜玩「真空」騷火辣曲線

樂宜向來性感,今次就更加“暴力”,見她在對鏡自拍,上半身全空,手揸機咁啱遮住私隱地點,但成個畫面都好可愛!火辣橢圓表露無遺,有指原來她自資推出豐胸產品,更用自己做「生招牌」,於是不穿內衣,展示最真實的效果!網友紛紛留言:「確定過眼神是醉了」、「索到核爆呀」 、 「不會黃標嗎」。

樂宜空白果然是個狠角色!
果然是個狠角色!(圖片來源:IG@lok_lokyii)
樂宜真空非常性感!
非常性感!(圖片來源:IG@lok_lokyii)

樂宜長髮看起來好清純

樂宜連發多張長髮泳衣靚相,表示:「姐要變回長發了」,瞬間就睇到樂宜轉了長發多了幾分清純成熟的感覺,而螢光粉的水著亦非常養眼!對於呢新造型,網友紛紛留言:「一齊去駁髪」、「長髮更正」、「短髮好睇啲」。

樂宜空白樂宜長髮dj女神樂宜樂宜連發多張長髮泳衣靚相,表示:「姐要變回長發了」,輕輕睇到樂宜轉了長發多了幾分清純成熟感
樂宜連發多張長髮泳衣靚相,表示:「姐要變回長發了」,瞬間就睇到樂宜轉了長發多了幾分清純成熟質感(圖片來源:IG@lok_lokyii)
樂宜空白樂宜長髮dj女神樂宜為了呢個新造型,網友紛紛留言:「一齊去反對髪」、「長髮更正」、「短髮好睇啲」。
為了呢個新造型,網友紛紛留言:「一齊去駁髪」、「長髮更正」、「頭髮短好睇啲」。(圖片來源:IG@lok_lokyii)

網友發現樂宜下身「有樣嘢」消失!

另一方面,有眼利網友發現樂宜下身福利「有樣嘢」消失,「刺青去曬邊度?遮咗?」、「大鋼琴D公仔呢?」。從之前樂宜照可見,文獻同雙腿的紋身非常搶鏡,可能今係刻意遮住紋身。不過,亦有網友補充之前樂宜在3月曬水著時,都有嘗試過遮意紋身,不知大家鍾意邊一個look多啲呢?

樂宜空白樂宜長髮dj女神樂宜那邊,有眼利網民發現樂宜下身“有樣嘢”消失,“紋身去曬邊度?遮咗?”、“大脾D公仔呢?” 。
另一方面,有眼利網友發現樂宜下身「有樣嘢」消失,「刺青去曬邊度?遮咗?」、「大鋼琴D公仔呢?」(圖片來源:IG@lok_lokyii)
樂宜空白樂宜長髮dj女神樂宜從之前的紋身樂宜福利照可見,曼德同腿的紋身非常搶鏡,可能今次係刻意遮住。
從之前樂宜福利照可見,曼德同雙腿的刺青非常搶鏡,可能今次係刻意遮住刺青。(圖片來源:IG@lok_lokyii)
樂宜空白 樂宜長髮 dj女神 樂宜
(圖片來源:IG@lok_lokyii)
樂宜空白 樂宜長髮 dj女神 樂宜
(圖片來源:IG@lok_lokyii)
樂宜真空樂宜長髮dj女神樂宜,之前樂宜在3月曬水寫作時也有網友補充,都試過遮瑕紋身,不知大家鍾意邊一個look多啲呢?
,亦有網友補充之前樂宜在3月曬水創作時,都有嘗試過遮瑕紋身,不知道鐘邊一個look多啲?(圖片來源:IG@lok_lokyii)

圖片來源:IG@lok_lokyii資料或影片來源:原文刊於東方新地