楊明燉湯全線結業 背後動機係想返大陸搵人仔?!

流行娛樂

廣告

楊明(Mat)與女友莊思明開的燉湯店因疫情嚴峻,月蝕7位數,後來更傳出面臨全線門市結業的問題!唔少網民都猜測《燉》店的去向,到底真係改名重新,定係真係停止營運。最近發現原來楊明同女友莊思明原來北上搵食,睇嚟唔係結業,而係想搬遷到內地?
楊明 楊明的燉湯店受疫情影響,生意一落千丈。
(圖片來源:IG@matyeung)

楊明與女友莊思明想返大陸搵人仔?

楊明(Mat)與女友莊思明最近齊齊北上,仲玩抖音拍片,原來2人去咗佛山,睇相2人未有受香港《燉》店結菜所影響,仲開心到處打卡影靚相。唔少網民猜測2人結束香港分店的營運其實係想搬遷到內地發展,想於內地賺人仔捲土重來,仲笑指楊明可以整新湯「野味燉湯」,而內地網民都紛紛歡迎2人嚟內地開店。

楊明 楊明與女友莊思明最近齊齊北上,玩抖音拍片
楊明與女友莊思明最近齊齊北上,玩抖音拍片(圖片來源:抖音@莊思明)
楊明 莊思明到處打卡影靚相
莊思明到處打卡影靚相(圖片來源:抖音@莊思明)
楊明 莊思明到處打卡影靚相
莊思明到處打卡影靚相(圖片來源:抖音@莊思明)
楊明
(圖片來源:抖音@莊思明)
楊明
(圖片來源:抖音@莊思明)

重溫楊明終於捱唔住《燉》結業

香港抗疫兩年幾,飲食業多番因為疫情而大受影響,楊明的燉湯店「燉」就曾經話冇影響,上年年中仲在開設第七間分店,不過佐敦分店就結業,keep住有6間店。今次第5波疫情,禁6點後晚市堂食再加全城留家抗疫,「燉」生意一落千丈,楊明亦終於捱唔住。起先決定把5間分店停業,只剩一間做外賣生意,莊思明直認生意難撈,加上業主不肯減租共時艱,政府提供的津貼又不輪到他們這些小商戶,食店開一日蝕一日,惟有忍痛停業和解僱員工。後來都係頂唔住,元朗店改名繼續營運,其他分店門市全線停業,改為網上營運。

楊明 楊明的燉湯店,女友莊思明亦有份投資。
(圖片來源:IG@lisa_chng)

圖片來源:IG@matyeung、抖音@莊思明、IG@lisa_chng