楊思琦驚變屯門娜娜 「大媽式唱歌」引關注!

流行娛樂

廣告

現年44歲的楊思琦,一直都被稱之為「童顏港姐」,近年轉戰內地,活躍內地社交平台,拍片帶大家掃街食好西,一時又cosplay學生妹,雖然有彈有讚,不過楊思琦仍然好積極同網民交流,勁勤力在經營內地社交平台!

楊思琦驚變屯門娜娜 「大媽式唱歌」引關注!

楊思琦近年積極於內地發展,不時都上傳各式各樣的影片,仲試過拍片cosplay學生妹,夠晒「青春」啊!不過已經44歲的楊思琦,有時候跳舞唱歌都有啲騎呢,其中一條影片為中國高考生打氣,其背景及顏色都相當奇怪,網民都直言:「尷尬」、「唱得不錯,以後別唱了」。

楊思琦 之前又拍跳舞片,不過舞姿停留八、九十年代,勁娘又老土,睇佢嘅表情就知幾咁投入幾咁享受﹗
之前拍跳舞片,舞姿卻停留八、九十年代,勁娘又老土,不過睇佢嘅表情就知幾咁投入幾咁享受﹗(圖片來源:抖音@楊思琦)

新片娘爆 充滿老土味

近日楊思琦再於內地社交媒體上傳影片,她Po出在廣州的唱歌影片,用粵語唱出關淑怡的歌曲《難得有情人》,上身一襲黑色低胸再加上一條富有中華文化的束腰長裙,令網民都將目光放於其身上。不過就咁聽楊思琦唱歌,的確有點老尷,仲帶有一絲絲「娘味」。

楊思琦 新片衣著都好老土!
新片衣著都好老土!(圖片來源:小紅書@楊思琦)
楊思琦
(圖片來源:小紅書@楊思琦)

網民對於其又唱又跳都有讚有彈,有網民就大讚思琦妹身材唔錯,而且樣貌都keep到咁年輕;另一邊則有網民認為其「對嘴型」的唱法似足內地流行的「土味視頻」,即係老土到爆的影片。

楊思琦
(圖片來源:小紅書@楊思琦)
楊思琦
(圖片來源:小紅書@楊思琦)

轉變「大媽Style」

不過楊思琦在回歸到中國之後,其衣著風格都大變成為迎合內地市場,其穿搭不時都大紅大紫,實屬吸引人眼球。新片中的Style睇落仲有少少「屯門娜娜 」的感覺。當初「童顏女神」思琦妹到底去咗邊!

楊思琦
(圖片來源:小紅書@楊思琦)
楊思琦
(圖片來源:小紅書@楊思琦)

屯門娜娜老公是誰?

網傳屯門娜娜結婚照流出,新郎哥仲同方力申有啲似樣,有明星相!詳情請看

Happy伯與屯門娜娜新郎有甚麼關係?

唔少網民認為陪伴娜娜最耐的明明是Happy伯,最後卻無法成為新郎哥,認真慘。但娜娜有邀請Happy伯出席婚禮,而且仲有同新郎哥合照,可見關係並不差!詳情請看

圖片來源:小紅書