梁西童力撐女性穿衣自由 自覺「真空」冇問題!

流行娛樂

廣告

近年急速彈起的KOL梁西童,憑著個人魅力在社交媒體上收獲不受Fans,而且近年更開始進軍娛樂圈,有上過ViuTV的唔少節目,人氣再度往上爬升。西童亦都多才多藝,又做DJ又做紋身學徒,更擁有個人泳衣品牌。

梁西童力撐女性穿衣自由 自覺「真空」冇問題!

KOL梁西童一向出名衣著大膽,不時都會在IG上大派福利,將自己的好身材都展露出來,一啲都唔孤寒!而早前參加ViuTV的《尾二一屆口罩小姐》更以「聞西」出戰,最後更獲得冠軍的殊榮,能力有目共睹啊!

梁西童
(圖片來源:IG@westtung)

「無罩風潮」吹襲香港

而最近日本開始流行「乳首散步」的文化,即鼓勵女性去解放上圍,就算「真空出街」都不是問題。唔少網紅KOL都有響應活動。就連台灣KOL蕾菈都有發布一則影片是關於「一週不穿內衣挑戰」,藉此去鼓勵女性應該有相當於男性的「穿衣自由」。該風氣亦開始慢慢吹襲香港,就如早前大熱的瑜伽褲風潮一樣。

梁西童
(圖片來源:YouTube@我是蕾菈I’m Lyla)
梁西童
(圖片來源:YouTube@我是蕾菈I’m Lyla)

西童直言:女性唔戴Bra係一個問題

西童在出席一個活動時,被問道關於正吹襲香港的「女性無罩Style」,她就直言:「其實我個人比較歐美化,我唔覺得女性唔戴Bra係一個問題。因為喺外國好多地方嘅女性,佢哋出街嘅時候都會唔戴Bra,例如早兩日我喺日本嘅時候,見到啲外國人行街嘅時候都冇戴,反而我作為女仔,我係會欣賞佢嘅胸型幾靚。咁所以我作為女性會覺得,鍾意着乜咪着乜囉,真係唔需要人哋點睇,只要你唔傷害到別人,同太過份,我就覺得都可以去接受。」,西童亦認為該女性應該有自主權去選擇如何穿衣,是一種個人選擇。

自己都會唔戴Bra?

受訪時西童再被問道有否試過唔戴Bra出街,她就表示因為外國人的接受程度較高並不會投以奇怪眼光,所以自己在外國時會穿著得少布一些。而自己在冬天沒有人見到的情況底下,亦都會選擇唔戴Bra,因為沒有人會見到!

關鍵詞
梁西童
圖片來源:IG@westtung