ERROR肥仔新歌MV被Candy王家晴騎劫!粉絲不滿:有無尊重過主角?

流行娛樂

廣告

ERROR隊長梁業(肥仔)推出個人跳唱作品〈Phat N Fresh〉,並搵來COLLAR「顏值擔當」王家晴(Candy)、楊安妮(WinWin)拍MV,錯粉(ERROR粉絲)不滿Candy騎劫MV,更被吹奏成主角,有喧賓奪主之嫌,網上引起激烈討論。
肥仔 梁業 梁業自爆在MV同王家晴@COLLAR有感情戲!
梁業自爆在MV同王家晴@COLLAR有感情戲!(圖片來源:IG@fatboyip)

梁業@ERROR MV被王家晴@COLLAR騎劫!?

ERROR梁業全新派台作品〈Phat N Fresh〉,節奏澎湃的跳唱歌,MV有大量跳唱場面,梁業自言是一個自肥MV,與Candy在MV「談情」,梁業在MV中遇見任職收銀員的Candy,當對方女神一樣,MV內有大量Candy大頭、慢鏡及close up長腿,就算跳群舞時,鏡頭都不時對正Candy,錯粉在討論區怒轟「騎劫完ERROR套劇《極度俏郎君》之後,而家又勢劫隊長肥仔新歌MV,喺隊長YT個MV度洗版變成佢嘅大型誇䛴群」。

肥仔 梁業 Candy在MV中被梁業仰慕。
Candy在MV中被梁業仰慕。(圖片來源:〈Phat N Fresh〉MV截圖)
肥仔 梁業 Candy有大量大頭鏡頭。
Candy有大量大頭鏡頭。(圖片來源:〈Phat N Fresh〉MV截圖)
肥仔 梁業 梁業對收銀員Candy一見鍾情。
梁業對收銀員Candy一見鍾情。(圖片來源:〈Phat N Fresh〉MV截圖)
肥仔 梁業 歌名中的「Phat」,除了有有型的意思外,更是取其名字的諧音「Fat」。
歌名中的「Phat」,除了有有型的意思外,更是取其名字的諧音「Fat」。(圖片來源:〈Phat N Fresh〉MV截圖)

粉絲不滿:Candy不停有大頭

ERROR粉絲留言指:「呢個係尊重問題,仲要出埋〈Phat N Fresh〉應援物,無落過主唱肥仔個名,變咗自己係主角,班人完全忘記肥仔先係主唱喎,呢啲係尊重問題」、「有乜偶像有乜粉絲」、「出埋手幅、咭、一堆嘢但完全無提及係隊長」、「佢班粉都得架啦」、「首MV佢出現次數拍得住主角肥仔,仲有不停大頭,連跳舞都係影住佢」。

肥仔 梁業 Candy粉絲以梁業新歌為自己偶像出不同應援物。
Candy粉絲以梁業新歌為自己偶像出不同應援物。(圖片來源:香港ERROR FANS CLUB截圖)
肥仔 梁業 MV中有不少群舞場面!
MV中有不少群舞場面!(圖片來源:〈Phat N Fresh〉MV截圖)
肥仔 梁業 王家晴依然獨享近鏡!
王家晴依然獨享近鏡!(圖片來源:〈Phat N Fresh〉MV截圖)
肥仔 梁業 MV其實仲有Win Win!
MV其實仲有Win Win!(圖片來源:大會提供)

《極度俏郎君》都被騎劫?

錯粉又指Candy似乎亦當自己是主角,「你睇Win Win同Candy做法幾唔同,就知係咪有人有心囉」、「WinWin只係即時動態多謝肥仔,Candy係狂貼單人MV照片」、「《俏郎君》佢做宣萱年輕版,宣傳重點同話題都落晒佢度啦」、「騎劫ERROR都唔係第一次啦」等等。

肥仔 梁業 Candy在劇中飾演宣萱年輕版,首次演出被導演大讚!
Candy在劇中飾演宣萱年輕版,首次演出被導演大讚!(圖片來源:《極度俏郎君》截圖)
肥仔 梁業
(圖片來源:《極度俏郎君》劇照)

梁業怕Candy跟不上舞步

肥仔話今次係自肥MV,不過佢最擔心Candy較難Pick Up舞步,COLLAR經理人Wing就話:「啱喇,迫佢跳多啲!」就因為這一句,Candy落力排練,肥仔大讚她大有進步:「Candy都好勤力,有段Dance Break,開頭都有問會唔會覺得太難跳,可以選擇唔跳,但Candy最終揀咗跳,咁佢就要自己攞條命出嚟!不過有難度先有挑戰,留喺Comfort Zone冇意思。」Candy自己都認同:「係呀,依家跳到都幾開心。肥仔大讚對方即使中途有不適仍繼續頂落去跳到最尾,直言要給對方120分!

肥仔 梁業 ViuTV發相當中,Candy有單照!
ViuTV發相當中,Candy有單照!(圖片來源:大會提供)

圖片來源:〈Phat N Fresh〉MV截圖資料或影片來源:YT@ERROR