60歲梁朝偉突然開抖音Account! 劉德華自爆等足對方3年!

流行娛樂

廣告

男神梁朝偉不時透過官方Facebook、Instagram同粉絲互動,不過大部分都係以宣傳作品為主。日前佢就「無預警」開設抖音account,更罕有拍咗一段影片,用招牌眼神不斷對鏡頭放電,唔洗一日就已經吸引過百萬人朝聖觀看,不過有網友就留言希望男神千祈唔好做「呢樣嘢」!
梁朝偉 60歲梁朝偉日前無預警開抖音Account!
60歲梁朝偉日前無預警開抖音Account! (圖片來源:抖音@梁朝偉)

梁朝偉自爆有好多嘢想同大家講

偉仔先同鏡頭獨白講出,「梁朝偉,其實也沒有什麼特別,偶爾會發呆,偶爾也會把自己藏起來,你覺得我這雙眼睛會說話,也許是因為我不善於用語言去表達自己的人,初次見面的時候會緊張,人多的時候會不知所措,有很多話想要跟別人分享,但不知道怎麼開口。」

梁朝偉 梁朝偉自爆有好多嘢想同大家講,但自己不善於用語言表達
梁朝偉自爆有好多嘢想同大家講,但自己不善於用語言表達(圖片來源:抖音@梁朝偉)

溝女金句「娘味」十足!

然後下秒就用招牌眼神開始放電,「既然我的眼睛可以說話,那我就這樣,一直看著你就好了,不只有說話的眼睛,也有想見你的心。」雖然溝女金句有啲「娘味」,短片po出幾個小時,影片已經吸引上百萬人觀看。

梁朝偉 梁朝偉用招牌眼神不斷對鏡頭放電,短短幾個鐘已經吸引超過50萬粉絲follow
梁朝偉用招牌眼神不斷對鏡頭放電,短短幾個鐘已經吸引超過50萬粉絲follow(圖片來源:抖音@梁朝偉)

網友表示好擔心跪求男神唔好「直播帶貨」

雖然梁朝偉開令不少影迷好驚喜,有網友猜測佢今次開抖音應該係為電影《無名》做宣傳,感覺似係「被迫營業」,但都有網友認為唔少演員開account都係為直播帶貨,所以就特別語重心長留言表示,希望男神唔好直播帶貨,「好好拍電影,不要帶貨,千萬不要直播賣貨,你可是在神壇上的人物。」

梁朝偉 梁朝偉主演的內地電影《無名》新年期間上映,有網友認為佢今次開抖音係宣傳
梁朝偉主演的內地電影《無名》新年期間上映,有網友認為佢今次開抖音係宣傳(圖片來源:微博@電影無名)

劉德華拍片講《無間道》台詞歡迎

另外,一早已加入抖音行列、電影《無間道》拍檔兼好友嘅劉德華,知道偉仔登陸都有特登拍短片歡迎,更用埋《無間道》經典台詞,「本來以為還要等你三年,又三年,再三年,沒想到你那麼快就到了,謝謝偉仔,也希望偉仔可以在抖音跟大家一起分享你的生活的點滴,精采的瞬間。」劉德華仲表示希望之後仲有有機會可以同場鬥戲,「太好玩了,期待你的分享。」

梁朝偉 一早已加入抖音行列嘅劉德華,特登用《無間道》經典台詞歡迎對方
一早已加入抖音行列嘅劉德華,特登用《無間道》經典台詞歡迎對方(圖片來源:抖音@劉德華)

圖片來源:抖音@梁朝偉、抖音@劉德華、微博@電影無名