東張女神梁敏巧再遇靈異事件 酒店自拍結果驚人 網民估喺呢間?!

流行娛樂

廣告

28歲的《東張西望》主持梁敏巧(Maggie)因成日異地出差走嚟走去,曾分享過採訪時遇到的靈異經歷。近日梁敏巧又再遇到靈異經歷,一張自拍發現「多人運動」?!搞到佢成晚都不敢入睡!
梁敏巧 梁敏巧是「東張女神」之一,經常著緊身衫外出採訪。
梁敏巧是「東張女神」之一,經常著緊身衫外出採訪。(圖片來源:IG@maggiemanhau)
梁敏巧 早前同陽光玩遊戲,更瘋狂吸Like。
早前同陽光玩遊戲,更瘋狂吸Like。(圖片來源:IG@maggiemanhau)

梁敏巧酒店Gym Room疑似「瀨嘢」

梁敏巧近日在IG的限時動態中,透露了一件她身在異地時遇上的疑似靈異事件,她分享說:「異地工幹的恐怖故事,來到健身房對鏡自拍,然後在p相的時候,app說不支援多人。當刻手震震,毛管戙,心跳加速,那裏有第二個人,好恐怖,我還要住多一晚!我整晚都睡不了。」文字間更夾雜了多個嚎啕大哭的emoji,可見梁敏巧當時驚到喊。

梁敏巧 梁敏巧單人自拍變「多人」,被嚇到唔敢瞓覺。
梁敏巧單人自拍變「多人」,被嚇到唔敢瞓覺。(圖片來源:IG@maggiemanhau)
梁敏巧 梁敏巧平日做Gym時都愛對鏡玩自拍。
梁敏巧平日做Gym時都愛對鏡玩自拍。(圖片來源:IG@maggiemanhau)

網民猜測地點係澳門酒店

梁敏巧一向好勤力做運力Keep Fit,連出差都不忘去酒店Gym Room做Gym,講到她最近一次出差,就是在上月中為《東張西望》去澳門,採訪遊戲節目《濠玩夏水禮》一眾主持人和嘉賓,因此網民都猜測她今次「出事」的地點是在澳門酒店,有網民提醒她不要再對鏡自拍:「曾經有人講過話唔好成日對住塊鏡影相,會好容易影到d嘢,特別是農曆七月。」亦有網民懷疑:「唔畀係個app出錯嘅?」

梁敏巧 去澳門採訪《濠玩夏水禮》時,梁敏巧曾在酒店門外打卡。
去澳門採訪《濠玩夏水禮》時,梁敏巧曾在酒店門外打卡。(圖片來源:IG@maggiemanhau)

梁敏巧被推落泳池連環濕身

在這次到澳門的採訪中,梁敏巧更被阿Bob同金剛推下水,嚇得梁敏巧大叫,又全身濕晒,透出內衣,上水後陸浩明(6號)就向工作人員取一條毛巾遞給梁敏巧,並大讚她十分專業:「佢好專業,真係冇着泳衣,遮住先遮住先。」更問她:「但係你係咪唔想遮住?」問到梁敏巧口啞啞,誰知之後又被金剛再推多次落泳池,令場面十分搞笑!

梁敏巧 當日梁敏巧嘅任務係訪問一眾男主持。
當日梁敏巧嘅任務係訪問一眾男主持。(圖片來源:《東張西望》截圖)
東張西望 梁敏巧 成身濕晒
結果被眾人推落水,成身濕晒,令裡面內衣若隱若現。(圖片來源:《東張西望》截圖)

曾於觀塘某屋邨遇靈異事

其實梁敏巧已非首次遇到靈異事件,去年她也曾在社交網透露過,有次去到觀塘某屋邨拍攝電話訪問的鏡頭時,於走廊遇見一對站著的母女,以及一個行來行去的男人,同時望著她和攝影師及writer,待他們完成拍攝後,該對母女更同writer傾偈,而男人則不知所蹤,不過事後攝影師卻傳短訊給梁敏巧,向她講出不同的版本:

「攝影師text我,問我有冇見到有兩個細路一男一女,加一個媽媽?我話淨係見到一個中年男人同母女,佢話見唔到男人,淨係見到男仔同母女,而writer就話淨係見到母女,男人、男仔都見唔到!救命,係咪唔同磁場見嘅嘢都唔同,有冇人可以解答我?」

梁敏巧 梁敏巧仲公開埋同攝影師嘅whatsapp截圖。
梁敏巧仲公開埋同攝影師嘅whatsapp截圖。(圖片來源:IG@maggiemanhau)
梁敏巧 去年梁敏巧到觀塘屋邨採訪老鼠屋,就是在這個位置拍攝電話訪問的鏡頭。
去年梁敏巧到觀塘屋邨採訪老鼠屋,就是在這個位置拍攝電話訪問的鏡頭。(圖片來源:《東張西望》截圖)

拍片分享日本酒店被「床震」

此外梁敏巧仲曾經在其個人YouTube頻道,分享自己遇過的靈異經歷,當中包括她在2019年參選港姐,去到日本拍外景時,住在日本鄉郊一間酒店,早上她所睡的床卻突然前後猛震。還有她入行前2017年時,曾在琴行教彈鋼琴,有日本來是與平日一樣,教一個23歲的女學生彈琴,卻被疑似有陰陽眼的老闆兒子指出,她當日所教的學生其實是個銀髮婆婆。此外她又講到曾與一個泰國師傅家中的古曼童產生感應,令網民都大叫聽到好心寒!

東張西望|梁敏巧中空裝大晒事業線 挑戰利穎怡東張女神地位
梁敏巧在2019年曾參加《香港小姐競選》。(圖片來源:IG@maggiemanhau)
梁敏巧 樹仁大學新聞與傳播學系畢業的梁敏巧,在求學時期曾做三份兼職,包括教琴、做marketing及sales,來幫補學費及生活費。
樹仁大學新聞與傳播學系畢業的梁敏巧,在求學時期曾做三份兼職,包括教琴、做marketing及sales,來幫補學費及生活費。(圖片來源:IG@maggiemanhau)

網民都話估唔到梁敏巧原來咁大膽!

撰文:東方新地圖片來源:IG@maggiemanhau、《東張西望》截圖資料或影片來源:原文刊於東方新地