Double May林襄嫌太大想「拆彈」 網民:同嘉盈一齊叫春?

流行娛樂

廣告

林襄有「台灣林明禎」之稱,憑著甜美笑容及E cup澎湃身材,人氣遍及港台日!林襄日前拍片,大呻擁魔鬼身材令她飽受煩惱。剛巧香港YouTube界Double May代表嘉盈,近日出片解構33E逼爆上圍所帶來的煩惱,「港台之爭」一觸即發!

林襄 林襄又有啦啦隊女神之稱號。
林襄又有啦啦隊女神之稱號。(圖片來源:IG@95_mizuki)

林襄:希望自己能小一點

25歲林襄擁有33E、24、33的火辣身材,在片中教導各絲打們要如何保養胸部,她爆出一句「希望自己能小一點,因為大的關係,大家的眼睛只專注在胸部上」, 林襄又指從小就因身材太突出,不時遭受惡言相對,「小時候曾被男同學笑是鮮奶凍,感到好自卑」,更指花了一段時間去學習同激凸上圍「和平相處」,她更直言曾計劃去做手術去解決這個人生負擔,此片一出引起網上熱討。

林襄 林襄中秋節時性感BBQ。
林襄中秋節時性感BBQ。(圖片來源:IG@95_mizuki)

網民:隔空同嘉盈BB鬥過?

林襄早前捲入造假風波,要拍片驗名證身, 網民對她拍片講大波的煩惱,都有不少爭議,留言「拆咗佢咪得囉!」、「掹咗個水袋出嚟就得㗎喇!」、「靠身材紅咗,依家話要拆彈?」、「又自我製造花生。」同時有網民指出,近日香港的嘉盈都拍片解構大波之煩惱,即留言指林襄抄嘉盈,「咁啱嘉盈又拍片講大波好煩,隔空鬥法喎!」、「咁啱同期出片講呢啲,係咪港台隔空對戰呀?」、「講縮咗嘅話,我都會揀番港女嘉盈囉!」、「嘉盈世一,台灣妹太假!」、「二揀一,你哋點揀」、「梗係支持港女啦!」等。

林襄 林襄早前被爆「黑歷史」,高中舊相被翻出,網民驚訝學生時代的林襄無論樣貌以至身材,都有好大進化,質疑她「二度發育」。林襄為自己大平反,除衫拍片搵人驗貨!
林襄早前被爆「黑歷史」,高中舊相被翻出,網民驚訝學生時代的林襄無論樣貌以至身材,都有好大進化,質疑她「二度發育」。林襄為自己大平反,除衫拍片搵人驗貨!圖片來源:IG@95_mizuki)
林襄 林襄拍片證貨真假實。
林襄拍片證貨真假實。(圖片來源:youtube@琳妲是0蛋)

嘉盈BB 香港YouTube界Double May代表

林襄 24歲嘉盈BB生得細粒身高僅154cm,但就擁33E兇狠上圍。
24歲嘉盈BB生得細粒身高僅154cm,但就擁33E兇狠上圍。(圖片來源:IG@kaaying219)

嘉盈拍片為Double May「平反」

嘉盈日前拍片指要為Double May平反,指為她帶來不少生活上不少煩惱,更拍片親自示範,指買衫選擇唔好,因為容易走光,又指身材太頸著衫唔好睇,食嘢唔小心會跌落深坑等等。

林襄 嘉盈拍片講「個個都大胸,唔通個個都想大胸嘅咩?」大講大胸之煩惱!
嘉盈拍片講「個個都大胸,唔通個個都想大胸嘅咩?」大講大胸之煩惱!(圖片來源:小薯茄影片截圖)
林襄
(圖片來源:小薯茄影片截圖)

林襄影片事件其經理人有什麼回應?

影片不斷被網民瘋傳,林襄的經紀公司莉奈文創則回應:「因為林襄…詳情請看

林襄對自己的身材有什麼看法?

林襄曾經希望自己能小一點,因為身材太突出,不時遭受惡言相對。對於被網民質疑「二次發育」,林襄着三點式拍片證真貨

關鍵詞
林襄嘉盈
圖片來源:IG@95_mizuki、FB@林襄、IG@kaaying219