林明禎避談尹光抽水事件 扮唔識聽廣東話搵魏浚笙求救但失敗!

流行娛樂

廣告

女神林明禎與姐姐林詩枝10日一齊到馬場出席活動,其後被記者問到尹光「咸豬手」抽水一事時,林明禎竟然避談仲扮唔識聽廣東話搵魏浚笙求救,可惜Jeffrey完全幫唔到拖!
林明禎 尹光 林明禎同家姐林詩枝一齊出席活動。
林明禎同家姐林詩枝一齊出席活動。(圖片來源:Viu1HK畫面截圖)

疑被尹光「咸豬手」嘅林明禎 首接受傳媒訪問扮唔識聽廣東話

今天(10日)林明禎現身馬場活動,活動明禎與Jeffrey接受傳媒訪問時,期間提到11月明禎與尹光一起出席活動,當天尹光的手疑觸碰到明禎的敏感部位,她當場縮了一下並尷尬笑,有網民就認為尹光有「鹹豬手」之嫌。

明禎聽到傳媒問起,竟然扮聽不懂記者的問題,同時以手臂撞向Jeffrey望對方幫手,Jeffrey先說出:「嗰個《飯戲攻心》……」之後記者就用普通話重複問題,明禎再次扮聽不懂,然後又望向Jeffrey希望他幫手救場,而Jeffrey有點不知所措:「「嗰個……可能……嘩,點解係我?」而明禎聽懂問題後,就「哦~」了一聲,扯開話題說:「你們等下會賭嗎?」Jeffrey就把話題轉移到馬場的賽事,叫大家陣間記得買馬。網民笑言搵錯求救對象…

林明禎 尹光 林明禎對於被尹光疑似「咸豬手」一事選擇避談。
林明禎對於被尹光疑似「咸豬手」一事選擇避談。(圖片來源:Viu1HK)
林明禎 尹光 明禎今日扮到媒靚入馬場。
明禎今日扮到媒靚入馬場。(圖片來源:Viu1HK畫面截圖)
林明禎 尹光 訪問期間不斷搵Jeffrey求救。
訪問期間不斷搵Jeffrey求救。(圖片來源:Viu1HK畫面截圖)

現年79歲的尹光近期人氣急升,強勢打入「叱咤我最喜愛男歌手」10強創下歷史。不過人紅事非多,最近他被指在活動上疑似向「大馬女神」林明禎抽水,令光B事後急急回應事件!

林明禎 尹光 尹光 抽水 尹光
尹光上星期與林明禎齊齊現身活動。(圖片來源:大會提供)

尹光被質疑抽水林明禎 出「鹹豬手」?!

「我最喜愛男歌手」10強尹光最近與大馬女神林明禎出席「昂坪 360 x Polaroid 冬日炫彩聖誕」活動,「雙B」喺合照環節中,可愛比大心心手勢,尹光將手擺喺明禎背後,點知明禎突然尷尬向後一縮。唔少網民睇完呢一幕都留言質疑尹光抽水,出「鹹豬手」!「擺明hi到邊,都無人出聲!」「本身想投尹光,原來佢抽水,而家轉投Anson Lo了,起碼佢唔會抽水女性」「放開個女仔!明禎BB 好慘」「人地當時個反應大到 好明顯就係你抽水啦」有女網民更認為事態嚴重完全無人保護明禎!

林明禎 尹光 尹光 抽水 尹光
(圖片來源:youtube@Viu1 HK)

尹光大方回應:我太太都喺度只係想叫佢行埋啲

對於抽水事件,尹光回應傳媒,指佢都幾十歲人,唔會諗呢啲嘢,當日就算拖明禎手都係明禎叫佢先拖,而掂到明禎背脊只係想叫佢行埋啲,強調太太都喺現場,會睇實佢。尹光仲大方表示佢唔會嬲,因為為把口生喺人哋度,人哋鍾意講乜,由得人哋講,佢做無過。睇返整個合照流程,明禎件衫似乎曾出現異樣,未知是否關事。

林明禎 尹光 尹光 抽水 尹光 尹光大方回應抽水事件
尹光大方回應抽水事件(圖片來源:大會提供影片截圖)
林明禎 尹光 尹光 抽水 尹光 尹光表示拖手仔都係明禎叫佢拖
尹光表示拖手仔都係明禎叫佢拖(圖片來源:大會提供影片截圖)

連登仔質疑係鏡粉帶風向:呢單嘢唔係咁簡單

最近叱咤「我最喜愛男歌手」邁向5強階段,競爭非常緊張。有連登仔分析事件,認為鏡粉開始帶動風向,影響尹光形象,如果真係發生抽水事件應該問返明禎本人「呢兩日好明顯有系統咁攻擊緊佢」「正常點會掂人波邊,你話屈咪話屈囉」「睇嚟啲鏡粉覺得有危機」「尹光都係手指肥姐」「光B 心諗 我都70幾歲人」

林明禎 尹光 尹光 抽水 萬千星輝賀台慶 尹光 叱咤 「叱咤樂壇我最喜愛男歌手」10強正式誕生
尹光被網民推上《叱咤》最後10強表示「我已經好開心啦,入到10強已好開心,入到5強唔敢諗,唔敢講邊個係最大對手,我只係普通歌手,個個都好勁!」尹光更透露當日叱咤樂壇頒獎典禮會亮相,更多謝大家支持。(圖片來源:IG@cr881903)

圖片來源:Viu1HK畫面截圖、Viu1HK、大會提供、youtube@Viu1 HK、大會提供影片截圖、IG@cr881903資料或影片來源:原文刊於東方新地