好青年荼毒室丨主持零準備訪問林明禎勁尷尬 觀眾鬧爆:好彩女神夠得體!

流行娛樂

廣告

「大馬女神」林明禎喺香港混得如魚得水,成為電影界、廣告界新寵兒,成為香港新一代女神。最近明禎就上咗Youtube頻道「好青年荼毒室」做嘉賓,接受訪問,不過其中一名主持頌頌喺訪問其間明顯無咩準備,俾明禎反問有無睇佢啲戲的時候,仲套套都未睇過,搞到大家都略有尷尬,全靠明禎大方得體高EQ完成整個訪問,事後惹來大批觀眾怒罵該主持:「點解可以咁唔尊重受訪者!」
林明禎
(圖片來源:Youtube@好青年荼毒室 截圖)

好青年荼毒室︳網紅主持零準備做訪問 搞到林明禎呆咗

林明禎早前上Youtube頻道「好青年荼毒室」接受訪問時,談及到自己學習廣東話的難處,其中講到曾經因為語言問題,而在拍攝《飯氣攻心》時遇上困難。當林明禎問到在場兩位主持有否看過《飯氣攻心》時,其中一名主持頌頌竟然話「準備睇」,令林明禎呆咗幾秒,之後先扮喊回應:「竟然都有人冇睇過《飯氣攻心》」,為尷尬的場面圓場。之後林明禎再問該主持有冇睇過《救殭清道夫》,該主持就沉默冇回應,搞到林明禎崩潰表示:「換人換人換人!」

林明禎 林明禎在訪問中提及到自己在拍攝《飯戲攻心》時所遇到的困難,並問到主持們有冇睇《飯戲攻心》
林明禎在訪問中提及到自己在拍攝《飯戲攻心》時所遇到的困難,並問到主持們有冇睇《飯戲攻心》。(圖片來源:Youtube@好青年荼毒室 截圖)
林明禎 主持頌頌右)竟然話冇睇,準備睇。
主持頌頌(右)竟然話冇睇,準備睇。(圖片來源:Youtube@好青年荼毒室 截圖)
林明禎 搞到林明禎呆咗幾秒,之後先扮喊幫手圓場。
搞到林明禎呆咗幾秒,之後先扮喊幫手圓場。(圖片來源:Youtube@好青年荼毒室 截圖)
林明禎 之後林明禎又問到主持頌頌有冇睇《救殭清道夫》
之後林明禎又問到主持頌頌有冇睇《救殭清道夫》。(圖片來源:Youtube@好青年荼毒室 截圖)
林明禎 林明禎訪中被主持頌頌的問題搞到呆晒
林明禎訪中被主持頌頌的問題搞到呆晒(圖片來源:Youtube@好青年荼毒室 截圖)
林明禎 結果主持頌頌沉默冇回應,搞到林明禎都忍唔住叫換人!
結果主持頌頌沉默冇回應,搞到林明禎都忍唔住叫換人!(圖片來源:Youtube@好青年荼毒室 截圖)
林明禎 雖然主持在毫無準備下進行訪問,搞到場面非常尷尬,但林明禎依然不失風度,高EQ完成整個訪問。
雖然主持在毫無準備下進行訪問,搞到場面非常尷尬,但林明禎依然不失風度,高EQ完成整個訪問。(圖片來源:Youtube@好青年荼毒室 截圖)

好青年荼毒室︳女神林明禎高EQ以「8字」神回應

面對在零準備的情況下進行訪問的主持,女神林明禎依然回應得大方得體,高EQ地完成整個訪問。期間主持頌頌亦有嘗試解釋:「我都有特登睇你啲訪問嚟做功課,但無理由係架巴士到睇戲㗎嘛,係唔係先?」林明禎聽完之後一臉唔收貨,仲話宜家好多地方、戲院可以睇到《飯氣攻心》,建議主持:「多啲支持香港電影」。

林明禎 主持頌頌有嘗試過扮有做功課反問林明禎問題
主持頌頌有嘗試過扮有做功課反問林明禎問題。(圖片來源:Youtube@好青年荼毒室 截圖)
林明禎 點知原來主持做錯功課,半個小時內作曲嘅唔係林明禎,係恆仔同周國賢!
點知原來主持做錯功課,半個小時內作曲嘅唔係林明禎,係恆仔同周國賢!(圖片來源:Youtube@好青年荼毒室 截圖)
林明禎 林明禎出曬力咁幫手圓場!
林明禎出曬力咁幫手圓場!(圖片來源:Youtube@好青年荼毒室 截圖)
林明禎 最後都忍唔住暗寸主持一句!
最後都忍唔住暗寸主持一句!(圖片來源:Youtube@好青年荼毒室 截圖)

好青年荼毒室︳觀眾暴怒鬧主持:睇到勁起雞皮戥明禎難受

訪問一出街,不少觀眾都紛紛留言怒斥主持頌頌不尊重受訪者林明禎,認為浪費了邀請到林明禎的大好機會:「嘥咗!換人啦」、「真係好尷尬的主持」、「真心我未睇過一個訪問可以咁嬲,點解咁唔尊重個主題,唔尊重個受訪者!到底發生咩事?」、「我睇到勁起雞皮戥佢難受呀大佬」等。

林明禎 訪問一出,不少網民都紛紛留言鬧爆主持,搞到頻道主人鹽叔都出嚟道歉!
訪問一出,不少網民都紛紛留言鬧爆主持,搞到頻道主人鹽叔都出嚟道歉!(圖片來源:Youtube@好青年荼毒室)
林明禎
(圖片來源:Youtube@好青年荼毒室 網民留言截圖)
林明禎
(圖片來源:Youtube@好青年荼毒室 網民留言截圖)
林明禎
(圖片來源:網民留言截圖)
林明禎
(圖片來源:Youtube@好青年荼毒室 網民留言截圖)

好青年荼毒室︳一齊睇女神林明禎如何高EQ接受訪問!

林明禎認真得體!

「好青年荼毒室」鹽叔被爆偷食出軌?

事源係鹽叔喺一啲活動中認識咗一位女仔,然後隱瞞自己已婚,同咗個女仔一齊,後來當個女仔有懷疑時仲繼續呃個女仔,搞到對個女仔造成好大的傷害。佢被爆出後發出聲明,承認自己做錯事,並表示決定即時停止自己於荼毒室的活動…詳情請看;近日更有疑似受害人繼續爆料,以千字文爆鹽叔一個大話冚一個,更爆出驚人內幕,話佢曾墮胎兼趁老婆大肚出軌,惹來網上熱討…詳情請看

「好青年荼毒室」還有什麼醜聞?

林明禎早前上Youtube頻道「好青年荼毒室」接受訪問時,談及到自己學習廣東話的難處,其中講到曾經因為語言問題,而在拍攝《飯氣攻心》時遇上困難。當林明禎問到在場兩位主持有否看過《飯氣攻心》時,其中一名主持頌頌竟然話「準備睇」,令林明禎呆咗幾秒,之後先扮喊回應…詳情請看

撰文:東方新地圖片來源:Youtube@好青年荼毒室、網民留言截圖資料或影片來源:原文刊於東方新地