女神報憂毒男報喜 林明禎被玩弄感情 重回單身行列

流行娛樂

廣告

大馬女神林明禎5月同張軒睿被影到喺野外草地約會,摸腿攬攬又錫錫,事後佢哋承認拍緊拖,令唔少Fans心碎!但公開完一個月,佢哋被爆已有分手,林明禎仲喺Instagram寫住「沒有一句是實話」。

撰文:環球膠報編輯:酒啊九叔圖片:網上圖片

女神報憂毒男報喜 林明禎被玩弄感情 重回單身行列

新聞報導,林明禎認為張軒睿沒Guts、疑似有第三者、兩人認愛不同調等原因產生嫌隙。當女神林明禎被爆分手之後,佢自己喺IG上Post咗一張相「沈默不代表沒底限」「沒有一句是實話」。

女方不滿男方戀情曝光後,根本沒有兌現承諾一起面對,反而飛往上海避風頭,搞得好像是女生倒貼,對此張軒睿經紀人無奈表示,「本來就是工作安排,沒有逃走這回事」,而林明禎也在FB和IG發文,寫下「謝謝大家關心現在只想好好工作」。

女神不要哭!

Cap by 東森

林明禎又攬又錫搞足1粒鐘 男友伸埋隻手入去摷

林明禎mola mola!大馬女神林明禎早前被影到同台灣對藝人張軒睿約會,仲拖晒手仔添!當你以為拖手已經係極限,點知今日又傳出幾張二人深夜喺草地又攬又錫,仲伸手摷埋入去!

有圖有真相

mola mola之前先睇住林明禎J圖先!

林明禎一直以可愛見稱,迷倒一大班宅男!

白衫純情樣又得!

性感show身材樣亦得

就算密密實實都包唔住佢惹火身材!

有圖有真相
今個月中林明禎同張軒睿連續拍咗3日拖,被狗仔隊影到喺公園約會,瞓晒草地咁,調情調到出晒面!兩條友原本坐喺長櫈,之後轉咗幾次位,仲兩個人飲一支水添!之後有一日就見到二人你一啖我一啖咁食雪條!林明禎係咁舔條雪條,真係爽!

之後張軒睿趁住黑媽媽無人見到,就從林明禎背後黎個熊抱!林明禎仲忍唔住摸佢隻粗壯嘅臂彎,兩個人瞓喺草地睇星星,張軒睿摟住林明禎條腰,仲伸埋隻手入去摷!睇到人紅都面晒!大約一個鐘頭之後,張軒睿鍚咗林明禎一啖先起返身!

林明禎發現狗仔隊後作狀打人!

其實之前張軒睿已經喺fb疑似認愛!po咗一張佢同林明禎嘅背影合照,寫上「I’ll always be here for you.」,tag埋林明禎!貼文曝光後,引起熱議,好友溫貞菱首先留言「不用仰起頭,也能看見天空」,林心如也回應「勇敢的向前吧」,而章廣辰則回應:「喜歡你暖暖的文字,洋溢著滿滿的幸福」,這些話疑似表達祝福。

張軒睿同林明禎2016年合作拍攝偶像劇《狼王子》,之後張軒睿為女方的MV「不是不愛」擔任男主角,睇黎佢地關係一直都很幾好喎…原本以為只係好朋友,點知突然自爆認愛,巴打們對於失去咗一位女神真係好傷心!

Cap by 鏡週刊