林峯老婆張馨月OOTD被狠批穿搭奇怪 網民:沒有最老土 只有更老土

流行娛樂

廣告

林峯老婆張馨月2009年結婚,兩前年為林峯生咗囡囡「格格」後一家三口經常公開放閃。張馨月除咗專心相夫教女之外,仲會得閒喺抖音分析吓生活點滴。而近日張馨月喺抖音拍咗一條OOTD,即係Outfit of the Day,當日穿搭,不過就被網民狠批老土,只不斷拎佢嚟同林峯前度吳千語比較!
張馨月 林峯
林峯與太太張馨月早前拍住上內地真人騷,夫婦二人被指成日高調晒幸福。(圖片來源:WEIBO@林峯)

張馨月OOTD被狠批老土:這褲子是非主流時穿

張馨月周不時喺抖音分析吓生活點滴、扮靚心得、穿搭等,近日就喺抖音po咗一條有關OOTD的影片,指自己去咗杭州玩,介紹自己準備去好友家作客的穿搭,首先佢揀咗一件粉紅色小香風外套,再搭同色上衣,襯一條7分牛仔褲,仲強調條褲超越顯瘦大推,張馨月再配上超閃包包同埋bling bling耳環等。就咁睇落都好似無咩問題,點知畫面一轉,張馨月著晒上身之後,就顯得有啲奇怪,最奇怪佢一身名媛但又搭對白色襪短襪加波鞋。唔少網民都留言指佢整體穿搭好奇怪,更狠批佢老土「沒有最老土,只有更老土」「你還是去學學穿搭吧」「我以為褲子已經夠土了,直到你拿出蝴蝶結的全鑽包」「褲子好多年前的模樣」「這褲子幾年前已被淘汰」「這褲子是非主流時穿」「鞋同襪嚇死我」「粉色不適合土氣的人穿」不過都有網民力撐張馨月襯得好好睇「我覺得很好看」「身材好好,穿什麼都好看」

張馨月 張馨月喺抖音po咗一條有關OOTD的影片
張馨月喺抖音po咗一條有關OOTD的影片(圖片來源:抖音@張馨月)
張馨月
(圖片來源:抖音@張馨月)

網民:吳千語高級很多

張馨月仲po一條不同穿搭的影片,網民不斷拎林峯前度吳千語比較,仲覺得張馨月抄吳千語「吳千語:一直被模仿,從未被超越」「吳千語高級很多」「跟吳千語學穿搭」

一齊睇埋千語bb日常穿搭:

張馨月
(圖片來源:ig@karena_ngs)

圖片來源:抖音@張馨月、ig@karena_ngs