林俊傑演唱會丨大陸網民唔接受Stanley道歉 鬧上微博熱搜 搞埋投票!

流行娛樂

廣告

林俊傑演唱會丨早前台灣歌手林俊傑JJ喺香港中環海濱舉行6場《JJ20世界巡迴演唱會香港站》,去到第3場時傳出本搵嚟男團MIRROR任表演嘉賓,點知MIRROR被臨場被「彈鐘」的消息,後來成員陳卓賢更unfollow前輩JJ,事件惹來外界高度關注。雖然Stanley已出面澄清,但事件發酵得愈來愈勁,除咗令台灣JJ粉絲不滿之外,大陸網民似乎唔多滿意,全面進攻Stanley 邱士縉IG,仲鬧到上小紅書同微博熱搜,引起罵戰!
MIRROR 林俊傑 林俊傑在中環海濱舉行香港巡迴演唱會!
林俊傑在中環海濱舉行香港巡迴演唱會!(圖片來源:IG@jjlin)
MIRROR 林俊傑 有網民指背景黑布,正是JJ演唱會現場。被指本來的表演嘉賓Ian影相時扁晒嘴!
有網民指背景黑布,正是JJ演唱會現場。被指本來的表演嘉賓Ian影相時扁晒嘴!(圖片來源:IG@stanleysc_)

林俊傑演唱會丨大陸網民全面進攻Stanley IG同鏡粉起罵戰

大陸網民對於Stanley 邱士縉IG po出的「JJ演唱會合照」相當不滿,雖然Stanley已出面澄清及道歉,但仍不斷留言大鬧,仲話MIRROR係「蹭JJ熱度」,又大踩MIRROR自視過高等許多難聽的說話「紅不過羅湖,內地誰認識你們啊」「這個團成頂流了…這時代太瘋狂了」「多虧林俊傑給你們熱度啊」「JJ真的太善良,你們到底算什麼dx啊,沒有名氣就算了,還不尊重前輩,能不能先學做人吶」「長成這樣還男團?」「給JJ提鞋都沒資格」「哪裡來的八十線鄉村非主流男團?不是因為JJ我都不知道有你們。」因為大陸網民的狠批,隨即又引發起與鏡粉的罵戰「真心唔想鏡仔越過羅湖,嗰邊太烏煙瘴氣喇,直接跨過去更好,世界各地鏡粉等緊你哋嚟㗎」「人哋都冇去內地發展都,你哋大陸人冇人認識係唔重要」「大表哥唔洗驚呀!嗰啲話咩出咗香港邊個識你哋嘅人唔洗理!佢哋唔知鏡粉係遍布全世界!同埋我哋都知道你哋根本就冇「耍大牌」!真心愛Mirror嘅鏡粉都好清楚你哋每一個都好珍惜同重視每一個表演機會,今次錯不在你哋。謠言止於智者」

林俊傑 MIRROR 大陸網民似乎唔多滿意,全面進攻Stanley 邱士縉IG
大陸網民似乎唔多滿意,全面進攻Stanley 邱士縉IG(圖片來源:IG@stanleysc_)
林俊傑 MIRROR weibo發起認不認識mirror的投票
weibo發起認不認識mirror的投票(圖片來源:weibo@娛樂小浪花er)

林俊傑演唱會丨大陸網民分析香港人唔鍾意帥哥

MIRROR此事引發好多唔同的討論,仲有大陸網民表示不明點解香港人都鍾意啲唔靚仔的藝人,指香港其實有好多又靚仔又有實力的藝人,例如自己曾經被周柏豪驚艷到,讚嘆周柏豪好有「香港帥哥的味道」,所以不解點解mirror係點生存到。香港網民對於大陸網民呢番見解意見兩極「唔係幫Mirror,但JJ咁嘅樣,佢啲fans好意思鬧人樣衰咩」「初頭聽周柏豪既歌都覺得佢幾靚仔 算係咁」

林俊傑 MIRROR 內地網民引起一連串的討論
內地網民引起一連串的討論(圖片來源:WEIBO@追星課代表)
林俊傑 MIRROR
(圖片來源:[email protected]

圖片來源:weibo截圖、IG@stanleysc_