林作挑戰陳凱琳細佬父子出一百萬求驗DNA 網民激罕撐:好想知個答案﹗

流行娛樂

廣告

林作因為批評港姐而被無綫發律師信,依然唔收口,林作今次公開質疑港姐冠軍陳凱琳細佬同陳父親唔似樣,公開發挑戰書,揚言用一百萬要求陳凱琳細佬Derek與陳父驗DNA以證是父子關係,負評王林作今次呢個驚人舉動,竟然獲網民叫好﹗

陳凱琳自細被誤以為是混血兒

陳凱琳同龍鳳胎細佬Derek由細到大輪廓深,經常被誤以為是混血兒,陳凱琳細佬Derek更因皮膚黝黑而被指似印巴籍人士﹗而陳凱琳父母樣子都是純正香港人,大家姐外貌似足父母跟陳凱琳姊弟完全唔似樣﹗

陳凱琳 陳凱琳和父母合照,陳父陳母是純正港人,陳凱琳輪廓深,經常被以為是混血兒﹗
陳凱琳和父母合照,陳父陳母是純正港人,陳凱琳輪廓深,經常被以為是混血兒﹗(圖片來源:IG@ghlchan)

陳凱琳細佬貼父子合照引熱議

在父親節當日,陳凱琳細佬Derek貼出與父親的合照,複製兒時的照片,不過陳父倒轉坐在兒子大髀並啜手指公,Dererk留言祝父親節快樂,更搞笑指父親「你真的長大了很多,很為你感到驕傲﹗」一個溫馨po卻引惹起極大爭議,網民焦點卻落在二人外貌上,直指父子似不同國籍,驚訝Derek好似外國人﹗

陳凱琳 陳凱琳細佬Derek晒父子合照賀父親節﹗
陳凱琳細佬Derek晒父子合照賀父親節﹗(圖片來源:IG@derek_hcc)
陳凱琳 陳凱琳和孖生細佬Derek個樣都係鬼鬼地,Derek更被指似印巴籍人士﹗
陳凱琳和孖生細佬Derek個樣都係鬼鬼地,Derek更被指似印巴籍人士﹗(圖片來源:IG@ghlchan)
陳凱琳 小時候姊弟合照﹗
小時候姊弟合照﹗(圖片來源:IG@ghlchan)

林作吼準機會抽水求驗DNA

陳凱琳父親和細佬Derek父子合照不但在網上引起熱討,更被林作吼準機會又抽水,揚言出一百萬港幣向Derek 發出挑戰,希望能驗證其父子DNA,更指是今次舉動是為公義,因為多年來冇人敢企出嚟喎﹗林作一出挑戰書即引起很大迴響,負評王林作,竟然獲不少網民力撐,支持他的行動,紛紛留言:「雖然好PK,但真係好想知個答案﹗」、「林作次次都抽水,不過今次呢個水抽得好,唯一一次撐佢﹗」、「作仔小心又被大台告呀﹗不過今次係為大家謀福利啫﹗」等等﹗

陳凱琳 林作
林作(圖片來源:IG@jolamchok)

其後林作再留言指「唔好再喺度話我多管閒事,我淨係問你兩句:第一,佢哋係公眾人物,係,就有公眾利益,也必須承受被人指指點點,我都係市民一個﹗第二,老老實實,想唔想知先?﹗」有網民留言鬧佢多管閒事,林作都親自回應反駁﹗

陳凱琳 有網民在林作IG留言鬧佢多管閒事,林作逐一回覆﹗
有網民在林作IG留言鬧佢多管閒事,林作逐一回覆﹗(圖片來源:IG@jolamchok)
陳凱琳
(圖片來源:IG@jolamchok)
陳凱琳 有網民重提陳母劉慧嫻曾作出澄清,但林作都一一反擊﹗
有網民重提陳母曾作出澄清,但林作投不信任票更作出反擊﹗(圖片來源:IG@jolamchok)

陳凱琳母親自解開謎底:14、15歲突然眼大臉尖﹗

陳凱琳媽媽Connie之前曾接受車淑梅的《舊日的足跡》訪問,親揭一對龍鳳胎似混血兒的真正原因。陳凱琳媽媽指龍鳳胎與大女完全唔同樣咁回答:「其實 Grace 同 Derek 龍鳳胎出世嗰時同大家姐一樣好白淨,但突然喺 14、15 歲嘅時候眼大咗、臉尖咗,阿仔鬚根又多咗,可能我媽媽係馬來西亞人,擁有亞裔血統,加上佢哋細個又鍾意戶外活動,又或去加拿大讀書時,嗰度嘅食物有好多荷爾蒙啦﹗」

陳凱琳 陳凱琳和母親早前去影母女靚相﹗
陳凱琳和母親早前去影母女靚相﹗(圖片來源:IG@ghlchan)
陳凱琳 陳凱琳晒兒時與母合照﹗
陳凱琳晒兒時與母合照﹗(圖片來源:IG@ghlchan)
陳凱琳 都晒過兒時同父親合照﹗
都晒過兒時同父親合照﹗(圖片來源:IG@ghlchan)

陳凱琳大家姐似港女 姊妹唔似樣引妒忌?

陳凱琳曾提過大家姐對被指唔及港姐冠軍細妹靚一事好介懷,陳凱琳媽媽Connie爆Grace自細好貪靚:「大家姐 Joyce 比較運動型、率性、唔計較,係好柔和嘅人。相反 Grace 3、4 歲開始一定要著裙出街,有一次去海洋公園,佢堅持著裙否則寧願唔去,結果佢真係選擇留喺屋企。坦白講,大女Joyce 14、15 歲進入青春期,我真係問過佢『如果有人話妹妹靚過你,你會唔會唔舒服?』Joyce 說唔會:『佢(Grace)係我妹妹,每個人都靚,只係角度唔同,其他人唔可以用外表去分裂我哋姊妹,否則我會將話題中止。』」

【父母都係中國人】同孖生細佬都鬼鬼哋?陳凱琳:我係爸爸媽媽親生!
又睇呢張姊弟合照,大家姐同父母最似樣,都係純正中國人樣,但陳凱琳同孖生細佬,點睇都以為佢哋係mix! (圖片來源:新傳媒圖片庫)
陳凱琳 當中與龍鳳胎弟弟Derek的合照,再次令兩姐弟的外表引起討論。
陳凱琳早前晒出與龍鳳胎弟弟Derek的合照,再次令兩姐弟的外表引起討論。(圖片來源:IG@ghlchan)
陳凱琳
(圖片來源:IG@ghlchan)

圖片來源:IG@ghlchan、IG@derek_hcc、IG@jolamchok