林作半山屋企舉行記招 強調唔會道歉大把人撐!最索靚女下屬已割席

流行娛樂

廣告

「抽水王」林作日前因為抽水鑽石山慘案,被網民大鬧冷血,其後即被公司出聲明指已炒林作魷魚。不過林作似乎唔會咁就算數,宣布今日會喺自己半山的屋企開記招,似乎會搵舊公司算帳。而林作ig不斷出post指自己獲得客戶的力撐,更紛紛指自己要跟林作轉會,不過其得寵靚女下屬Jasmine就反而即刻割席,講明唔會轉公司。

林作靚女下屬唔會轉即刻割席

林作出名專請靚女做下屬,其中兩位靚女下線Jasmine同Bronte就最出名,社交平台都有幾萬Followers。不過其中嘅「保險KOL」Jasmine係老闆林作被炒之後,就迅速在本人社交平台出限時動態,講明唔會轉公司:「收到很多客人查詢,大家請放心,你們的保單不會受到影響,還未批的保單會繼續努力跟進。已受保的保單,我也會一直努力幫你們處理。不用擔心,絕不變成孤兒單,我會努力做好自己最愛的事業。另外:致大保險公司的愛戴,不會考慮轉公司了。」

林作 記招 林作 林作靚女下線Jasmine喺老闆被炒之後,即刻發文割席!
林作靚女下線Jasmine喺老闆被炒之後,即刻發文割席!(圖片來源:IG@jasmineeeeet)
林作 記招 林作 Jasmine講明唔會轉公司,叫客人不用擔心。
Jasmine講明唔會轉公司,叫客人不用擔心。(圖片來源:IG@jasmineeeeet)

林作親回,原來係佢要求佢所有下線係唔需要表態支持佢,以免被牽涉其中。

林作 記招
(圖片來源:ig@jolamchok)

林作稱開記招 記招日子改完又改

林作今次抽水抽著火水,引來網民連環負評,不過林作就一而再聲稱自己不會道歉,亦不後悔作出相關言論。林作在6月3日下午曾發文表示會在4日開「辯論大會」,不過隨後又即刻刪Post,最新發文指會在6月5日下午6點喺佢半山的屋企開記者招待會!

林作 記招 林作 林作話4號4點開記招,結果又彈弓手即刻刪Po!
林作話4號4點開記招,結果又彈弓手即刻刪Po!(圖片來源:Facebook@林作)
林作 記招
(圖片來源:IG@jolamchok)
林作 記招 林作連環出post,表示自己有好多客戶力撐
林作連環出post,表示自己有好多客戶力撐(圖片來源:IG@jolamchok)

林作記招教人分清楚咩叫抽水 強調網上只係「人設」

林作記招中表示今次被炒的結果感到可惜,特別係言論自由,佢不斷強調網上的「自己」只係人設,就好似啲藝人咁,鏡頭前有另一面,私底下的佢係好似正常人咁有愛心、有同理心,更強調無論係佢嘅朋友定係公司都清楚佢為人。林作又叫網民要分清楚咩叫「抽水」同攻擊,認為抽水係唔帶惡意無攻擊性,佢的抽水係以黑色幽默的形式進行,所以佢係唔會為佢今次的抽水道歉,除非係慘案中涉事的人認為佢的言論令佢哋受傷,叫大家唔好太過放大嚟睇。

林作 記招
(圖片來源:ig@jolamchok)

曾深得林作歡心 獲讚為顏值最高的新成員

去年3月林作在IG貼出一張美女合照,歡迎相中的Jasmine Tang加入旗下團隊,更叫網友盡情Follow她、鞭策她,他說:「相信是目前 #林作保險軍團 顏值最高的一位新成員。」而Jasmine亦有在自己的IG宣布加入保險業,不但大讚林作是值得信賴、有智慧的領袖,還指新工作是她的終身職業,在短短半年時間內,Jasmine就成功成為「百萬圓桌」一員,更試過大曬二十萬嘅糧單,非常厲害。

林作 記招 林作 Jasmine曾經深得林作歡心,被稱為「顏值最高嘅新成員」
Jasmine曾經深得林作歡心,被稱為「顏值最高嘅新成員」(圖片來源:IG@jasmineeeeet)
林作 記招 林作 Jasmine短短入行一年就賺20萬,非常厲害!
Jasmine短短入行一年就賺20萬,非常厲害!(圖片來源:IG@jasmineeeeet)

關鍵詞
Jasmine林作
撰文:東方新地圖片來源:IG@jasmineeeeet、IG@jolamchok、Facebook@林作資料或影片來源:原文刊於東方新地