杜汶澤新女團EOS出道歌來襲!叫Big Bang原來有原因?

流行娛樂

廣告

杜汶澤於今年年初公布女團「EOS」出道,首支出道歌《Big Bang》MV亦於今日(16日)正式推出,唔少人都大讚MV周歌曲夠晒「韓國女團」Feel,而EOS更是以COLLAR為目標進發!

杜汶澤新女團出道歌來襲 叫Big Bang係有原因?

由杜汶澤所創立的元宇宙世界「喱DAO」,其路線圖正式推出女團EOS,而女團成員Hazelle、Summer與Lokyi均是由「喱DAO」持有者一人一票投選出來,而EOS的訓練,再到服裝設計,就連作曲填詞編曲以及造型照同MV攝製都係由韓國公司Lion Heart一手包辦。

杜汶澤女團 EOS
(圖片來源:[email protected]

全英演唱歌曲

在EOS的官方YouTube歌曲的簡介中寫道:由朴忠旻監製的【BIG BANG】是一首糅合了hip hop 與 trap原素的Pop song。以強烈的Girl Crush舞曲風格,帶出「有能力而獨立的女生,不會在意其他人的看法。」訊息。歌曲以全英文演唱,其風格都相當有韓團味道。

杜汶澤女團 EOS
(圖片來源:[email protected]

網民有讚有彈

唔少連登網民在聽完歌同睇完MV都直指其歌曲相當唔錯,直言:「又真係OK喎」、「仲好聽過某啲韓團啲歌,真係估佢唔到」。亦有網民認為EOS出道歌曲就比起COLLAR當時出道歌《Call My Name!》來得更好,有人則反駁指:「宜家流量密碼係咪就係X打Mirror同Collar?」;不過有讚都有彈,有網民就認為《Big Bang》聽上去係「倒模韓團」,就連MV都一模一樣。

杜汶澤女團 EOS
(圖片來源:YouTube@EOS)
杜汶澤女團 EOS
(圖片來源:YouTube@COLLAR)

叫Big Bang係因為….

不過歌曲叫得《Big Bang》,都有人唔明點解會改呢個名,有網民就解釋指用該名宇可以方便刷點擊率,因為其歌名同韓國天團BIG BANG撞名,Search的時候都會有機會Search得到EOS的這首新歌《Big Bang》。

聽歌啦~

杜汶澤新女團EOS何時出道?

杜汶澤最新力捧的女團EOS ,遠赴韓國密集式訓練及拍攝MV後,三位成員Hazelle、Summer和Lokyi已於1月11日在香港正式出道…詳情請看

EOS的出道歌為何叫Big Bang?

女團EOS的訓練到服裝設計,就連作曲填詞編曲以及造型照同MV攝製都係由韓國公司Lion Heart一手包辦…詳情請看

圖片來源:[email protected]