差36年爺孫戀李龍基將女友拉埋天窗 大爆性生活、搞婚禮!

流行娛樂

廣告

相差36年「爺孫戀」李龍基同其女友Chris Wong已拍拖4年,甜蜜依然。近日李龍基接受訪問表示同Chris好事近,打算今年內結婚,仲自爆兩人性生活!

72歲李龍基自爆同36歲女友今年結婚

今年72歲的李龍基早前在接受傳媒訪問時,自爆和36歲女友仍未結婚,兩人如無意外將會在今年內低調結婚。因為女友Chris未想公開婚訊,李龍基都非常口密,只係話兩人結婚一事要問准對方父母意見,禮金和日子問題都要北上見家長後才能決定。李龍基亦表示兩人會低調搞婚禮,不打算擺酒。未知李龍基又送咗求婚戒指畀女友未呢?

李龍基 今年72歲的李龍基早前36歲女友將會在今年內低調結婚。
今年72歲的李龍基早前36歲女友將會在今年內低調結婚。(圖片來源:IG@chrisart1017)
李龍基 「跟得女友」Chris經常與李龍基出雙入對,連活動都一起去!
「跟得女友」Chris經常與李龍基出雙入對,連活動都一起去!(圖片來源:IG@chrisart1017)

自爆兩人無代溝 性生活協調

李龍基和Chris相差36年,Chris仲要年輕過李龍基與前妻所生嘅女兒10幾歲,令外界都不禁好奇兩人會否有代溝。李龍基就訪問中自爆兩人不單沒有代溝,性生活亦非常協調!

李龍基 李龍基就訪問中自爆兩人不單沒有代溝,性生活亦非常協調
李龍基就訪問中自爆兩人不單沒有代溝,性生活亦非常協調。(圖片來源:IG@chrisart1017)

傳將7個物業轉到女友名下

「隱形富豪」李龍基在20年前已經在深圳買優質樓投資,有傳他在中港兩地總共有7個物業等收租。愛妻十足的李龍基曾表示怕日後自己先離開人世,為了讓Chris有個保障,已將名下7個物業全轉到Chris名下:「萬一我賺不到錢,或者走先一步,都可以保障她生活無憂。」

李龍基 愛妻十足的李龍基為了讓Chris有個保障,已將名下7個物業全轉到Chris名下
愛妻十足的李龍基為了讓Chris有個保障,已將名下7個物業全轉到Chris名下。(圖片來源:IG@chrisart1017)

嫩妻對「阿叻」陳百祥情有獨鐘 朋友圈年齡層偏高

Chris在與李龍基拍拖之後,一直係「跟得女友」,無論李龍基開工拍劇定朋友聚會,都一定孖公仔咁出席。從她的社交平台可見,Chris的朋友圈年齡層都偏高,Chris亦經常同羅蘭姐等人high tea、飲咖啡,從Chris的朋友圈都可以知道佢同李龍基真係無代溝!

李龍基 Chris經常上傳自己同一班「老友記」嘅合照
Chris經常上傳自己同一班「老友記」嘅合照。(圖片來源:IG@chrisart1017)
李龍基 同羅蘭姐就更加friend過打band,經常一起飲咖啡!
同羅蘭姐就更加friend過打band,經常一起飲咖啡!(圖片來源:IG@chrisart1017)
李龍基 喜歡「集郵」嘅Chris都同過鮑姐合照
喜歡「集郵」嘅Chris都同過鮑姐合照。(圖片來源:IG@chrisart1017)
李龍基 Chris社交網中唯一同比較年輕演員嘅合照就係得古天樂!
Chris社交網中唯一同比較年輕演員嘅合照就係得古天樂!(圖片來源:IG@chrisart1017)

此外,Chris亦經常上傳與「阿叻」陳百祥的合照,並且經常為陳百祥畫人像畫。有次更引用了周星馳的《鹿鼎記》名句叻哥致敬:「想我對你既景仰就如滔滔江水連綿不絕又如黃河氾濫一發不可收拾」,Chris的品味認真獨特!

李龍基 Chris經常上傳同叻哥嘅合照
Chris經常上傳同叻哥嘅合照。(圖片來源:IG@chrisart1017)
李龍基 仲曾經發文話自己好尊敬叻哥
仲曾經發文話自己好尊敬叻哥。(圖片來源:IG@chrisart1017)

圖片來源:IG@chrisart1017資料或影片來源:原文刊於東方新地