《肥美人》李蔓瑩、嘉盈BB身材被抨擊高 教做女仔記住「兩點」

流行娛樂

廣告

ViuTV選美節目《肥美人》來到尾聲,令人印象最深刻竟然落咗喺三位身材極好的女嘉賓身上:李蔓瑩、「熊仔頭」的嘉盈和米露迪,佢哋出任嘉賓之餘仲大講血淚史,派洋蔥。
李蔓瑩、「熊仔頭」的嘉盈和米露迪現身《肥美人》,灑鹽花的同時派洋蔥。
李蔓瑩、「熊仔頭」的嘉盈和米露迪現身《肥美人》,灑鹽花的同時派洋蔥。(圖片來源:《肥美人》節目截圖)

李蔓瑩被鬧「咁肥做節目對唔對得住觀眾」

李蔓瑩、「熊仔頭」的嘉盈和米露迪早前現身《肥美人》與一眾參賽者較勁比賽閃避球,兩班人馬你來我往相當有睇頭,為平淡的節目灑一抹鹽花。刺激過後來到分享環節,三位嘉賓以自身經歷勸勉參賽者要有自信兼愛自己。李蔓瑩提到自己不論肥瘦都曾被人攻擊,她說:「肥我都有肥過,肥就話你咁肥做節目對唔對得住觀眾;瘦咗就話你打針,波都細埋。」她又提到自己想通後,不論身型如何,都能做回自己舒服地去應對外間聲音。

肥美人 李蔓瑩提到自己不論肥瘦都曾被人攻擊,她說:「肥我都有肥過,肥就話你咁肥做節目對唔對得住觀眾;瘦咗就話你打針,波都細埋。」
李蔓瑩提到自己不論肥瘦都曾被人攻擊,她說:「肥我都有肥過,肥就話你咁肥做節目對唔對得住觀眾;瘦咗就話你打針,波都細埋。」(圖片來源:《肥美人》節目截圖)

嘉盈被網民問「幾時拍AV?」

YouTube Channel「熊仔頭」的當紅人物嘉盈因身材火辣,惹來不少狂風浪蝶,甚至有變態網民留言問:「幾時拍AV?」面對此等留言,嘉盈妙問妙答去化解之餘,更贏得他人認同:「試過著得比較清涼俾人問『幾時拍AV?』,有時我會反問一句『amazing video?i hope so.』試過因為咁有人覺得我好有EQ。其實我呢句唔係回應網民,係為咗令其他人覺得我好有EQ而鍾意我。」

肥美人 李蔓瑩 「試過著得比較清涼俾人問『幾時拍AV?』,有時我會反問一句『amazing video?i hope so.』試過因為咁有人覺得我好有EQ。」
「試過著得比較清涼俾人問『幾時拍AV?』,有時我會反問一句『amazing video?i hope so.』試過因為咁有人覺得我好有EQ。」(圖片來源:《肥美人》節目截圖)

米露迪教你女人長久魅力

節目尾聲時,三位嘉賓分享過自己面對外界閒言閒語的心得,米露迪總結出,作為女生擁有長久魅力的兩點:「愛自己同有自信,你點樣愛自己就係教人點樣愛你,我對自己都係咁好,其他人就唔會睇小你!」

肥美人 李蔓瑩 米露迪總結心得,作為女生要愛自己。
米露迪總結心得,作為女生要愛自己。(圖片來源:IG@melomelojai)

嘉盈曾被初戀打到流血?

嘉盈16歲還在讀書階段就初戀,當時因為一件事就與前男朋友嘈交,然後被批踭打到落塊面度流血;嘉盈參加ViuTV戀愛真人騷《姊妹們的國際市場》,以低胸貼身上鏡,每一舉動及說話都令引起話題,但近日嘉盈以「標準嘅香港女仔」自居就引起網民熱討一句說話激嬲港女

嘉盈近日疑似真空激凸?

嘉盈時不時就喺社交平台開直播出story分享自己的生活點滴,近日佢最新的story竟然素顏兼真空上陣…詳情請看

撰文:東方新地圖片來源:IG@reneebono、IG@kaaying219、IG@melomelojai