李敏Ranya忽然晒水著性感照(多圖) 網民震驚:身材被嚴重低估的ViuTV演員

流行娛樂

廣告

李敏(Ranya)又稱Ran爺,演過不少ViuTV劇集,在《二月廿九》演吳海昕閨密而受外界關注,演技被認同,平時走文青路線,愛寫感性文,近日李敏忽然來個大轉變,大晒水著照,令人眼前一亮,網民震驚李敏一直把好身材收埋!
李敏Ranya 李敏 李敏最初只有貼背面及側面水著,已令網民鼓噪留言求正面!
李敏最初只有貼背面及側面水著,已令網民鼓噪留言求正面!(圖片來源:FB@李敏Ranya)

李敏Ranya唧牙膏式分享泳照

李敏曾演出《廿月廿九》外,早前在《季前賽》演呂爵安黑面家姐、《野人老師》的虎媽,早前的《和解在後》調解員Amber等,其厭世樣早成為其標誌。近日李敏忽然大解放,分享在泰國旅行的照片,難得有笑容,更大晒泳照,被讚白𠵍滑漏肌膚,加上美好身材及長腿,驚訝她一直以來都禾稈冚珍珠。

李敏Ranya 李敏 李敏經一輪唧牙膏貼相後,終於貼出正面!被讚上圍漲卜卜!
李敏經一輪唧牙膏貼相後,終於貼出正面!被讚上圍漲卜卜!(圖片來源:FB@李敏Ranya)
李敏Ranya 李敏 向來走文青路線的李敏,忽然晒水著,引起一陣騷動!
向來走文青路線的李敏,忽然晒水著,引起一陣騷動!(圖片來源:FB@李敏Ranya)

李敏Ranya丨網民戥唔抵:晨早學你個妹,成績唔止咁!

李敏以唧牙膏方式貼水著,最後應網民要求以全身上鏡,有網民指:「唔使試水溫啦,原來身材咁好,直接露,唔使怕」、「嚴重被低估的ViuTV演員」、「我就話係嚴重被低估嘅身材」、「原來你事業心咁重,平時收得咁埋」、「晨早學佢個妹李贀咁露,事業唔止咁」、「終於明白佢細妹李賢名言:沒有胸部不能解決嘅難題」、「佢個妹瘦咗好多,家姐李敏有睇頭好多」等。

李敏Ranya 李敏 其後應網民要求,貼全身水著照!
其後應網民要求,貼全身水著照!(圖片來源:FB@李敏Ranya)

李敏Ranya認事業心重 預告陸續有來!?

對於網民指事業心重,李敏搞笑回應:「搞錯,明明人哋係女強人」,更有網民tag李敏《和解在後》對手岑珈其,叫對方睇好嘢。而在《大誠實家》飾李敏前度的黎濟銘留言:「做人正面啲咪幾好」,李敏即回覆:「雙魚座好難好正面㗎」。李敏回覆傳媒查問時,她笑指泳水著泳衣本來就好平常,但香港是一個很奇怪的地方,一著泳衣就被說成要行性感,不過她認為自己開心便足夠,不會理會別人睇法,咦?莫非試水溫成功,日後陸續有來?

李敏Ranya 李敏 李敏細妹李賢向來不吝嗇晒身材!
李敏細妹李賢向來不吝嗇晒身材!(圖片來源:IG@leeyin_leanne)
李敏Ranya 李敏 網民留言叫李敏好好向細妹李賢學習,態度正確。
網民留言叫李敏好好向細妹李賢學習,態度正確。(圖片來源:IG@leeyin_leanne)
李敏Ranya 李敏 細妹李賢同家姐李敏各走不同路線!
細妹李賢同家姐李敏各走不同路線!(圖片來源:IG@leeyin_leanne)

李敏Ranya是誰?

李敏(Ranya)又稱Ran爺,演過不少ViuTV劇集,在《二月廿九》演吳海昕閨密而受外界關注,演技被認同,早前在《季前賽》演呂爵安黑面家姐、《和解在後》調解員Amber等,平時走文青路線,其厭世樣早成為其標誌…詳情請看

李敏Ranya忽然晒水著性感照?

近日李敏忽然大解放,分享在泰國旅行的照片,難得有笑容,更大晒泳照,被讚白𠵍滑漏肌膚,加上美好身材及長腿,驚訝她一直以來都禾稈冚珍珠…詳情請看

圖片來源:FB@李敏Ranya、IG@leeyin_leanne