一舞傾城|李婉華赴洋怒斥黃金時段播教壞細路 激動與網民開火

流行娛樂

廣告

李婉華在YouTube頻道批評無綫劇集《一舞傾城》,怒斥意識不良教壞細佬,安排在黃金九點半時段播放,以對撼ViuTV《全民造星5》是大錯特錯,李婉華愈講愈激動轟:「一日到黑都講賣處,索性改名叫《全民做X》啦!」
李婉華 李婉華指劇集不停宣揚賣處,陳星妤是前年港姐八強佳麗,首部參與重頭劇《一舞傾城》,上周預告劇中賣處,同時自爆自己在20歲時失身,真係好博!
李婉華指劇集不停宣揚賣處,陳星妤是前年港姐八強佳麗,首部參與重頭劇《一舞傾城》,上周預告劇中賣處,同時自爆自己在20歲時失身,真係好博!(圖片來源:IG@yvette.cc)

一舞傾城|李婉華開live講《一舞傾城》:個個去做舞小姐

《一舞傾城》收視僅20點,第二周更微跌,一眾演員日前為劇集造勢,港姐出身的陳星妤一再預告愛情動作場口陸續有來,而且愈來愈大膽,又預告今周初夜失守,珍貴初夜賣給關楚耀。人在加國的李婉華原來亦有留意《一舞傾城》,在個人頻道「豪華博客」與林子博、杜廷豪本來由著名造型師張學潤引申,藝人經常被走數,李婉華語重深長:「大家唔好以為做藝人好好,好艱難㗎,你哋係最近《一舞傾城》,成班港姐出身又好都係去做舞小姐咋。」話題一轉,李婉華一提該劇即甚為勞氣。

李婉華 李婉華、杜廷豪和林子博開直播,提及近來無綫話題劇《一舞傾城》。
李婉華、杜廷豪和林子博開直播,提及近來無綫話題劇《一舞傾城》。(圖片來源:YT@李婉華截圖)

一舞傾城|李婉華佩服潔儀姐姐喊得出

李婉華激動指《一舞傾城》在晚上九時半播出,是對撼ViuTV《全民造星5》,但內容以至每一幕都宣揚賣處,勞氣指:「啲細路仔未瞓,要PG家長指引,其實係咪應該十一點後先播?」李婉華直指內容令人譁然兼不安,「有個內容好誇張,勸個女下海,一個女人有手有腳,點會因為窮就去賣女?個阿媽叫個女為咗阿媽為咗八百萬,就試一次啦,咁就可以脫貧。」林子博補充:「個阿媽仲教個女點同男朋友解釋,話踩單車穿咗。」林子博指李婉華太投入:「唔係佢阿媽有問題,而係編劇有問題。」

一舞傾城 李婉華 袁潔儀訪問中提及本來也很難說服自己演這個非一般母親,不斷勸女下海,更教佢去騙男友不是處女!
袁潔儀訪問中提及本來也很難說服自己演這個非一般母親,不斷勸女下海,更教佢去騙男友不是處女!(圖片來源:《一舞傾城》截圖)
一舞傾城 李婉華 陳星妤反叫阿媽,熄燈時換人,代為應付男人,即被袁潔儀掌摑!
陳星妤反叫阿媽,熄燈時換人,代為應付男人,即被袁潔儀掌摑!(圖片來源:《一舞傾城》截圖)

一舞傾城|李婉華:唔係意識大膽,係做埋動作畀你睇!

身為母親的李婉華未見收火,更指自己做戲廿幾年,「呢啲劇本同畫面未遇見,一日到黑,集集都宣揚賣處,賣到幾多錢,大佬呀,咩時間播呀?九點半咋,拍呢個題材無問題,但唔係集集不停重複賣處,幾時下海,幾時搵到個有錢佬出價,阿媽講完又到媽媽生講,仲話好似《華燈初上》,點知日日淨係講賣處,救命!」李婉華直斥處理手法有問題:「有一集莊思敏同李嘉床戲,嘩,就咁用嘢包住重要部位,然後男上女下咁有動作係度郁,嘩,呢啲唔係意識大膽,係教埋你點做!我重申我好鍾意香港,唔想佢唔好,但點解依家會變成咁?」

一舞傾城 李婉華 陳星妤被獸父睇中美色,差點...
陳星妤被獸父王俊棠睇中美色,差點…(圖片來源:《一舞傾城》截圖)
一舞傾城 李婉華 鄺潔楹為還債,被迫玩SM。
鄺潔楹。(圖片來源:《一舞傾城》截圖)

一舞傾城|李婉華理直氣壯與網民開火!

有網民留言:「你哋三個都只係睇一啲片段,就係咁批評,好唔公平,亦好明顯你係針TVB,好失望!」李婉華不甘示弱反擊:「我並無批評TVB,我只係批評套劇,教壞細路,不合常理,請不要斷章取義」,有網民又鬧:「你單憑幾分鐘去評論,唔係咁好囉」,李婉華回應:「無價值,無品味,嚴重影響下一代價值觀的環節,仲需要我睇晒全套劇,先可以批評?」句句有火!

一舞傾城 李婉華 陳星妤預告今周賣處成功!
陳星妤預告今周賣處成功!(圖片來源:《一舞傾城》截圖)
一舞傾城 李婉華 剛踏入28歲的陳星妤雖然是港姐出身,但毫無包袱。
剛踏入28歲的陳星妤雖然是港姐出身,但毫無包袱。(圖片來源:IG@yvette.cc)

圖片來源:YT@李婉華截圖、《一舞傾城》劇照、《一舞傾城》截圖、IG@yvette.cc