70歲李司棋潮著村上隆經典潮Tee教煮餸!同內地潮人吳亦凡撞衫撞到正!

流行娛樂

廣告

李司棋近年已淡出螢光幕,雖然年到70歲不過就轉戰社交平台IG,不時上載靚相靚片keep人氣。日前司棋姐更住上「拉丁天王」J Balvin與村上隆crossover的經典潮tee教煮餸,估唔到仲同同內地一線潮人吳亦凡撞衫撞到正!

撰文:東方新地 |圖片:李司棋IG、吳亦凡微博、新傳媒圖庫|編輯:20|原文刊於:東方新地

李司棋
70歲李司棋著上村上隆潮tee教煮餸。

同潮人吳亦凡撞衫

70歲的李司棋雖然近年鮮有在螢光幕上出現,不過仍跟上潮流,轉戰社交平台IG,不時上載靚相靚片keep人氣。日前,司棋姐在IG拍片教大家煮酸菜魚,雖然影片只在屋企拍攝,但她依然專業地化好妝兼配上招牌黑絲上陣,而亮點是司棋姐竟然身穿JB Monster Face潮tee,是「拉丁天王」J Balvin與村上隆crossover的經典作,頗具收藏價值。連內地一線潮人吳亦凡亦穿上同款潮tee,在熱爆節目《中國新說唱》中作公開表演,司棋姐的品味果然出眾!

李司棋
70歲的李司棋近年淡出螢光幕,反而轉戰社交平台IG,不時上載靚相靚片keep人氣。
李司棋
司棋姐在IG拍片教煮餸,專業地化好妝兼配上招牌黑絲上陣,而亮點更是司棋姐身穿的JB Monster Face潮tee!
李司棋
「拉丁天王」J Balvin與村上隆crossover的JB Monster Face 經典潮tee,頗具收藏價值。
李司棋
內地潮流icon吳亦凡。
李司棋
在內地熱爆節目《中國新說唱》中,吳亦凡(左)亦穿上同款潮tee作公開表演。
李司棋
吳亦凡(右)現時在內地大紅大紫。
李司棋
吳亦凡(中)早年參加內地音樂選秀節目《中國有嘻哈》後大受歡迎。

李司棋潮玩IG

今時今日科技發達,玩社交網站幾乎係每個人必做的事,而一眾藝人就更加要密密update,同班粉絲緊密互動!70歲的李司棋 (司棋姐) 亦不讓年輕人專美,2017年開設Instagram,至今已有5萬幾個followers!司棋姐亦唔係hea玩,相片種類夠晒豐富,和服日本妹look、黑絲晒美腿仲有食好西selfie樣樣齊,「香港公主」果然厲害!雖然唔少年輕人會覺得長者比較落伍,不過70歲司棋姐就用行動話俾大家聽佢可以跟上潮流!

李司棋
司棋姐2017年已開設Instagram。
李司棋
粉絲人數已突破5萬人。

李司棋化身為「黑絲棋」

司棋姐IG相片種類包羅萬有,最令人驚豔的莫過於佢向「黑絲儀」江美儀挑機,向網民分享黑絲靚相!其中一張見到司棋姐黑絲配花花鞋,擺番個靚甫士;另一張就係佢全紅打扮配黑絲,仲識學時下年輕人擺番個「扮長腿」的甫士,佢仲留言話自己係個「酒紅色女子」!李司棋化身為「黑絲棋」!

李司棋
全紅打扮配黑絲,仲識學時下年輕人擺番個「扮長腿」的甫士!
李司棋
黑絲棋!
李司棋
轉身變日本妹。
李司棋
司棋姐著起和服、set好個靚頭成個日本妹咁,捧起碗沙律賣萌,表情真係一絕!
李司棋
形象百變。
李司棋
李司棋風采依然。
李司棋
估唔到司棋姐啲自拍技術都幾唔錯喎!食個薯條都要selfie一番,的確同時下年輕人無異!
李司棋
司棋姐抱愛太合照。

吳亦凡性侵案詳情是?

吳亦凡於2021年被爆出包含酒桌選妃在內的多項醜聞,更被爆出涉及與毒品相關的罪行,遭判在中國境內服完13年有期徒刑,待刑滿後驅逐出境遣返加拿大…詳情請看

吳亦凡二審憑關鍵證人大逆轉?

吳亦凡案件踏入二審階段,而證據雖然一面倒指向他,但吳亦凡律師團隊近日找到都美竹昔日閨蜜,同為知名網紅的李恩出庭擔任吳的關鍵證人。李恩亦在微博上表示自己已與吳亦凡的律師團隊接頭,將會出庭做證,而她在文中都強調看不慣都美竹大話連篇,因此決定出面揭穿對方的謊言並道出真相…詳情請看