Ali李佳芯21歲制服模特片出土(有圖) 網民:年代感濃妝都咁正

流行娛樂

廣告

近年被捧為連登女神的40歲李佳芯(Ali),原來未出道前曾做過模特兒,試過幫唔同旅遊雜誌「上山下海」周圍去,仲有做過動漫女郎。近日有網民喺YouTube頻道分享2003年Ali模特兒時的珍貴影片,片中李佳芯喺高達展覽中著上同GUNDAM同色系列嘅制服,年代感濃妝包包面,不過都係咁正!
李佳芯 舊相流出 李佳芯而家貴為大家心目中凍齡女神!
李佳芯是不人心中的女神。(圖片來源:IG@aliaime)
李佳芯 舊相流出 李佳芯好有氣質。
李佳芯好有氣質。(圖片來源:IG@aliaime)

李佳芯21歲baby fat 被龍友包圍 

當時嘅李佳芯青春少艾,只得21歲,照片中見到佢係有少少baby fat。可能當時佢仲細個,未識化妝,妝容望落少少重手。不變嘅係,李佳芯細細個已難掩美麗氣質,現場有不少男士都被李佳芯吸引。就算面對多人圍觀,李佳芯依然笑容滿面,任影唔嬲,果然細細個已經好專業!

李佳芯 舊相流出 李佳芯當時青春少艾,有啲baby fat。
李佳芯當時青春少艾,有啲baby fat。(圖片來源:Youtube@銅鑼灣小志強)
李佳芯 舊相流出 李佳芯當年個妝重手咗少少。
李佳芯當年個妝重手咗少少。(圖片來源:Youtube@銅鑼灣小志強)
李佳芯 舊相流出 李佳芯細細個已經好識擺pose!
李佳芯細細個已經好識擺pose!(圖片來源:Youtube@銅鑼灣小志強)
李佳芯 舊相流出 李佳芯任影唔嬲,細個已經好專業!
李佳芯任影唔嬲,細個已經好專業!(圖片來源:Youtube@銅鑼灣小志強)
李佳芯 舊相流出 李佳芯當時比多人圍觀。
李佳芯當時比多人圍觀。(圖片來源:Youtube@銅鑼灣小志強)
李佳芯 舊相流出 李佳芯細個好可愛!
李佳芯細個好可愛!(圖片來源:Youtube@銅鑼灣小志強)

李佳芯20歲初戀遇躁狂男 難忘傷痛上節目狂數

李佳芯曾為楊詩敏(蝦頭)同連詩雅主持的《絲打圍爐》做嘉賓,節目中佢被問有無感情關係「荼毒」過佢,李佳芯即自爆20歲的初戀經歷最辛苦:「我記得我第一次拍拖,個對象大我幾年,已經出嚟做嘢,佢經歷過破產,但其實佢只係大我幾年,即佢好早就好叻,搵到啲錢,亦都好快就破產。我識佢嘅階段佢已經破咗產,佢係一個好認真嘅人,初初識佢我嗰時20歲,佢大我幾年啦,見識多過我,因佢好早出嚟做嘢,亦經歷咗破產,我覺得溝通到,可教到我嘢,但後尾同佢相處嗰兩三年,佢某程度上接受唔到自己嘅經歷、低潮,佢好似憤青咁將怒火積喺心入面。」

李佳芯 舊相流出 李佳芯自爆20歲的初戀經歷最辛苦。
李佳芯自爆20歲的初戀經歷最辛苦。(圖片來源:新傳媒照片庫)
李佳芯 舊相流出 李佳芯細個時錯戀躁狂男。
李佳芯細個時錯戀躁狂男。(圖片來源:新傳媒照片庫)
李佳芯 舊相流出 對方仲要大佢幾年,李佳芯當時只係妹妹仔。
對方仲要大佢幾年,李佳芯當時只係妹妹仔。(圖片來源:新傳媒照片庫)
李佳芯 舊相流出 李佳芯初次戀愛,初次心痛。
李佳芯初次戀愛,初次心痛。(圖片來源:新傳媒照片庫)

李佳芯怒飛初戀男友 直指關係唔健康

李佳芯發覺初戀男友越來越唔對勁:「試過有次同佢出街,香港細容易同人擦肩而過,佢會鬧人『你做乜撞我?做乜掂我?』後來我先發覺佢有少少躁狂,我嗰時20歲好細個,真係唔識面對,我覺得我要體諒佢,因為佢經歷過呢啲高低啦,我純粹覺得要陪佢渡過難關,後尾演變到佢躁狂到鬧我!佢喺出面好容易同人有衝突,我話『人哋唔係有心,你唔好咁諗』,佢會鬧我,佢覺得你幫人唔幫我!跟住嗰一刻我醒咗,呢段係好唔健康嘅感情,佢成日令我覺得自己做錯,所以去到呢刻我要斷囉!」

李佳芯 舊相流出 李佳芯 絲打圍爐 李佳芯發覺初戀男友當她出氣袋,終於醒覺要分手。
李佳芯發覺初戀男友當她出氣袋,終於醒覺要分手。(圖片來源:《絲打圍爐》截圖)

李佳芯21歲制服模特片曝光?

近日有網民喺YouTube頻道分享2003年Ali模特兒時的珍貴影片,當時嘅李佳芯仍是青春少艾只得21歲,照片中見到佢係有少少baby fat。可能當時佢仲細個,未識化妝…詳情請看

李佳芯飛甩初戀男友原因為何?

李佳芯即自爆20歲的初戀經歷最辛苦:「試過有次同佢出街,香港細容易同人擦肩而過,佢會鬧人『你做乜撞我?做乜掂我?』後來我先發覺佢有少少躁狂,我嗰時…詳情請看

撰文:東方新地圖片來源:新傳媒照片庫、《絲打圍爐》截圖、Youtube、IG@aliaime資料或影片來源:原文刊於東方新地