李佳芯新劇造型曝光 演智能機械人同陸永發展人機戀大考演技|頭號粉絲

流行娛樂

廣告

李佳芯(Ali)最近為無綫全新劇集《智能愛(AI)人》正或開鏡拍攝,而在劇中,李佳芯是飾演一名服務性功能的智能機械人,仲同陸永發展「人機戀」。日前,李佳芯就身穿古裝造型為主人麥美恩做替身,需要打鬥及被吊高幾層樓,但都不及要模仿機械人說話和表情的難度高。

撰文:東方新地 | 圖片來源:影片截圖、東方新地 | 編輯:八卦妹(原文刊於:東方新地

李佳芯飾演機械人坦言難度高

37歲李佳芯由演邪花轉型專業人士再到演媽媽,最後憑《BB來了》攞埋視后,早前主演的熱播劇《殺手》,一頭爆炸頭加粗眼鏡的師奶仔,一樣令觀眾受落,演技早被肯定,不過最近在新劇《智能愛(AI)人》中飾演一名AI機械人。

新劇《智能愛(AI)人》本來8月開鏡但因疫情關係近日才開工,Ali其中一個女俠造型亦曝光。
新劇《智能愛(AI)人》本來8月開鏡但因疫情關係近日才開工,Ali其中一個女俠造型亦曝光。

李佳芯直認被角色考起:「開咗幾日工,我都仲揣摩緊點去演繹得神似,由於係做一個機械人,凡事都以理性、數據、邏輯去思考,唔可以好似人有感情,外在表情唔可以太冷冰冰但又唔可以有過多表情,變得唔似機械人,真係雙重難度。」

Ali在劇中飾演一名服務性的智能機械人,呢日為主人麥明恩吊威也做替身。
李佳芯在劇中飾演一名服務性的智能機械人,呢日為主人麥明恩吊威也做替身。

李佳芯新劇同FYY爭仔

李佳芯直言演機械相當有挑戰性,連造型都百變,日前她為劇集開工,以全新古裝造型拍攝,李佳芯在劇中為主人麥美恩(Mayanne) 服務,而Mayanne飾演一名電視台姐仔,因畏高故拍古裝劇時找來由機械人李佳芯頂替吊高,故李佳芯穿上Mayanne女俠裝束吊威也飛來飛去。

37歲李佳芯新劇演機械人造型曝光 同陸永談情考起視后

 

Ali直言被新劇角色考起。
李佳芯直言被新劇角色考起。

 

而Ali在劇中的主要造型係一個紫黑色bob頭,全身白色工衣,露出白滑纖腰。雖然李佳芯是一個智能機械人,但卻對陸永有微妙情感,要同飾演女強人的馮盈盈爭仔,首次演男一的陸永都戥Ali慘:「真係離譜,李佳芯要對我有感情,仲要同人爭我,劇情實在太過離譜。」李佳芯亦笑言因為演機械人不能有太多表情及情感,卻要對陸永產生感情,真係大挑戰﹗

 

機械人Ali因為送外賣搞到周身污糟邋遢,仲被麥美恩嫌棄。
機械人李佳芯因為送外賣搞到周身污糟邋遢,仲被麥美恩嫌棄。
Ali呢個機械人造型會露出小纖腰,好吸睛。
李佳芯呢個機械人造型會露出小纖腰,好吸睛。
Ali在劇中同馮盈盈爭男主角陸永,似乎搞笑居多。
李佳芯在劇中同馮盈盈爭男主角陸永,似乎搞笑居多。

李佳芯21歲制服模特片曝光?

近日有網民喺YouTube頻道分享2003年Ali模特兒時的珍貴影片,當時嘅李佳芯仍是青春少艾只得21歲,照片中見到佢係有少少baby fat。可能當時佢仲細個,未識化妝…詳情請看

李佳芯飛甩初戀男友原因為何?

李佳芯即自爆20歲的初戀經歷最辛苦:「試過有次同佢出街,香港細容易同人擦肩而過,佢會鬧人『你做乜撞我?做乜掂我?』後來我先發覺佢有少少躁狂,我嗰時…詳情請看