以神之名︳朴軫永JYP曾被指係異端組織嘅成員!太太仲係教主姪女!

流行娛樂

廣告

Netflix紀錄片《以神之名:信仰的背叛》三月初播出後,內容揭露韓國多個異端組織的醜陋面,其中方力申女友葉萱(Maple)更挺身而出控告多次受到攝理教教主鄭明析侵犯,令全城對異端組織再次關注。其實係去年年中,韓國三大娛樂公司之一、捧紅人氣女子團體ITZY、TWICE嘅JYP娛樂老闆朴軫永曾被揭發係異端組織嘅成員,引起一時轟動!
朴軫永 去年年中JYP娛樂老闆朴軫永曾被揭發係異端組織嘅成員
去年年中JYP娛樂老闆朴軫永曾被揭發係異端組織嘅成員(圖片來源:IG@@asiansoul_jyp)
朴軫永 JYP開設咗個人宗教頻道名為「初熟的果子」。
JYP開設咗個人宗教頻道名為「初熟的果子」。(圖片來源:youtube@첫열매들)

JYP化身為「講師」拍片講聖經

朴軫永 JYP開設咗個人宗教頻道名為「初熟的果子」。
(圖片來源:youtube@첫열매들)

人稱JYP嘅朴軫永係youtube開設咗個人宗教頻道名為「初熟的果子」,佢仲直接化身為「講師」拍片傳教,向觀眾解釋聖經內容。在影片開初,JYP勁怕醜表示好緊張,又指自己唔係牧師,質疑未夠資格講,但在鏡頭旁邊有另一位牧師不斷鼓勵佢,JYP先鼓起勇氣上台。

影片有齊攝理教4大特點!

睇過影片嘅網民就指出JYP嘅傳教影片有齊異端組織4大特點,分別係「以個人名義推廣宗教信仰」、「憑自己解釋聖經內教義」、「所屬團體不明確」,以及「唔可以讓身邊嘅人知道正在信教」,而網民最擔心就係JYP會唔會強逼旗下藝人一齊信教。

朴軫永 網民指出JYP嘅傳教影片有齊異端組織4大特點!
網民指出JYP嘅傳教影片有齊異端組織4大特點!(圖片來源:youtube@첫열매들)

被踢爆與「救援派」過從甚密 太太更係教主姪女!

朴軫永 朴軫永左)同「救援派」高層被影到有傾有講!
(圖片來源:Viu《K1頭條》)

其實呢次並非JYP同異端組織扯上關係,早係5年前JYP被指參與韓國知名異端組織「救援派」嘅活動,加上JYP嘅太太亦係該組織嘅教主俞炳彥姪女!當時新聞傳出後引起韓國社會譁然,仲導致JYP娛樂股價大跌。

近日Netflix實行了什麼新政策?

首先,Netflix推出了新月費計劃,但卻引起了大眾網民的謾罵。之後,Netflix 再推出一項新的「個人帳户轉移」(Profile Transfer)功能,相信是為了打擊家庭共享帳號而舖路。

Netflix 有什麼劇集推薦?

我地為大家搜羅一系列Netflix劇集推薦,包括韓劇推薦netflix推薦等等。

圖片來源:Viu《K1頭條》 、youtube@첫열매들、IG@@asiansoul_jyp