黃宗澤舊愛「玻璃朱」批:MIRROR?呢啲樣行落旺角大把!朱庭萱直指:支持者係「井底之蛙」!

流行娛樂

廣告

黃宗澤舊愛「玻璃朱」朱庭萱Bonnie,同TVB所謂嘅「年輕人偶像」曹永廉等藝人相熟,早前MIRROR舉行一連六場演唱會,有唔少前輩級兼演唱會稀客如古天樂、鄭裕玲、毛舜筠等都有去捧場。不過估唔到玻璃朱對近期大熱嘅MIRROR,就有另一番見解,更直指「呢啲樣行落旺角大把啦,大驚小怪」,到底點解呢?

撰文: 東方新地 | 圖片:朱庭萱IG、FB| 編輯:20| 原文刊於:東方新地

朱庭萱言論向來出位。
朱庭萱言論向來出位。

內地歌手先叫靚仔有才華

玻璃朱朱庭萱在媒體設立「六場MIRROR演唱會完結,大家感受最深係乜?」投票中,在當中四個選項包括香港終於有偶像、姜濤真係係好靚仔、十二人缺一不可、一代不如一代真係冇興趣,玻璃朱選了最後一項,並留言:「呢啲樣行落旺角大把啦,真係好大驚小怪囉,究竟咩叫靚仔有才華?內地歌手王一博、張藝興呢啲就係哪﹗成班井底之蛙」。

珠璃朱朱庭萱批MIRROR「行落旺角大把」指支持者是井底之蛙
玻璃朱朱庭萱眨完MIRROR,得到友人留言力撐,果然物以類聚。

黃宗澤舊愛KOL朱庭萱

煮食界KOL「玻璃朱」朱庭萱(Bonnie)曾為黃宗澤舊愛,主持過TVB節目《媽媽唔易「造」》。之前她在其個人facebook發表撐元朗白衫人的言論,留言支持警察不接報案電話。新西蘭廚電品牌Fisher & Paykel Hong Kong在官方Facebook發表聲明,與玻璃朱Bonnie終止所有合作,宣布與朱庭萱割席。

珠璃朱朱庭萱批MIRROR「行落旺角大把」指支持者是井底之蛙
朱庭萱IG

新西蘭廚電與KOL「玻璃朱」終止合作

在元朗暴力事件發生後,曾為黃宗澤舊愛、在圈中有不少好友的飲食作家「玻璃朱」朱庭萱,也在Facebook上發表支持白衣人的言論。之後歐洲電器專門店Fisher & Paykel Hong Kong在FB網頁出聲明拒絕與玻璃朱繼續合作:「有鑒於近日玻璃朱朱庭萱 (Bonnie Chu)的言論及立場與本品牌的宗旨背道而馳,故由即日起,本品牌即時終止與玻璃朱Bonnie (朱庭萱小姐)的所有合作!反對暴力、反對鼓吹暴力、祝願傷者早日康復。」

朱庭萱

朱庭萱
玻璃朱IG

朱庭萱質疑「有事又要警察幫?」被反擊

之前玻璃朱曾在社交平台寫道:「你哋咁憎警察,點解有事又要警察幫?上連登call馬仲快啦。」同時表示「某部分市民對黃絲已經忍無可忍,才會用咁激進嘅方法」。言論一出,大批網民立即追擊,不過玻璃朱就繼續反駁:「出糧就要畀人打、畀人X老母?唔好以為納稅大晒。」

朱庭萱

不過後來玻璃朱就一改態度,向大眾道歉,更刪走所有facebook留言。玻璃朱指網民可以杯葛她,但希望不要打壓與其合作的品牌、出版社及煮食網頁。同時網民猜測她撐警原因是現任男友Peter為警察,因此出面力撐。Fisher&Paykel Hong Kong今次的割蓆獲網民留言大讚 ,更「祝業務蒸蒸日上!」

朱庭萱

當時朱庭萱的fb專頁一度暫停並無法顯示,惟Instagram則沒有關掉,仍可以看到她近日的新書宣傳。

朱庭萱
玻璃朱與不少圈中人相熟,林峯是她契細佬。
玻璃朱與楊明曾一起出席飯局。
玻璃朱與楊明曾一起出席飯局。
玻璃朱與曹永廉合照。
玻璃朱與曹永廉合照。
玻璃朱與張栢芝以姊妹相稱。
玻璃朱與張栢芝以姊妹相稱。
玻璃朱言論一向大膽。
玻璃朱言論一向大膽。