「有樓有高潮」Seasun近照曝光 發福變師奶 網民:屠龍勇士!

流行娛樂

廣告

TVB於2017年的播出的《 有樓萬事足 》中,女嘉賓鄧湤鉮(Seasun)因為連環爆金合「有樓有高潮」、「冇樓咪白撞」等而令人印象深刻,後來仲獲富商趙世曾送杭州價值過百萬嘅湖景樓盤比佢,引起熱話。已淡出幕前的Seasun近日分享近照,竟然發福變大媽跌曬watt?!
有樓有高潮 TVB於2017年的播出的《 有樓萬事足 》中,女嘉賓鄧湤鉮Seasun)一炮而紅
TVB於2017年的播出的《 有樓萬事足 》中,女嘉賓鄧湤鉮(Seasun)一炮而紅(圖片來源:《 有樓萬事足 》)

發福近照被指變曬樣

可能是因為現時已經唔做幕前嘅原因,鄧湤鉮對於身型管理似乎多放寬咗唔少,近照可見佢圓潤咗好多,就連當年嘅招牌尖下巴都唔見埋!跌watt相更引起網民關注:「下巴由90度角變了120度角」、「話佢29歲都冇人信」、「幾時有高watt數過」、「所謂嘅『全盛時期』個樣都係搞不X掂」「屠龍勇士」「睇落打咗好多嘢」「聽講有位公屋手足征服咗佢」「樓價跌價所以變到咁殘?」

有樓有高潮 seasun鄧湤鉮圓潤唔少。
seasun鄧湤鉮圓潤唔少。(圖片來源:ig截圖)
有樓有高潮 seasun 鄧湤鉮淡出娛樂圈後轉行做marketing。
seasun 鄧湤鉮淡出娛樂圈後轉行做marketing。(圖片來源:ig截圖)
seasun 有樓有高潮 網民話鄧湤鉮跌曬watt!
網民話鄧湤鉮跌曬watt!(圖片來源:ig截圖)

《有樓萬事足》港女Seasun爆拜金金句:無樓唔好白撞

無綫編導岑應製作的真人騷《沒女大作戰》、《盛女愛作戰》、《沒有起跑線?》等,往往能成功掀起全城話題。岑應近排又有新搞作,下週一(2月20日) 將會播放新電視節目《 有樓萬事足 》,節目共有5集,邀得一班不同背景、不同心態的港男港女如何在樓價高企的年代,用盡方法置業。當中除了張秀文、吳業坤等藝人外,還包括素人Seasun和Inky。節目還未出街,港女Seasun已爆出不少金句和驚爆言論,看來又要引起一番爭議! 節目第一集,港女Seasun憑言論「有樓有高潮」和「無樓嘅話唔好白撞」成功「呃嬲」,瞬間成為網民討論的對象,被稱為「拜金港女」。

有樓有高潮
(圖片來源:《 有樓萬事足 》)
有樓有高潮
(圖片來源:《 有樓萬事足 》)
有樓有高潮
(圖片來源:《 有樓萬事足 》)
有樓有高潮
(圖片來源:《 有樓萬事足 》)

Seasun在節目中表示擇偶條件是先要有樓:「咁追我緊喺要有誠意㗎啦,誠意喺啲咩?諗唔到有啲咩喺好過以買樓嚟表達愛。」這位妙齡少女更是十分有大志,表示男人要有2000呎屋先喺基本:「唔太大唔太細嘅話,2000呎都差唔多呀,如果無樓就唔好白撞啦。」仲表示如果有人送樓追佢,佢會毫不猶豫收下,至於會唔會答應對方的追求,她卻說不定:「有時你表達咗誠意,付出左努力,都唔代表有必然嘅結果㗎嘛。」

有樓有高潮
(圖片來源:《 有樓萬事足 》)
有樓有高潮
(圖片來源:《 有樓萬事足 》)

去片!

圖片來源:ig截圖、《 有樓萬事足 》資料或影片來源:youtube@myTV SUPER