曾志偉內地新片《全城風暴》身高153點演消防員? 網民啜核留言反成另類宣傳

流行娛樂

廣告

曾志偉主演的內地網絡電影《全城風暴》近日上線,在戲中飾演一名退役消防員的曾志偉,在戲中連場動作場口展示英勇,卻被質疑身高153厘米的曾志偉如何當消防員,引起網民紛紛議論劇情,懷疑表面是災難英雄片,實際是甜片,令本來一片劣評的電影,引來網民蜂湧睇片。
曾志偉 曾志偉主演的《全城風暴》被指劇情、角色以至海報都疑抄襲The Rock。
曾志偉主演的《全城風暴》被指劇情、角色以至海報都疑抄襲The Rock。(圖片來源:微博圖片)

曾志偉主演內地災難英雄片《全城風暴》惹爭議

曾志偉的主演《全城風暴》近日上線,即成熱話,被內地網民狠批無論劇情、海報以至close up影曾志偉隻手,都係抄襲The Rock《高凶浩劫》。曾志偉飾演消防員,被質疑內地當消防員的規格,直指以其身高如何做消防員,留言恥笑:「Minios消防員」。

曾志偉 曾志偉與戲中兒子的身高差亦成焦點。
曾志偉與戲中兒子的身高差亦成焦點。(圖片來源:《全城風暴》預告片截圖)

曾志偉153身高演消防員:淨係拍大頭!

網民留言問:「搜救犬?好明顯係混種八哥」、「隸屬哈比人分局」、「唔係演差人喎,演消防員,點解又矮又肥都做到?唔通因一次意外被截肢,變咗得番個身咁高?」、「我以為佢做遇難者」、「曾志偉入火場,猜一食物?煨番薯、燒矮瓜」、「開套《矮俠》啱啲」、「呢套話有大量特技,係咪用CG駁長對腳呀?」、「係咪嗰啲講夢想戲?有夢想做消防員就做到架啦」、「淨係拍大頭咪無事」。

曾志偉 曾志偉在戲中是一名退役消防員,仍然英勇救人!
曾志偉在戲中是一名退役消防員,仍然英勇救人!(圖片來源:《全城風暴》預告片截圖)
曾志偉
(圖片來源:《全城風暴》預告片截圖)
曾志偉 曾志偉衝入災區原來救女兒!
曾志偉衝入災區原來救女兒!(圖片來源:《全城風暴》預告片截圖)

網民:原來係救慾火

更有網民為曾志偉平反,指身高不是重點,認為只是包裝,實質內容有無限幻想,「佢係特種消防員,專救細小洞穴火災。」另一網民接力:「就係特腫,先可以用一己之身塞住洞穴,挽救水災」,網民再回覆:「細小洞穴、火災、水災、滅火泡沬,我明白了」,隨即引起網民高度討論:「專攻女性嘅,都係洞,都係為咗救人,不過係慾火,之後變盤絲洞,全城風暴西遊記風月版」、水簾洞火災,好有畫面喎」、「一定係專去陰濕小洞穴救火」。

曾志偉 父女照竟然似...
父女照竟然似…(圖片來源:《全城風暴》劇照)
曾志偉 抱女行山灘!
抱女行沙灘!(圖片來源:《全城風暴》預告片截圖)
曾志偉 網民話以為係《天若有情》。
網民話以為係《天若有情》。(圖片來源:《全城風暴》預告片截圖)

網民聯想消防員日本一事:緊貼時事!

更有網民戥戲中演曾志偉太太的熊黛林慘,「原來曾志偉一早預知消防員呢排會紅,一早加入大量A片情節」、「個劇情應該係作為退役消防員嘅佢,帶老婆熊黛林去日本旅行時,跟住搵個架妹廁所請佢食拉麵,或下麵比佢食」。

曾志偉 熊黛林演曾志偉太太!
熊黛林演曾志偉太太!(圖片來源:《全城風暴》劇照)
曾志偉 戲中好多女對手!
戲中好多女對手!(圖片來源:《全城風暴》預告片截圖)
曾志偉
(圖片來源:《全城風暴》預告片截圖)

曾志偉啜爆性感女模影片詳情是?

近日曾志偉與一名性感女模慶生的視頻流出,從片中可見曾志偉在飯局中為壽星女熱唱生日歌之後,特意走向女模身旁一同吹蠟燭,隨後更上前啜爆該名女模,女模的身份背景亦立即被網民起底⋯⋯詳情請看

《獎門人》 停播了何時才會復播?

《開心無敵獎門人》早前播出最後一集就宣布暫別幕前,令不少觀眾都大為不捨,身兼總經理要職的曾志偉透露只要「將下半年節目安排好」或者睇下有機會下半年復播⋯⋯詳情請看

圖片來源:《全城風暴》預告片截圖、《全城風暴》劇照、