晴天林評姜濤惹禍跪低道歉:「以後也不敢再講涉及姜濤的話題」

流行娛樂

廣告

晴天林丨網絡歌手晴天林,二次創作諷刺時弊,在YouTube擁超過20萬訂閱,Facebook有超過12萬followers,連林夕都公開讚佢。晴天林昨日在社交網發出道歉啟示,指日前因公開指姜濤新歌《Dummy》下滑,疑受壓而跪低道歉,引起熱議。
晴天林 姜濤新歌《Dummy》推出兩星期,MV點擊接近30萬。
姜濤新歌《Dummy》推出兩星期,MV點擊接近30萬。(圖片來源:大會提供)
晴天林 晴天林因為講姜濤《Dummy》出事?
晴天林因為講姜濤《Dummy》出事?(圖片來源:《Dummy》截圖)

晴天林:有姜濤粉絲感到憤怒

晴天林在社交網發出道歉啟示,指日前出po指姜濤《Dummy》在iTune跌到第9位,引起姜糖不滿,認為他說話有骨,啟示原文:「對於本人在6月7日發文,今日iTunes 姜濤跌左去第9位:原文本想指出某歌曲突然令《Dummy》的位置下落亦感到可惜,但有姜濤粉絲感到憤怒,說我拿姜濤開玩笑,有骨,還有取笑Dummy填詞人梁栢堅。 可能是本人最近食補骨丸,所以說話裡帶骨也不發覺,本人對此感到十分抱歉,大家也應用同理心對待粉絲和年輕人,社會最緊要和諧,本人以後也不敢再講涉及姜濤的話題。」

姜濤 晴天林 晴天林在YouTube現已超過20萬訂閱!
晴天林在YouTube現已超過20萬訂閱!(圖片來源:FB@晴天林SunnyLam)
姜濤 晴天林 晴天林的二次創作,引起林夕關注,更公開大讚,歡迎晴天林改自己的歌詞。
晴天林的二次創作,引起林夕關注,更公開大讚,歡迎晴天林改自己的歌詞。(圖片來源:FB@林夕)

姜濤粉絲鬧爆晴天林:點解要單打姜濤?

晴天林同時貼出被姜糖鬧爆的留言,該粉絲留言鬧爆晴天林:「我支持咗你好多年,但係姜濤有乜得罪咗你?…點解要單打姜濤?我對好失望、「點解你個個留言都畀讚,但批評你嗰啲又唔敢畀?你講嘢有骨,大家都睇到」

姜濤 晴天林 晴天林公開道歉!
晴天林公開道歉!(圖片來源:FB@晴天林SunnyLam)
姜濤 晴天林 晴天林貼出被姜糖鬧爆的留言。
晴天林貼出被姜糖鬧爆的留言。(圖片來源:FB@晴天林SunnyLam)

網民:唔道歉後果不堪設想

晴天林的道歉啟示一出後,引起網上激烈討論,有不少網民指晴天林受壓下跪低,紛紛留言:「玻璃心到咁?」、「見到泥鯭事件,嗱嗱聲道歉,唔係後果不堪設想」、 「成就解鎖除咗玉華,而家係玉濤 」、「誇張過小粉紅」、「一直驚觸犯角安,點知犯鏡安法先」。亦有姜濤粉絲留言支持晴天林:「我都係姜糖,我唔覺得有骨喎」、「我係姜糖,我覺得Dummy輸好正常,唔係個個粉絲都玻璃心嘅,唔使道歉」、「姜濤本人都能夠接受批評,我唔知嗰啲粉絲做乜要咁惡」。

姜濤 晴天林 晴天林改歌詞寸肥媽鬧爆國泰空姐一事。
晴天林改歌詞寸肥媽鬧爆國泰空姐一事。(圖片來源:FB@晴天林SunnyLam)
姜濤 晴天林 晴天林之前亦曾RubberBand《發現號》,改成《姜糖號》去講泥鯭事件。
晴天林之前亦曾RubberBand《發現號》,改成《姜糖號》去講泥鯭事件。(圖片來源:FB@晴天林SunnyLam)

網民突破盲點:擺明係曲啦!

亦有不少網民指晴天林曲線賣廣告,借姜濤過橋,「一睇就知曲啦」、「唔好玩道歉借姜濤做流量呀」、「道歉啟示順便賣廣告,勁」、「有骨丸個llink,原來係業配文,大家唔好咁認真被佢呃到」、「cap得一個鬧你留言,唔好屈姜濤喎,又呃流量」、「一睇就知你扮跪低呃流量」、「唔好再搞姜濤啦,佢大方唔代表可以不停消費佢」、「擺明賣緊骨丸廣告喎,勿跟車太貼」。

晴天林 最近姜濤與古巨基齊齊開直播唱歌!
最近姜濤與古巨基齊齊開直播唱歌!(圖片來源:IG@keung_show)

圖片來源:FB@晴天林SunnyLam、IG@keung_show