娛圈明星升呢做爸媽!星二代BB排住隊出生

流行娛樂

廣告

恭喜恭喜!最近娛圈喜事一單接一單,短短一個月至少已有6位 星二代BB 排住隊出生,認真熱鬧啊!而一班星爸星媽除了忙著幫bb剪臍帶﹑改名,亦都不忘帶bb同Auntie Uncle打招呼,急不及待跟大家大曬bb相!事不宜遲,讓我們一起回顧這6位新世代星b,看看哪一位最有星味吧!

text-希彤 photo-葉翠翠Facebook﹑黎諾懿Instagram﹑車婉婉weibo﹑東方新地﹑張繼聰Instagram周汶錡facebook﹑蘇永康weibo

娛圈明星升呢做爸媽!星二代BB排住隊出生

1)葉翠翠

35歲靚媽葉翠翠一索得男,12/4生咗7磅半「小王子」,翠翠更在網上post了一家三口的照片,bb非常可愛,翠翠精神亦很好呢!

翠翠表示很開心小王子來到她們的家庭,一切平安!比預期的早了一些出世,bb很活躍手舞足蹈,樣子跟她老公很相似。

翠翠陀B後經常在網上分享日常大小事,不時貼出與愛犬愛貓的相片,翠翠相信牠們都會十分期待與小王子見面!

2)黎諾懿

黎諾懿去年趁着與老婆李潔瑩(Nicole)結婚2周年紀念,喺社交網站上宣布太太懷孕嘅喜訊,仲幫BB改咗個花名做「小春雞」。10/4,小春雞終於出世啦!B囝重6.6磅,母子平安,恭喜恭喜!

「最接近神的男人」馬壯初為人父,非常開心,更在社交網站上跟大家分享這份喜悅,感謝老婆!一眾網民亦紛紛為他們送上祝福,並大讚小春雞可愛!

3)車婉婉

42歲車婉婉在28/3順產,為中澳混血老公Jonathon Quinlan誕下混血B仔,重8磅9安士,升呢做媽媽。BB英文名叫Justus,仲有個得意乳名叫BBQ添!車婉婉2013年下嫁中澳混血老公,婚後就積極造人,直至去年傳出好消息在其社交網站宣佈造人成功,原本預產期是今年4月,想不到BB就提早出世,跟大家見面。

4)張繼聰 謝安琪

謝安琪同張繼聰的囡囡亦都出生了,Kay於3月23日下午三時左右開刀誕下囡囡,已改名叫張靖,英文名Karina!

提到Kay生b過程,阿聰發明愛的宣言:「成個過程好感動,太太好叻,囡囡都好叻,好快就出咗嚟!醫生有叫我同太太講多啲嘢,但嗰一刻我唔知講咩好,只係好似小學雞咁同囡囡講加油!」阿聰仲話見到個手術過程,好戥太太心痛!「女士係好偉大,我哋2個就夠晒數啦!除非可以由男士代生啦!」果然係愛妻號啊!

5)周汶錡

42歲名模周汶錡(Kathy)在20/3生咗第二胎,周汶錡法籍老公Julien Lepeu和家人離開醫院時向記者公佈喜訊,指老婆Kathy今胎都係生仔,為囝囝Jacques添咗一個細佬。BB重7磅8安士,英文名叫Avner。

哥哥Jacques見到細佬的反應,簡直可愛到極啊!

6)蘇永康

蘇永康的太太Anita亦都在20/3為他誕下一子,榮升爸爸後更一副慈父樣抱著bb,非常溫韾!

bb叫Jazz So,雙魚座,重6.11磅。蘇永康老來得子,最開心的當然是蘇永康的媽媽!蘇永康早前更說:「嚴格上BB出生後開始,未見過媽隻眼,笑到見牙唔見眼,因為係我哋家庭第一個孫!」