方力申做過蘇永康替身 踢爆粗口之王真身

流行娛樂

廣告

無綫J2由C君加盟管理層後,一直有意將台目年輕化,而逢周六晚播出的《鋪鋪Poker》,則找來圈中人緣極好的郭偉亮(Eric Kwok)、方力申和妹子陳欣茵及胡美貽主持,今晚最新一集,Eric打友情牌請了Poker之友蘇永康(蘇康)做嘉賓。

方力申 蘇康甚有淵源?

眾所周知,蘇永康同方力申曾同屬金牌娛樂旗下藝人,做過師兄弟,原來蘇康仲跟過小方契媽Christine Samson學唱歌,現在亦繼續跟Christine學做老師教唱歌;蘇康續指當年在好兄弟張衛健的「指示」下,曾經邀請方力申做他的游水「替身」,小方負責「晒泳術」,蘇康則負責「出樣」。

方力申 蘇永康 蘇永康上Eric Kwok和方力申主持節目《鋪鋪poker》做嘉賓。
蘇永康上Eric Kwok和方力申主持節目《鋪鋪poker》做嘉賓。(圖片來源:鋪鋪poker圖片)
方力申 蘇永康 方力申和Eric近年分別為無綫主持唔少節目,除了《鋪鋪poker》,還有《鬼上你架車》、《聲夢傳奇》等。
方力申和Eric近年分別為無綫主持唔少節目,除了《鋪鋪poker》,還有《鬼上你架車》、《聲夢傳奇》等。(圖片來源:無綫截圖)

自爆零耐性 邊爐料唔熟照食

蘇永康與Eric兩位Poker之友一碰面少不免大講Poker奇聞,稱曾親眼目睹 「四條輸同花順」,蘇康又大爆Eric是馳名 「Poker翻身王」,指他不時輸剩兩舊都仲可以翻身,然後自爆好冇耐性,唔適合玩Poker,他笑謂:「我連打邊爐都冇心機,啲雲吞成日生嘅就食落口。」除了冇耐性,蘇康又自言輸唔起:「輸幾百蚊都冇乜事幹嘅,但輸幾千蚊我會好嬲,但我買件一千蚊嘅衫係完全冇問題喎。」方力申隨即加把嘴:「嗰件仲要係著喺底,露得個領邊。」

方力申 蘇永康 今集Eric Kwok打友情牌請蘇康做嘉賓,估唔到被大爆料。
今集Eric Kwok打友情牌請蘇康做嘉賓,估唔到被大爆料。(圖片來源:鋪鋪poker)

講教仔 方力申唔小心玩踢爆

蘇永康和老婆Anita育有一5歲子蘇展弘(Jazz),蘇康笑言湊仔就唔可以冇耐性喇,如果唔係「盞自己冇命」,又自言是嚴父與太太約法三章,就是大家教仔時,絕對唔會插手,當蘇康提到囝囝好鍾意模仿他說話,方力申隨即一愕瞪大眼謂:「你句句都有粗口架喎?!」蘇康頓事面一黑頭擰擰,自知失言的方力申秒速補鑊:「我入咗行之後,圈入面講粗口最好聽嘅就係阿公(蘇康暱稱)。」現場隨即起哄更要求蘇康即場示範顯,但他當然尷尬到耍手擰頭啦!

方力申 蘇永康
(圖片來源:鋪鋪poker圖片)
方力申 蘇永康
(圖片來源:鋪鋪poker圖片)
方力申 蘇永康 蘇永康和老婆誕子後修心養性,變身廿四存爸爸,早前便為Jazz慶祝5歲生日。
蘇永康和老婆誕子後修心養性,變身廿四存爸爸,早前便為Jazz慶祝5歲生日。(圖片來源:蘇永康@ig)

方力申新歡Maple Yip是誰?

新歡Maple Yip是一位藝術家,樣貌清純出眾,被網民稱為「氣質版馮盈盈」,極有明星相的她在社交平台上有不少她的畫作,網上畫廊全是充滿個性的素描作品…詳情請看

Maple Yip 是 Netflix《以神之名:信仰的背叛》女主角?

網民指Netflix《以神之名:信仰的背叛》預告片中的女主角「葉萱」,跟方力申的新歡Maple Yip十分相似,該紀錄片是講述邪教組織,首個單元是以韓國攝理教為主題,預告片中的前教徒葉萱指為了揭發真相,勇敢站出來,不希望再有人像她一樣受傷害…詳情請看

圖片來源:鋪鋪poker截圖、蘇永康@ig