貪玩方力申整蠱胡美貽 連累對方當場撞穿頭 方力申事後0回應 繼續拍片教做Gym

流行娛樂

廣告

因節目《3日2夜》而被封為「元祖咪神」的胡美貽,日前傳出其遭貪玩方力申用鬼口水整蠱對方,令她失控閃避撞穿頭,當場痛到暈低,送院後更要縫16針,諗起都超痛!

貪玩方力申整蠱胡美貽 連累對方當場撞穿頭 送院縫16針!

方力申 胡美貽拍攝J2節目時受傷,現在要留家休養。
胡美貽拍攝J2節目時受傷,現在要留家休養。(圖片來源:IG@nicolewmy)
方力申 有指方力申因為貪玩闖禍。
有指方力申因為貪玩闖禍。(圖片來源:IG@alexfongliksun)

方力申被指係罪人

42歲的方力申仲係大唔透,終於玩出禍!日前傳出《3日2夜》「元祖咪神」胡美貽拍攝J2節目期間撞穿頭需送院縫16針,當時有指意外源頭是因為小方貪玩令胡美貽否認受傷,不過胡美貽就曾否認,只表示傷口很痛,需要時間復原。

方力申 號稱 《3日2夜》 「元祖級」咪神,擁有35D逼爆上圍嘅胡美貽不時喺IG大晒身材。
號稱 《3日2夜》 「元祖級」咪神,擁有35D逼爆上圍嘅胡美貽不時喺IG大晒身材。(圖片來源:IG@nicolewmy)
方力申 因為貪玩而令到胡美貽受傷的方力申,仲有心情拍片教人健身。
因為貪玩而令到胡美貽受傷的方力申,仲有心情拍片教人健身。(圖片來源:IG@alexfongliksun)

方力申瘋狂追住對方

有片有真相,終於有人公開當日在拍攝場地的CCTV,令胡美貽受傷過程全曝光,片中見方力申在等埋時拿著「鬼口水」對住胡美貽,不停追住對方整蠱,好似想把「鬼口水」撻落胡美貽面上,方力申窮追不捨,胡美貽好像失控一樣瘋狂閃避,一不小心撼到額頭,她即掩住個頭痛到跳起,方力申見事態嚴重,伸手想摸胡美貽額頭查看傷勢,被胡美貽阻止,之後畫面更看到她跪地暈倒,現場工作人員即湧上前。

方力申 胡美貽受傷後要留家休養一段時間。
胡美貽受傷後要留家休養一段時間。(圖片來源:IG@nicolewmy)
方力申 胡美貽在社交網留言好想出外曬太陽。
胡美貽在社交網留言好想出外曬太陽。(圖片來源:IG@nicolewmy)

胡美貽驚自己變更傻

除了事發經過外,更有另一條短片見到胡美貽送院前坐在地上,有工作人員為她按著傷口,表示要送她去急症室,胡美貽表現冷靜對鏡頭笑言:「我會唔會傻咗㗎?梗係唔會,我平時都夠傻。」傷人者方力申就叫工作人員按實女方傷口,仲叫胡美貽「坐喺度先。」短片咁就完結。

方力申 有人提供了當日的短片,力證方力申玩出禍。
有人提供了當日的短片,力證方力申玩出禍。(圖片來源:IG@alexfongliksun)
方力申 方力申最近艷福不淺,除了與胡美貽拍新節目,還與身材同樣出眾的小花陳欣茵拍短片。
方力申最近艷福不淺,除了與胡美貽拍新節目,還與身材同樣出眾的小花陳欣茵拍短片。(圖片來源:IG@alexfongliksun)

胡美貽驚留疤兼破相

女藝人靠塊面搵食,胡美貽意外後為維護方力申並未有公開真相,回應傳媒時還攬上身自認論盡,表示是自己整親,一撞落去已經暈咗,之後唔知發生乜嘢事。據知,胡美貽現於家中休養,她最擔心是傷口留疤會破相,現在更要食藥止痛。熱愛戶外活動的胡美貽更因為傷口不能沾水、曬太陽,日日留家非常苦悶,仲要食得清淡以免傷口發炎或者疤痕變深色。

方力申 胡美貽為維護方力申未有供出真相,雖然遇上無妄之災,但幸好有胡媽媽越洋送上花束為愛女打氣。
胡美貽為維護方力申未有供出真相,雖然遇上無妄之災,但幸好有胡媽媽越洋送上花束為愛女打氣。(圖片來源:IG@nicolewmy)
方力申 為怕傷口留深色疤,受傷後的胡美貽食得好清淡。
為怕傷口留深色疤,受傷後的胡美貽食得好清淡。(圖片來源:IG@nicolewmy)

Eric Kwok扮傻話唔知

有指除了方力申之外,Eric Kwok郭偉亮亦有份參與這個新節目,而短片中亦見到他有出現,不過他受訪時卻表示不知情,雖然拍攝當日全日都在現場,但他說事發那刻他落咗街買嘢5至10分鐘,折返時已發生意外,並表示好震驚同關心,仲話唔係好大件事,叫記者問番無綫。至於最大責任的方力申,就未有任何回應。

方力申 身在現場的Eric Kwok竟然話唔係太知詳情。
身在現場的Eric Kwok竟然話唔係太知詳情。(圖片來源:[email protected]

即睇胡美貽靚相:

有傳《3日2夜》再次翻生

無綫早年出招「限奶令」,禁止全台女藝員暴露行性感,個個惟有乖乖封胸,搞到一班觀眾大呼無癮!去年曾傳來好消息,落實全面解封,大受影響嘅 J2台王牌旅遊節目《 3日2夜 》亦得以翻生,據知節目仲會重新包裝,升呢喺翡翠台再度出擊。號稱《 3日2夜 》「 元祖級 」咪神之一嘅28歲胡美貽(Nicole)亦會重出江湖,胡美貽喺 IG 狂 po 爆乳相派福利,為節目做定熱身。不過各位男粉絲唔好咁快開心住,因為胡美貽曾被影到情陷超級富二代Reeve,拖晒手行街sweet爆!

方力申 最近天氣放晴,胡美貽的小背心又出籠喇!咁好陽光當然要晒吓身材啦!
天氣放晴,胡美貽嘅小背心又出籠喇!咁好陽光當然要晒吓身材啦!(圖片來源:IG@nicolewmy)

《3日2夜》「元祖級咪神」胡美貽逼爆上圍重出生天

《 3日2夜》向來以靚女著三點式玩水、浸溫泉作賣點,多年來捧紅唔少小花,張曦雯、張秀文、陳婉衡、陳偉琪等個個博到盡喺節目中著泳衣曬太陽、浸溫泉,盡騷火辣身材,更獲網民熱捧!家陣節目即將復活,一班咪神亦蠢蠢欲動,其中擁有35D逼爆上圍、「元祖級」咪神之一嘅胡美貽亦將會重出生天再度亮相!

方力申 2017年參選港姐落敗後即入讀藝員訓練班,翌年正式簽約TVB成為旗下經理人合約藝員。
2017年參選港姐落敗後即入讀藝員訓練班,翌年正式簽約TVB成為旗下經理人合約藝員。(圖片來源:IG@nicolewmy)
方力申 節目翻生,胡美貽近日已復出狂操練跑,為拍攝做好準備。
節目翻生,胡美貽近日已復出狂操練跑,為拍攝做好準備。(圖片來源:IG@nicolewmy)
方力申 喜歡著貼身衫騷quali,導彈身材往往成為焦點。
喜歡著貼身衫騷quali,導彈身材往往成為焦點。(圖片來源:IG@nicolewmy)
方力申 拍埋另一咪神陳婉衡身邊,一啲都唔輸蝕。
拍埋另一咪神陳婉衡身邊,一啲都唔輸蝕。(圖片來源:IG@nicolewmy)

為演藝之路大犧牲

2017年參選港姐,之後入讀藝員訓練班,胡美貽其實拍過唔少劇集如《 愛·回家之開心速遞 》、《 機場特警 》、《 黃金有罪 》、《 白色強人 》、《 再創世紀 》等等。早前於《 法證先鋒 IV 》中更扮死屍被李施嬅解剖,只著住底衫褲瞓喺冰冷嘅手術台上,專業演出獲唔少網友讚賞㖭!

方力申 早前在 TVB 熱播劇《 法證先鋒 IV 》扮死屍,由李施嬅負責解剖,胡美貽透露為求逼真,拍攝時只著內衣褲躺在冰冷鐵床上。
早前在 TVB 熱播劇《 法證先鋒 IV 》扮死屍,由李施嬅負責解剖,胡美貽透露為求逼真,拍攝時只著內衣褲躺在冰冷鐵床上。(圖片來源:東方新地資料庫)
方力申 「限奶令」解禁!《3日2夜》「元祖級」咪神35D胡美貽歸位
(圖片來源:東方新地資料庫)

胡美貽榴槤甜品生意大受疫情影響

除演藝事業外,28歲嘅胡美貽百足咁多爪,年前更殺入商界大搞榴槤甜品生意,仲連開三間分店,可惜近月由於疫情影響,生意一落千丈,為慳人工開支更親自出馬落舖頭幫手,樓面、打雜一腳踢,食冇定時搞到體重暴跌近廿磅,就連生理周期都亂晒龍, 再加上負面情緒影響,胡美貽自稱要睇心理醫生呀陰功!好彩家陣《 3日2夜》翻生,嚟緊10月又有工開,疫情又漸漸放緩,應該明天會更好嘅!

方力申 Nicole年紀輕輕已甚有生意頭腦,就連名食家蔡瀾都幫佢做生招牌。
胡美貽年紀輕輕已甚有生意頭腦,就連名食家蔡瀾都幫佢做生招牌。(圖片來源:IG@nicolewmy)
方力申 雖然入行年資尚淺,但Nicole人緣不錯,視后Ali都專登去捧佢場食榴槤。
雖然入行年資尚淺,但胡美貽人緣不錯,視后Ali都專登去捧佢場食榴槤。(圖片來源:IG@nicolewmy)

被富二代正式封盤

身為新一代宅男女神的胡美貽已單身一段時間,日前佢宣布「封盤」,被影到與富二代Reeve拍拖出巡,期間又拖又攬,非常甜蜜。據知胡美貽男友Reeve今年30歲,從事餐飲、金融及外國地產生意,二人拍拖已大半年。男方家族投資有道,以3.3億出售持貨七十年的旺角單幢物業,名副其實係大富之家。而Reeve與不少圈中人熟落,曾在社交網上載與伍樂怡滑雪、跟JW飯敍的照片,又不時大晒名車,可以講得上係超級富二代。

有米男友唔止錫到胡美貽燶,仲唔介意做司機接送同埋陪女友行街,當日Reeve駕駛價值200多萬嘅名車送胡美貽返屋企。事後Nicole受訪時大方認拍拖,仲話依家係開心嘅。咪神封盤都唔緊要,最緊要唔好封胸就得喇!

方力申 胡美貽家境富裕,爸爸喺美國營商,媽媽就係醫生,做生意嘅資金都係父母贊助。
胡美貽家境富裕,爸爸喺美國營商,媽媽就係醫生,做生意嘅資金都係父母贊助。(圖片來源:IG@nicolewmy)
方力申 年前殺入商界大搞榴槤甜品生意,更曾入圍2019年《 港澳米其林指南 》街頭小食推介,胡美貽現時擁有馬來西亞彭亨州一幅30畝榴槤地㖭!
年前殺入商界大搞榴槤甜品生意,更曾入圍2019年《 港澳米其林指南 》街頭小食推介,胡美貽現時擁有馬來西亞彭亨州一幅30畝榴槤地㖭!(圖片來源:IG@nicolewmy)
方力申 有好嘢唔會收收埋埋,擁有35D、24、36三圍的胡美貽經常晒水著look任睇唔嬲。
有好嘢唔會收收埋埋,擁有35D、24、36三圍的胡美貽經常晒水著look任睇唔嬲。(圖片來源:IG@nicolewmy)
方力申 「限奶令」解禁!《3日2夜》「元祖級」咪神35D胡美貽歸位
(圖片來源:IG@nicolewmy)
方力申 「限奶令」解禁!《3日2夜》「元祖級」咪神35D胡美貽歸位
(圖片來源:IG@nicolewmy)

方力申新歡Maple Yip是誰?

新歡Maple Yip是一位藝術家,樣貌清純出眾,被網民稱為「氣質版馮盈盈」,極有明星相的她在社交平台上有不少她的畫作,網上畫廊全是充滿個性的素描作品…詳情請看

Maple Yip 是 Netflix《以神之名:信仰的背叛》女主角?

網民指Netflix《以神之名:信仰的背叛》預告片中的女主角「葉萱」,跟方力申的新歡Maple Yip十分相似,該紀錄片是講述邪教組織,首個單元是以韓國攝理教為主題,預告片中的前教徒葉萱指為了揭發真相,勇敢站出來,不希望再有人像她一樣受傷害…詳情請看

圖片來源:IG@alexfongliksun、IG@nicolewmy、[email protected]