斷網丨郭富城上熊仔頭頻道宣傳電影 網民:原來城城咁玩得!

流行娛樂

廣告

斷網丨近日全新題材黑客動作犯罪電影《斷網》3月9日隆重上映,電影由鄭保瑞監製、黃慶勳執導,演員陣容鼎盛,包括有金像獎三大影帝郭富城、林家棟和任達華坐陣,譚耀文、黃德斌、賴雅妍、胡子彤、顧定軒及湯怡等人主演。影帝郭富城除咗謝票宣傳之外,仲上埋youtube頻道FHProductionHK熊仔頭做宣傳,不過唔少觀眾睇完宣傳片意見兩極,仲有觀眾表示「浪費咗城城」!
斷網 FHProduction 影帝郭富城除咗謝票宣傳之外,仲上埋youtube頻道FHProductionHK熊仔頭做宣傳
影帝郭富城除咗謝票宣傳之外,仲上埋youtube頻道FHProductionHK熊仔頭做宣傳(圖片來源:youtube@FHProductionHK)

斷網︳FH x郭富城拍電影宣傳片 大爆FH金句

FHProductionHK近日上傳一條影片名叫「媽媽不要再觸碰郭富城」,與郭富城合作宣傳最新電影《斷網》。內容講述FH要同城城做訪問,kaying知道有機會同城城合作好開心就通知咗屋企人,然後屋企人再一傳十,十傳百咁樣,變咗訪問當日引嚟一大班親朋戚友同城城合照,最後城城仲大爆FH金句「好尷尬囉」。

斷網 FHProduction kaying知道有機會同城城合作好開心就通知咗屋企人,然後屋企人再一傳十
kaying知道有機會同城城合作好開心就通知咗屋企人,然後屋企人再一傳十(圖片來源:youtube@FHProductionHK)
斷網 FHProduction 城城非常玩得
城城非常玩得(圖片來源:youtube@FHProductionHK)
斷網 FHProduction 《斷網》監製鄭保瑞都有玩埋一份
《斷網》監製鄭保瑞都有玩埋一份(圖片來源:youtube@FHProductionHK)
斷網 FHProduction 《斷網》監製鄭保瑞都有玩埋一份
《斷網》監製鄭保瑞都有玩埋一份(圖片來源:youtube@FHProductionHK)
斷網 FHProduction
(圖片來源:youtube@FHProductionHK)

斷網丨睇完整影片:

斷網︳網民意見兩極 好流vs成個構思都好好

唔少觀眾睇完都表示估唔到城城咁玩得,配合度高又搞笑「城城果句:「尷尬囉」,真係正,仲有鄭保瑞導演都一齊玩,好」「賣廣告唔緊要 要睇得舒服囉 今集又真係好好笑囉!」「呢條宣傳片好正, 城城有眼光,搵FH FH family好野」「好好笑,有偽紀錄片嘅feel 而且城城又肯一齊拍呢啲相對小品嘅片真係好 觀眾都睇得舒服」不過亦有網民指條片浪費咗城城,條橋麻麻地,唔知拍緊咩咁睇到好尷尬「條片好x流,浪費左城城」「城哥好野,甘都收货。果然大人有大量」不過有網民又反駁咁樣先唔似廣告片,易入口「覺得呢條橋幾得,正經宣傳套戲邊有人想睇」「好正,成個構思都好好,唔hard sell,吸引到我入戲院睇這套電影!」。

斷網 FHProduction
(圖片來源:《斷網》)

斷網︳故事大綱

電子熒幕背後藏著一片詭秘的網絡森林,滿佈光纖與數據,是孕育技術與滋長病毒的奇幻空間…黑客們在網絡森林播毒,發動了一次大規模的網絡襲擊,幸得天才網絡保安主任卓家俊(郭富城 飾)利用自身研發的防火牆,化解危機。殊不知病毒攻擊原來是由其上司陳明志(林家棟 飾)所操控,家俊亦因此誤墮其洗黑錢圈套,陷入險境…為證清白,家俊與陳明志展開激烈鬥法。家俊暗中在網絡森林煉製具備人工智能(AI)的超級病毒,更不惜游走危險領域–潛伏並攻擊各路黑客,誓要找出陳明志罪證!同時,陳明志不擇手段,命令黑客反奪家俊手上解密科技,更綁架其女兒卓寶兒及恐嚇其妻子詠珊(賴雅妍 飾)。家人生命受到威脅,家俊受盡掣肘,更禍不單行的是,其研發的AI病毒失控,迅速竄入各個電腦系統,瞬間全城斷網,引起莫大恐慌,後果不堪設想…

斷網 FHProduction
(圖片來源:《斷網》)
斷網 FHProduction
(圖片來源:《斷網》)

《斷網》故事講乜?

電子熒幕背後藏著一片詭秘的網絡森林,滿佈光纖與數據,是孕育技術與滋長病毒的奇幻空間…黑客們在網絡森林播毒,發動了一次大規模的網絡襲擊,幸得天才網絡保安主任卓家俊(郭富城 飾)利用自身研發的防火牆,化解危機。殊不知病毒攻擊原來是由其上司陳明志(林家棟 飾)所操控,家俊亦因此誤墮其洗黑錢圈套,陷入險境…詳情請看

郭富城同熊仔頭拍電影宣傳片?

FHProductionHK近日上傳一條影片名叫「媽媽不要再觸碰郭富城」,與郭富城合作宣傳最新電影《斷網》。內容講述FH要同城城做訪問,kaying知道有機會同城城合作好開心就通知咗屋企人,然後屋企人再一傳十,十傳百咁樣,變咗訪問當日引嚟一大班親朋戚友同城城合照,最後城城仲大爆FH金句「好尷尬囉」…詳情請看

圖片來源:youtube@FHProductionHK、《斷網》資料或影片來源:youtube@FHProductionHK