砌塊磚頭 新Monday送你陳柏宇演唱會(第一行握手位)飛

流行娛樂

廣告

隱世歌王陳柏宇入行超過10年,今年12月終於殺入紅館,而且兩場紅館演唱會飛都秒速賣清,兩場合共25,000張門票全數已經售罄。粉絲同網民果然都做得到先講得出,推到陳伯上紅館!買唔到飛嘅朋友仔唔使灰心,新Monday同陳柏宇請你入場陪陳伯見證這個重要時刻。而且係(第一行,第一行,第一行),重要的事情要講3次!新Monday 讀者有福喇!

text-Cherie edit-Cherie photo- 官方宣傳照 、新傳媒資料庫

一票難求

陳柏宇兩場紅館演唱會飛一公開發售不到一個禮拜,兩場合共25,000張門票官方網站全數已經售罄,黃牛市場同樣有價有市,陳柏宇的門票網上流傳A區炒高至3千幾蚊。不少粉絲都在各大討論區求好心人放飛。而家新Monday就送出2張陳柏宇演唱會門票(第一行飛),炒價都買唔到,就算買黃牛飛最貴的A區位都不一定擔保買到第一行,所以絕對是無價。

陳柏宇答謝大家支持

Jason表示當他知道連單丁位都冇剩,除咗開心,就只有感激、感激和感激!他已經開始用心度rundown,練歌、練氣,務求到時以最佳的狀態作最佳的演出,以報答所有fans和朋友們。陳伯話最重要的日子就要和最重要的人分享,所以今次額外送出演唱會門票,等大家陪佢一同見證這一個重要的時刻!

參加方法

大家只要去到Jason的專屬網頁buildjason.com,製作你們的專屬磚頭,寫上對Jason 的說話,CAP圖 之後在新Monday 的Post 內留言,我們會和Jason一齊選出4位幸運兒,獲得演唱會門票!

步驟1.

登入 buildjason.com 網頁。

步驟2.

點擊寫磚大行動,立即製作專屬打氣磚頭。

步驟3.

填寫打氣說話,表達心意。

步驟4.

完成後除了分享到個人網頁最重要是記得Cap 圖,將呢張圖在新Monday陳柏宇演唱會送飛 post 中留言!就成功參與今次活動喇!

 

活動日期結束後新Monday會同陳柏宇一齊選出寫得最有心思的朋友仔成為得獎者!

活動日期: 10月6號 至10月16號

 

新Monday讀者專享,今次一共會送出4份大禮,一份有兩張演唱會飛,等你同朋友一齊去睇,入場前記得溫定書,聽熟jason 的歌一齊大合唱!一齊整喊佢!

獎品

終極大獎:《陳柏宇SPEECHLESS演唱會》門票 價值680元( 第一行)兩張 (名額1個)

開心分享大獎:《陳柏宇SPEECHLESS演唱會》門票 價值480兩張 (名額3個)

*《陳柏宇SPEECHLESS演唱會》,將於2017年12月2及3日(星期六、日)假紅磡香港體育館舉行(所有作獎品的門票日期待定)*

關鍵詞
陳柏宇