新聞女王︱馬國明被指零氣場唔似奸角鬥唔掂佘詩曼!網民嚴選5大適合演員

流行娛樂

廣告

近日TVB台慶重頭劇《新聞女王》正在熱播中,劇集由佘詩曼、馬國明主演,二人在劇中分成「文家軍」和「佐治黨」兩大派,為上位、搶資源鬥個你死我活。不過面對住咁大氣場又出名好戲的佘詩曼,馬國明似乎就有啲比下去!網民指馬國明似乎個樣太正氣,唔夠奸鬥唔掂佘詩曼!

新聞女王︱馬國明被嫌零氣場 網民睇到出戲

TVB台慶重頭劇《新聞女王》自播出以來一直引起網民熱議。近日就有網民在討論區以「覺唔覺馬國明氣場完全唔夠佘詩曼黎」為題展開討論,不少網民都認為飾演首席男主播「George」梁景仁的馬國明形象太整齊、唔夠霸氣之餘又撐唔起嗰角色:「覺得馬國明氣場完全唔夠佘詩曼鬥」、「求其搵個人都奸過馬明」、「馬明完全撐唔起」、「馬國明套套都係果個呆樣」等。

新聞女王 馬國明雖然體型大過佘詩曼,但氣場上完全輸畀阿佘。
馬國明雖然體型大過佘詩曼,但氣場上完全輸畀阿佘。(圖片來源:《新聞女王》截圖)
新聞女王 網民話馬國明黑口黑面都好似「傻仔」。
網民話馬國明黑口黑面都好似「傻仔」。(圖片來源:《新聞女王》截圖)

新聞女王︱網民嚴選5大適合演員取代馬國明

除此以外,不少網民都紛紛提出建議,認為圈中有更多演員比馬國明更適合出演《新聞女王》梁景仁一角。以下就為大家嚴選5大適合人選,大家又認為邊個會演得最好呢?

1.林保怡:神級演技 《白日之下》演活奸角

最多網民建議問林保怡出演馬國明的角色。林保怡早在TVB時期已經演過不少深入民心的奸角角色,包括《珠光寶氣》的高長勝、《掌上明珠》的何祥興和《天與地》的劉俊雄等。近日林保怡在電影《白日之下》更飾演性侵弱智女孩的弱勢院長,獲網民大讚演技超班。雖然網民都指林保怡是取代馬國明的最佳人選,不過網民都指林保怡冇可能會再重返TVB:「林保怡會返tvb先算」、「林保怡白日之下演技夠佢攞金像獎,我話嘅!仲返tvb?」、「人地跳出電視圈啦、白日之下做得好到0電視味」等。

新聞女王 林保怡在《白日之下》中飾演性侵弱智女孩的弱勢院長,睇到觀眾們超入戲!
林保怡在《白日之下》中飾演性侵弱智女孩的弱勢院長,睇到觀眾們超入戲!(圖片來源:《白日之下》劇照)
新聞女王 林保怡在《金枝慾孽》中曾經同佘詩曼合作過。
林保怡在《金枝慾孽》中曾經同佘詩曼合作過。(圖片來源:《金枝慾孽》截圖)

2. 陳豪:斯斯文文更令人心寒

雖然同樣形象正氣斯文,但網民就認為陳豪都能夠勝任馬國明的角色。陳豪早在電影時期如《算死草》等作品中已經飾演奸角,之後在TVB狙擊《天與地》、《心戰》和《使徒行者2》中都飾演深入民心的反派角色。網民指出雖然陳豪和馬國明同樣在《使徒行者》系列中飾演大Boss,但陳豪明顯在劇中顯得更有氣場:「陳豪做奸真係做得好好。使徒2明明唔係咩大魔王,講野斯斯文文,著住套老西,得閒溝下宣萱,但成套由頭到尾都好有氣場,都幾令人心寒。馬國明唔知係咪現實中傻仔形象太強,睇使徒3嗰陣完全唔覺得呢個boss恐怖」。

新聞女王 陳豪在《使徒行者2》飾演奸角,獲網民大讚有氣場,演到令人心寒。
陳豪在《使徒行者2》飾演奸角,獲網民大讚有氣場,演到令人心寒。(圖片來源:《使徒行者2》劇照)
新聞女王 兩位合作過多次,包括有《火舞黃沙》、《公主嫁到》、《天與地》!
兩位合作過多次,包括有《火舞黃沙》、《公主嫁到》、《天與地》等等。(圖片來源:《火舞黃沙》圖片)

3. 陳展鵬:似足「智慧型罪犯」

有網民指另一視帝陳展鵬都非常適合出演馬國明在《新聞女王》的角色。網民指陳展鵬戴眼鏡造型「斯文中帶點邪氣」似足「智慧型罪犯」:「四眼look好啱feel,除眼鏡就不了」、「烈火雄心奸到想打X佢,好正」、「隱型戰隊匡勝天好正,型過馬明同陳山聰」、「喱句真。佢個感覺係深謀遠慮。心入面有好多想法要做X你咁」等。

新聞女王 網民話佢戴眼鏡有種「深謀遠慮」嘅感覺。
網民話佢戴眼鏡有種「深謀遠慮」嘅感覺。(圖片來源:《隱形戰隊》截圖)
新聞女王
(圖片來源:《乘勝狙擊》圖片)

4. 江華:乜角色都可以演到200分

曾參演《西遊記》、《尋秦記》及《九五至尊》等劇集塑造了不少經典角色的江華,無論忠角定奸角都演得得心應手。網民激讚江華「乜角色都可以演到200分」,相信如果願意屈就重返TVB拍戲,將會演得出最有氣場又奸到入肺嘅「梁景仁」:「堅屈機。奸角又夠恰人憎 入形入格,做皇帝又夠正氣,西遊記做唐僧都仲得」、「佢d演技真係好X勁,正派反派都做得出果種味道」。

新聞女王 江華在《尋秦記》中飾演演大奸角「連晉、嫪毐」。
江華在《尋秦記》中飾演演大奸角「連晉、嫪毐」。(圖片來源:《尋秦記》截圖)
新聞女王 江華在《先生貴姓》中飾演買兇殺妻大奸角。
江華在《先生貴姓》中飾演買兇殺妻大奸角。(圖片來源:《先生貴姓》截圖)

5.楊怡:時裝宮心計更加有Noise

《新聞女王》將宮鬥活生生搬到新聞部,機關算盡、鬥爭不斷,不少網民都指似足《宮心計之新聞女王》。因此,有網民指可以直接搵楊怡取代馬國明,兩惡女互鬥一定更加有睇頭,加上《新聞女王》本身已經湊齊「三好」佘詩曼同「賢妃」李施嬅,可以直接上演時裝版《宮心計》:「馬明個角色搵楊怡做一定有Noise 加埋啊佘」、「咁就時裝宮心計」、「都幾好睇 兩個女人鬥」、「咁咪幾好 搵得啊佘都係玩情懷姐」等。

新聞女王 楊茜堯 家族榮耀 狠樣出晒嚟!
狠樣出晒嚟!(圖片來源:《家族榮耀》截圖)
新聞女王 《新聞女王》已經有齊佘詩曼同李施嬅,如果加埋楊怡就真係上演時裝《宮心計》。
《新聞女王》已經有齊佘詩曼同李施嬅,如果加埋楊怡就真係上演時裝《宮心計》。(圖片來源:《宮心計》截圖)

撰文:東方新地圖片來源:《新聞女王》截圖、《金枝慾孽》截圖、《白日之下》劇照、《使徒行者2》劇照、《公主嫁到》截圖、《隱形戰隊》截圖、《尋秦記》截圖、《先生貴姓》截圖、《宮心計》截圖資料或影片來源:原文刊於東方新地