新聞女王︳李國麟扮「思覺老師」原型人物曝光 回顧一代YouTuber傳奇!

流行娛樂

廣告

新聞女王︳由佘詩曼、馬國明、高海寧和何依婷等人主演的無綫台慶劇《新聞女王》星期一首播,佘詩曼時隔六年重返擔正拍劇,不少觀眾都表示非常期待!除此之外,其中劇情都非常有趣,其中講到由李國麟飾演一位精神病網紅,而呢位原型人物似乎就係 「思覺老師」!

新聞女王︳李國麟飾演「思覺大叔」精神病網紅!

TVB台慶劇《新聞女王》講到李國麟飾演「思覺大叔」的精神病網紅持槍揮刀脅持人質。呢個故仔似乎拎咗「思覺老師」做為原型人物做參考。

思覺老師
(圖片來源:《新聞女王》)

新聞女王︳傳奇YouTuber「思覺老師」

如果一直有留意開YouTube的觀眾,相信大家一定會聽過「思覺老師」呢位傳奇YouTuber,他亦可以算得上是「瘋癲系YouTuber」的先河人物,其寫文章的手法及思路擁有異與常人的「膠力」,亦成為了討論區上的首代潮文。

思覺老師
(圖片來源:ig@kwanhominghk)

新聞女王︳「思覺老師」出鏡後爆紅

之後思覺老師開始在YouTube界活躍,拍片分享自己瘋狂的思想,以及在鏡頭前做出大量出位行為,令到老師在網絡上爆紅,不過思覺老師有時會作出的行為都比較不雅,似係「真瘋狂」多於扮出來。

思覺老師 Kenny Chan
(圖片來源:YouTube@思覺老師)

新聞女王︳思覺老師被青山醫院發現!?

思覺老師在2002年時因為其瘋癲的言論,疑似被請入青山醫院去養病,不過之後有網民踢爆思覺老師是因為冇錢交上網費,先選擇引退。之後思覺老師再次回歸,不過再出來已經沒有開初時的瘋狂,令到人氣都節節敗退。

思覺老師 Kenny Chan
(圖片來源:YouTube@思覺老師)
思覺老師 Kenny Chan
(圖片來源:YouTube@思覺老師)

新聞女王︳思覺老師入院 告別YouTube

思覺老師2021突然於社交媒體表示自己因為精神病入咗葵涌醫院半年,呢段時間身體差咗好多,成日瞓唔到,成日反思人生,諗起以前的事,發覺有好多嘢做錯咗。經過好多次同牧師的對話後,搵到未來的方向,以及醒覺,決定唔會再拍片,出去返工賺錢,改善生活,以後只會喺IG分享生活照,過充實的人生。

「思覺老師」呢番感言令唔少網民感慨又係一個時代的沒落,表示「思覺老師」已變成「醒覺老師」,覺得好唏噓!

思覺老師2021突然於社交媒體表示自己因為精神病入咗葵涌醫院半年
思覺老師2021突然於社交媒體表示自己因為精神病入咗葵涌醫院半年(圖片來源:ig@kwanhominghk)

新聞女王︳思覺老師再拍片冇人Show

思覺老師近年都有再次重出江湖,不過狀態大不如前,拍片都冇乜人睇。思覺老師都爆過自己仲有受病困擾,不過近年就開始有所好轉。

思覺老師 Kenny Chan
(圖片來源:YouTube@思覺老師)
思覺老師最近先拍咗片教大家防床蝨
思覺老師最近先拍咗片教大家防床蝨(圖片來源:youtube@KwanHoMing1975)

圖片來源:ig@kwanhominghk、新聞女王資料或影片來源:youtube@KwanHoMing1975