文詠珊落重濾鏡「變臉」無人認得 網民:係咪要同Angelababy爭內地市場?

流行娛樂

廣告

已封盤的Janice Man(文詠珊),近年專注內地發展,經常拍抖音同內地網民互動。日前於抖音分享了一條跳舞片,即吸大量粉絲俾like,指Janice Man新髮型好睇,不過亦有唔少網民指佢太重濾鏡搞到妏成「網紅臉」,差啲認唔出!

Janice Man 抖音太重濾鏡

14歲做𡃁模入行嘅Janice Man(文詠珊),轉眼已經33歲,並已嫁作人妻,但她仍不時在社交網大晒素顏照,獲網友大讚皮膚keep得勁好,不過近日她在抖音上載了一段跳舞片,分享自己的「羊毛卷」新髮型時,網友卻錯重點,紛紛留言直指她開得太重濾鏡,浪費了她天生的麗質!

Janice Man 文詠珊 開了美顏濾鏡後的JM臉形變得更尖,皮膚也變得更白
開了美顏濾鏡後的JM臉形變得更尖,皮膚也變得更白。(圖片來源:抖音@Janice Man 文詠珊)

網友指變成「網紅臉」毫無特色

有不少網友表示開了美顏濾鏡後的Janice Man,變成了一張「網紅臉」毫無特色,抹殺了她本來美貌,更令人認不出她來,紛紛感嘆:「姐姐素顏比美顏更漂亮」、「開了美顏完全跟本人不沾邊」、「美顏特效拖了你後腿」、「臉上的妝都不是你本人面目了」、「别開美顏,抹殺你的美貌!」等等。

Janice Man 文詠珊 素顏時的JM獲網友大讚比用美顏濾鏡時更加靚。
素顏時的JM獲網友大讚比用美顏濾鏡時更加靚。(圖片來源:IG@janice_man)

封盤嫁富三代!回顧Janice Man女神育成之路

現年33歲的Janice Man(文詠珊)2019年與富二代兼金融才俊Carl結婚後,近年長居內地工作,回想JM入行至今,原來已不經不覺已有近20年,佢由最初同Angelababy孖住做𡃁模,到後來簽約成黎明旗下藝人被捧為「模art」,之後再加盟太陽娛樂,身兼模特兒及演員,更成為不少宅男心目中嘅女神,到底JM的女神之路如何育成,依家一齊睇睇!

文詠珊 【最索圖集】封盤嫁富三代!回顧Janice Man女神育成之路
睇番JM昔日嘅華麗婚紗照,手上嘅結婚鑽戒閃到爆。(圖片來源:新傳媒照片庫)
Janice Man 文詠珊 如同置身宮廷裡的王子與公主,JM同吳啟楠在古堡長梯攬到實咀嘴,甜蜜之餘亦盡見氣派!
原來JM老公吳啟楠大有來頭,家族顯赫的他,阿爺是中共黨員,大伯是前人大代表,自己更是有為才俊兼前財爺梁錦松拍檔,家族身家過億。(圖片來源:新傳媒照片庫)

JM「𡃁界女神」由細靚到大

睇番JM啲童年相,名副其實係美人胚子,細細個已經好靚女。回顧JM入行過程,原來佢JM一家人因受97年金融風暴影響,一家人由私人屋苑搬到梨木樹邨公屋居住,14歲時佢喺街上被星探發掘,簽約種星堂,成為香港新一代青春模特兒始祖,被譽為「𡃁界女神」,當時與Angelababy 以孖公仔姿態出道模特兒界。JM一家人因受97年金融風暴影響,一家人由私人屋苑搬到梨木樹邨公屋居住,

同Baby閨密變成為競爭對手

當年JM與Angelababy孖公仔出道,絕對係𡃁模鼻祖!由於身材外貌相似,又同樣走混血𡃁模路線,所以當時經常一齊工作,不過多年來都傳出兩人明爭暗鬥,更指兩人口和心不和,甚至互不瞅睬㖭!到了07年,JM和Angelababy就各自發展逐漸走紅,昔日戰友開始成為競爭對手,那時候JM開始涉足電影,參演方力申和鄧麗欣主演的電影《十分愛》,而Angelababy繼續做model,直至09年Angelababy認識了她生命中的另一半 — 黃曉明,Angelababy人氣急升,工作量激增,不過兩人已在今年1月宣布離婚。

Janice Man 文詠珊 早在𡃁模年代,已同Angelababy鬥到出面,嫁入豪門的JaniceMan,絕對成功挑戰Baby。
早在𡃁模年代,已同Angelababy鬥到出面,嫁入豪門的JaniceMan,絕對成功挑戰Angelababy。(圖片來源:新傳媒照片庫)
文詠珊 【最索圖集】封盤嫁富三代!回顧Janice Man女神育成之路
Janice Man與Angelababy現時都已成功由𡃁模轉型做演員。(圖片來源:新傳媒照片庫)

JM澄清同Baby有聯絡

Janice Man於2017年接受ViuTV節目《interviu》專訪,大談事業婚姻,更解說與Angelababy的關係:「我知道到今時今日外界依然對我哋不和呢個問題好有興趣,其實我哋間中都有聯絡,當然佢依家好忙,因為生咗小朋友,我都送咗祝福畀佢,同埋有買禮物畀佢小朋友。 」

Janice Man 文詠珊 2006年她們在口靚模界紅極一時!
2006年她們在口靚模界紅極一時!(圖片來源:新傳媒照片庫)
文詠珊 【最索圖集】封盤嫁富三代!回顧Janice Man女神育成之路
Janice Man話同Angelababy間中仲有聯絡。(圖片來源:新傳媒照片庫)

黎明封JM「模art」

2009年簽約黎明AMusic旗下,簽約不久便有機會在Leon紅館個唱演出,而Leon更為她起了新綽號為「模art」,其實簽約黎明後,公司幫JM接咗不少高級品牌、時裝嘅model工作,在Amusic的五年間,文詠珊先後與多位影視紅星合作拍攝電影,JM慢慢地洗甩𡃁模形象,成功轉型。

文詠珊 Janice Man
對於Janice Man初次登場表現,Leon有讚冇彈,更發揮金句王本色,指她日後必成為新一代「模art」,即是模特兒和artist的混合體!(圖片來源:新傳媒照片庫)
Janice Man 文詠珊 JM有機會在老闆的演唱會演出。
JM有機會在老闆的演唱會演出。(圖片來源:新傳媒照片庫)

金像獎紅地毯 失手露點

喺金像獎頒獎禮紅地毯上,JM都係常客,首年以白色晚裝孖住同公司嘅藝人李治廷行紅地毯。之後佢喺第34屆金像獎紅地毯上,以西裝裙中性打扮現身,但期間不慎露點,成為全晚最搶鏡嘅一位!

文詠珊 【最索圖集】封盤嫁富三代!回顧Janice Man女神育成之路
(圖片來源:新傳媒照片庫)
Janice Man 文詠珊 香港電影金像獎
(圖片來源:新傳媒照片庫)

2016年Janice Man喺第35屆金像獎首度入圍最佳女配角,JM以非常性感嘅Versus Versace黑色長裙上陣,盡騷白滑長腿及靚背,仲自爆上下都真空,連底褲都冇著!不過就慘被網友批評粗髀兼冇波冇籮,毫無美感!

近年JM嘅打扮都變得時尚及高貴,佢仲幫本刊影過不少靚相!

獲提名最佳女配角

07年JM開始拍下不少港產片如《愛·鬥大》、《內衣少女》、《大追捕》、《那夜凌晨,我坐上了旺角開往大埔的紅van》、《赤道》等作品,至2015年憑《赤道》入圍香港電影金像獎最佳女配角,2016年再憑《寒戰II》入圍金像獎最佳女配角。

Janice Man 憑藉《赤道》裏面的表演,文詠珊還被提名了第35屆香港電影金像獎最佳女配角。
憑藉《赤道》裏面的表演,文詠珊還被提名了第35屆香港電影金像獎最佳女配角。(圖片來源:新傳媒照片庫)
文詠珊 【最索圖集】封盤嫁富三代!回顧Janice Man女神育成之路
(圖片來源:新傳媒照片庫)

轉投太陽娛樂 成功殺入內地

而在14年JM轉投太陽娛樂Paco旗下,近年由電影圈轉戰內地拍劇賺人仔,在內地發展更追貼死敵Angelababy,工作量驚人,拍《新天龍八部》時就成功以氣質女神之名搶灘。2020年與徐璐等合作主演年代諜戰劇《風聲》,更成為了她在內地的代表作。

文詠珊 【最索圖集】封盤嫁富三代!回顧Janice Man女神育成之路
(圖片來源:新傳媒照片庫)
文詠珊 【最索圖集】封盤嫁富三代!回顧Janice Man女神育成之路
(圖片來源:新傳媒照片庫)

撰文:東方新地圖片來源:抖音@Janice Man 文詠珊、IG@janice_man、新傳媒照片庫