KitKat疑失手露點相曝光(多圖) 超胸猛急del相網民大讚:好出色!

流行娛樂

廣告

KitKat露點丨港女插畫師Kitty(何珮琪)網名「KitKat」,因兼職做model火辣身材而打響名堂,近日KitKat仲勇闖日本,同女優合作,推出首部個人日本寫真《東京秘密旅行》。昨日(30日)KitKat上傳最新福利圖,不過唔知係咪無為意,疑唔小心走光露點,已急del相,不過有快手睇過網民就大爆原來KitKat有賣相,嗰啲相仲爆!
KitKat露點 KitKat 火辣身材港女插畫師「KitKat」
火辣身材港女插畫師「KitKat」(圖片來源:ig@kitkat_soleil)

KitKat露點丨KitKat疑似失手出走光露點相

火辣身材港女插畫師「KitKat」昨日(30日)喺社交平台派福利圖,為一輯黑白風的床照。照片中KitKat用手擋住重要部位然後擺出誘人的姿勢瞓喺床度,雙眼迷人注視鏡頭,不過唔知係咪睇漏眼,有網民就發現KitKat疑似走光露點。事後KitKat已快手刪走照片,而家得返限時動態無走光的相。

KitKat露點 KitKat 照片已刪除
照片已刪除(圖片來源:ig@kitkat_soleil)
KitKat露點 KitKat 事後KitKat已刪走照片,得返限時動態無走光光的相
事後KitKat已刪走照片,得返限時動態無走光的相(圖片來源:ig@kitkat_soleil)

KitKat露點丨網民大讚KitKat好出色:真係好完美!

網民感驚艷,表示「以為係朱古力」,大讚KitKat身材勁正之餘,胸部外形十分完美,其大小亦適中!「你係要唯一挑剔嘅,係矮+身形1:1」「佢除左矮之外真係好完美」「點解我唔去學攝影,我到底而家做緊啲乜」仲有網民大爆有join過KitKat的賣相會員制,表示當中的照片比呢張相更爆更衝擊!

一齊睇更多KitKat火辣靚相:

KitKat露點 KitKat 港女插畫師Kitty 港女插畫師
KitKat正職是插畫師外,平時亦會兼職做model,拍過唔少靚相。(圖片來源:IG@kitkat_soleil)
KitKat露點 KitKat 港女插畫師Kitty 港女插畫師
KitKat生於香港,在英國長大,是一位專門從事繪畫和攝影的藝術家。(圖片來源:IG@kitkat_soleil)

KitKat是誰?

港女插畫師Kitty(何珮琪)網名「KitKat」,因兼職做model火辣身材而打響名堂,近日KitKat仲勇闖日本,同女優合作,推出首部個人日本寫真《東京秘密旅行》…詳情請看

KitKat露點相曝光?

火辣身材港女插畫師「KitKat」昨日(30日)喺社交平台派福利圖,為一輯黑白風的床照。照片中KitKat用手擋住重要部位然後擺出誘人的姿勢瞓喺床度,有網民就發現KitKat疑似走光露點…詳情請看

圖片來源:ig@kitkat_soleil